Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gaat best wel beetje offtopic zo…..-offtopic :D
krijg je zoiets whahahahaha

geen last met de uitlaatspruitstukken , die lopen gewoon over je dak. en verlagen hoeft ook niet. flink koppel in elk geval. en anders kun je het turbotje van me avatar erop schroeven. zou dan wel een eindje verderop gaan staan als de turbo op gang begint te komen:o
18 mei 2010 om 23:23 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672397zo ben net thuis van de zaak , was ff na t eten het blokkie eruit gaan trekken met de bak want bouw hem om naar een handbak en het huidige blok is kapot zoals hierboven te lezen is. oude blok helemaal uit elkaar gehaald voor reserve onderdelen want dit word me dailey driver dus onderdelen zijn altijd handig. zie hier de foto`s van de open hart operatie ( korte samenvatting ervan teminste)
zo zit ie erin

en zo is ier eruit!!!

tussendoor shotje

hmmmmmm :hmmz heb hem liever iets lager
18 mei 2010 om 11:31 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672394komen 8jx13 sr onder. deze gaan eraf. denk laten verbreden ook. onder me kadett met let komen wel dure wieltjes maar weet nog niet wat. vind smidth of artec s2 wel wat.
16 mei 2010 om 19:37 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672388ja weet t maar word eerst me dagelijkse auto want de bmw gaat weg. eerst gaat me kadett cqp let voor en dan deze voor t vrouwtje.
niemand een 12s liggen???????
16 mei 2010 om 17:58 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672386wel 108 keer bekeken en wel 1!!!!!!!:jerry reactie. bedankt :thumbup
16 mei 2010 om 10:14 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669989beter laat dan nooit ( ik zie dit topic nu pas), echt verschrikkelijk dat deze jongen op zo`n leeftijd komt te overlijden. kreeg pas nog een paar tips van hem hier op t forum over een achteras van een kadett. de naam kwam me al zo bekend voor….. echt zo waardeloos als er zoiets gebeurd. heel veel sterkte voor de familie en vrienden. en vind het echt mooi dat er een topic over is, zo zie je dat t toch een heel leuk clubje is hier op t opel forum. er is gewoon veel wederzijds respect en dat is wat belangrijk is. rust zacht jongen, en nog bedankt voor de tips….
is een c20let niet het zelfde onderblok als een x20xev? als je het echt wil kan je de motor- en baksteunen overzetten lijkt me. en aandrijfassen van een x20xev lijkt me ook wel te passen ( correct me if iam wrong)
astra wegdoen en een ascona b of c kadett kopen, scheeld een hoop geld aan verzekering en wegenbelasting en is veel leuker dan voorwielaandrijving :jerry
ja maar heb geen ascona maar een kadett coupe. heb het even bekeken en heb niet zoveel zin de halve bodem aan te moeten passen. t mooist zou zijn onafhankelijke wielophanging achter maar ja dat is helemaal niet te doen. probeer wel zoveel mogelijk alles te versterken bij de kadett as.
i know :agent
ja maar zo’n volvo as heeft toch een vee grotere spoorbreedte? bedoel dan komen me velgen nog meer naar buiten. heb je toevallig een site ervan dat ze het onder een kadett monteren? pls let me know
ja dat is ook wel zo , denk dat ik in elk geval het staartstuk vervang door een stalen met meteen een dikkere as erin.
denk ook meteen de reactie armen vervangen door sterkere met van die uniballs .
ik moet zeggen t rijd nog niet allemaal , het ligt nog helemaal uit elkaar maar wil alles gewoon goed hebben voor het eronder gaat.
deze chip schijnt zo geprogrameerd te zijn dat de boost er geleidelijk inkomt en niet in 1 keer zover ik weet. heb er nog niet mee gereden. dus vandaar dat ik zoveel mogelijk meningen wil en info.
215/35R19 om 8,5×19 et 35heb een let fase 2 dus vandaar…..
zal later op de dag ff foto posten hier. staat echt vet trouwens
heb zelf 215/35r19 onder de bmw met 8,5j x 19 staat erg sexy
heb hem gekocht ga hem donderdag ophalen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:jerry
succes en ben erg benieuwd wat de vooruitgang zal zijn:thumbup
draai je olie dop eraf en kijk door t gat als iemand anders hem start, kun je zien of de nokkenas ronddraaid.
zo niet , dan is je riem gebroken of misschien nokjes van je riem eraf getrokken. ( kwam ik pas tegen op de zaak bij een renault megane) meestal draait de motor dan ook harder als normaal , komt ook door de lagere compressie. succes en sterkte ermeeja die heb ik gezien , ga donderdag naar hem toe , hij houd hem voor me vast
ja maar is het niet zo dat de t5 bakken veel sterker zijn dan t9 bakken? al zag ik dat ze ook versterkte tandwielsets hebben en allu behuizingen…
2 mei 2010 om 11:39 In reactie op: Onze nieuwe aanwinst ! :D –> laswerk + versnellingsbak e #17665205blijft altijd leuk als mensen weer een kadett c aanschaffen , zo blijven ze teminste rondrijden. al zie je ze naar mijn mening nog te weinig rondrijden……
succes met je kadett!!!!:D
origineel gepost door giuliettaevo
Zijn niet de beste/sterkste bakken… maar dat zijn de Manta 18S bakken ook niet.;) en de R25/28 kun je tenminste nog goedkoop vinden.:DAls je meer als 300 pk wilt rijden en je bent een lompe rijder dan kun je beter voor een Getrag 265 gaan met een Manta 18S koppelingshuis en een adapterplaat. Dat is een redelijk onverwoestbare combinatie…
ja dat heb ik ook vaak gehoord maar dan moet je ten eerste een moeilijk te vinden 18s bak hebben en een nog lastigere adapterplaat en een onmogelijk (voor een normale prijs dan) 265 bak vinden.
Of als iemand dit allemaal heeft liggen voor een leuke prijs … bied het me dan maar aan!!!!
heb trouwens ook wel eens gehoord van een koppelingshuis van een monza of senator icm een andere bak….
zou liever zelf een blok opnieuw opbouwen voor dat geld , is teminste al de “stress” uit het blok. deed bmw vroeger ook met die ouwe formule 1 blokken toen ze nog met turbo reden , zo`n blok lag gewoon maanden buiten.
maar goed back on topic, voor die t5 bakken kun je enorm veel overbrengingen krijgen , voor elke aplicatie is er wel wat, heb de catologus 2010 van rally design en daar staan ook belhouses in voor c20xe/c20let voor kitcars met ford t9 en t5 bakken
-
AuteurBerichten