Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
of neem 195/60r15 is ook niet duur qua band want is een heel veel voorkomende en de rolomtrek is hetzelfde als de 185 dus ook minimale tellerafwijking.
zou eerder gewoon 185 nemen omdat je met smallere banden gewoon meer grip heb in de sneeuw.
en als je toch een nieuwe corsa krijgt kunnen die paar bandjes er ook wel af.zijn idd mooie wielen en niet zo supergek duur als je denkt , ligt er een beetje aan wat je wil.
dit zijn image wheels HT lijkt me zo te zien 9×16 ofzo en die kosten 278 pond per stuk kom je op 1112 pond uit.
komen er nog verzendkosten bij en opties zoals wat voor boutjes etc en welke naafdopjes maar dan heb je wel wat.
al vaker zitten kijken en moet zeggen zit mooi spul bij zeg.je hebt ze van 5,5×13 tot 13,5×20
en in 15 inch kan je zelfs tot 16j breed gaan :o
zoals je ziet moet hij achter nog ietsssss zakken….
wel mooie wieltjes die hij ff oppompt, ja moet zeggen dat ik t ook wel ff eng vond.
ik stak het aan met een spuitbus remmenreiniger, kan je van 1,5m afstand je velg aansteken….
maar goed hier dan eindelijk de foto`s………






zie trouwens wel dat hij er nog een rubberen strip tussen heeft zitten die hij er mooi niet meer tussen vandaan krijgt. dus als hij daarop gaat lekker is ie de lul.
ik heb het met deo gedaan , gaf best een harde klap moet ik zeggen …..
@ piele zo heb ik me voorbanden ook gedaan maar kreeg die 175 echt niet om die 8j heen , de wangen stonden echt te ver naar binnen.
heb trouwens van het weekend me velgjes eronder gezet en de schroefset voor op ze laagst gezet.
de velgen waren origineel 5,5 x 14 et 45 en zijn nu 7j en 8j. en heb ze in de kleur van me bmw gespoten.
( kan ik aan me bmw terugdenken als ie verkocht is)wat de et waarde nu zal zijn geen flauw idee maar t staat wel vet.
om de 7j heb ik 155/55r14 en om 8j heb ik 175/50r14.wat een :fy1:fy1:fy1:fy1werk om dat op te pompen zeg……
haal zo ff de foto`s van me vriendin dr telefoon af en post ze hier ff. voor staat wel cool maar achter…………:hmmz
heb zelf kortere van me schroefset maar denk dat ik eerst me schokbrekers moet laten afdraaien zodat ik wat meer draad erop kan tappen.
heb bij merwede gevraagd en dat kost daar iets van 35 euro ex btw per veer dus dat vind ik een beetje onzin.
viel ook niet over de prijs te praten dus daar verder geen zaken mee.had email gehad van gaz en had er ook mee gebeld:
The shortest springs we sell are 4 1/2″ & these are for a Nova stock rod, they are £26.00 each + carriage & vat.
Regards,
Markvreemde is dat toen ik belde ze 23 pond per stuk waren maar dat maakt niet zoveel uit.
de verzend kosten waren ongv 20 pond.dus wie weet dat we wat meer korting kunnen krijgen als we er meeer bestellen.
je kan ook dat langwerpige kapje aan de onderkant van je luchtfilterhuis weghalen , dan krijg je ook een soort van sportief geluid , dat vind ik persoonlijk wel lekker klinken.
kost je niks en je verliest ook niks , maakt alleen wat meer geluid.@ kadett, komen er nog foto`s mijn kant uit????
ja heb allang email terug gehad heb ook al telefonisch contact met ze gehad.
ik verander even het kopje van dit topic en kijk of er meer mensen zijn , wie weet krijg je wel groepskorting???
dus bij deze wie heeft er ook interesse in Gaz -4,5 inch ( ongv 11a12cm) verlagingsveren achter voor de corsa a??
zet het hier neer en dan bestellen we eind deze maand ofzo……
ikzelf dus in elk geval…..
de lijst :
Jermir
heb zelf ervaring met powersprint, is volledig rvs en de pasvorm is echt perfect .
had een powersprintsysteem onder me bmw e36 325 zitten zonder kat en t geluid was redelijk netjes nog,
maar volgens die mannetjes met blauwe petjes was het uitlaatgeluid veeeel te hard.hier houden ze dus om de haverklap verkeerscontroles en houden ze alle leuke auto`s aan.
bleek na een meting maar liefst 2 hele decibels teveel te hebben…..
meteen ff 160 euro boete!!!!!!!!en een jaar later werrd ik weer aangehouden met dezelfde setup , was volgens hun het geluid ineens 15db te hard….. en daar ging het kentekenbewijs…… opnieuw keuren bij de rdw met een volledig standaard uitlaatsysteem wat zelfs dan nog te hard is…… moest onder de 82db komen.
je word er echt niet goed van hoe het hier gaat in spijkenisse, iedereen knalt erkaar af zolang je maar geen geluid maakt…….
sorry draaf een beetje door , ben er nog steeds pissig om , maar ik zou dus voor een stille groep a gaan zover dat kan.
6 januari 2011 om 00:22 In reactie op: tr verlaagd , nu achter nog ietsje verder zakken ……. #17769808heb je foto van de zijkant????
ook maar eventjes in dit topic posten , heb email gehad van gazz en moet zeggen is nog best duur 2 veetje voor ongv 100 euro maar zal vast wel goed spul zijn , ze hadden ook schroefsets voor de corsa a maar dan met veerpoten voor en achter. komt dus die losse veer te vervalen en dan zakt ie van 30 mm tot 130mm rondom , opzich ook wel cool maar de prijs niet zo…..
had dus ook nog email contact gehad met dl customs en die stookt ze gewoon warm en onder de pers….
kan ik eventueel ook zelf nog wel proberen want alle spullen staan op de zaak.moest low budget blijven maar als de losse veren nu bijna net zo duur zijn als de schroefset is het wel balen…..
moet zeggen idd sexy bakkie , mij maakt t ook geen fuck uit wat voor auto als het maar oud en duits is….
maar absoluut geen frans…. :pukemanta blijft leuk , spijt dat ik hem weg gedaan heb. een 9
5 januari 2011 om 22:55 In reactie op: tr verlaagd , nu achter nog ietsje verder zakken ……. #17769805nou heb email terug gehad van gazz uk en de veren kosten 26 pond per stuk en dan komt er nog belasting op en 20 pond verzendkosten , oftewel nog steeds ruim 100 euro gok ik zo…..
had ook nog gemaild met dl customs en die deden het niet meer maar zei wel dat ik het zelf kon proberen met warm stoken en onder de pers…..
neem dus aan dat ze dat dus zo doen…..zou t dan toch mogelijk zijn???
o dat ding vond ik toen echt zo mooi , zag hem eens op een meeting op lelystad, vond hem zo onwijs mooi. heb er ergens nog foto`s van alleen geen digitaal.
zonde dat deze gesloopt is……van de zomer moeten voorkomen , 400 voor te hard rijden….
had? heb je die wagen weggedaan dan? vind het een erg leuke tr.
heb spijt dat ik me gt bumper niet meer heb , heb hem toen verkocht aan iemand , die auto en die bleek ermee te zijn gaan crossen……
wat voor bandjes had jij eromheen liggen? neem aan dat t 8×14 is?nee je moet een niet te dikke laag spuiten maar dat het gewoon net dekt en als het goed droog is kan je het gewoon goed lassen
is idd goed te doen, toevallig van de week nog 2 corsa`s en een vectra a gedaan. zitten met 5 puntlasjes vast , kan je zo doorhakken met een beitel en dan in de nieuwe ook gaatjes boren ( ik had er 6 ingeboord van 10mm) en die netjes vollassen en afslijpen. je kan van tevoren eventueel ook het oppervlak spuiten met zinkspray, hier kan jegewoon op lassen en het beschemt meteen weer een beetje. na het slijpen ff beetje grondverf eroverheen en steenslag spray erover, ziet er netjes uit en blijft goed roestvrij en flexibel.
succes :thumbup
mail is verstuurd en onderweg , nou maar snel hopen op reactie.
in elk geval tof dat je hebt helpen meedenken.:thumbupblijft netjes een 9
-
AuteurBerichten