Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ken zelf ook iemand die 100+ pk`s uit een 1200 haalde. zat in een oranje city en dat ding is niet bij te houden met een vectra b x20xev
26 augustus 2010 om 11:13 In reactie op: v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken #17713547kan iemand die gozer ff verbannen met ze ugg laarzen. staat zowat bij elk topic
zou dus lekker alles vernieuwen en een versterkte riem monteren
heb ik ook in de kofferbak gaat echt knetterhard 9+
owww dus zo zoeken jullie dat op , zal er de volgende keer rekening mee houden…….
@mkopel , t was niet de bedoeling dat je hem zo snel zou hebben……
zo pfffffffffffffff heb net je hele topic zitten te bekijken en wat heb ik nu koppijn zeg…..
verders moet ik zeggen knap werk en zeker een leuke auto geworden.
als mijn kadettje klaar is wil ik ook wel eens time attack gaan doen.
lijkt me wel erg leuk om eens aan meegedaan te hebben.
succes met je project want volgens mij ben je nooit klaar als ik het zo zie allemaal.vind alleen die oliedop klote, zou er eerder een zwarte op zetten. heb al meerdere malen meegemaakt dat die immitatie doppen erg snel en veel gaan lekken.
verder erg mooi spul. kwam pas op ebay ook die krukaspoelie tegen. zijn lekker goedkoop en mooi licht spul.of sat de remblokken klemmen in de geleiders.
altijd alles goed schoonmaken dat alle roest en remstof ervanaf is en dan invetten met keramische pasta ( blijft langer en beter zitten dan die koper zooi)ja zou idd zeggen dat de krukas trapezium vormige tanden heeft maar kan ook door de foto zo lijken.
misschien komt er teveel kracht op te staan, dmv hogere belastingen enzo aangezien je er ook circuit mee rijd.
ander zou ik zeggen zet er een versterkte riem op oid.
die kun je gewoon kopen bij biesheuvel bv.
succes in elk geval.kan mijn huisdieren niet eens verstaan, heb er wel een stuk of 30 maar ze slissen teveel……
verder hebben we nog valkparkieten en daar word je soms knettergek van , hij fluit alles na wat je voordoet en zegt hallo als je binnenkomt
en sindskort hebben we prairiehondjes, daaraan kan je goed zien wat ze willen en hoe ze zich voelen.
bv blaffen van blijdschap en kwispelen maar ook een soort tandenknarsend geluid wat minder fijn is zeker als je met je hand in de kooi zit….nou heb nu een hele goede voor de wandelende auto encyclopedien ( schrijf ik dat goed?)

ben heeeeeel erg benieuwd wie hem als eerste heeft
hahaha lijkt wel of iedereen zo naar de AA kan , bijna iedereen is aan de drank hier als ze bij de computer zitten.
heb een glas fruitmelk staan hier , heerlijk hahahaha
weet trouwens niet wat dat vliegwiel weegt maar heb er onlangs ook een gevonden op
http://qedmotorsport.co.uk/kost 130 pond en er staan wel meer leuke spulletjes op zoals een alu onderblok etc etc

denk dat je dat miss zelfs nog wel haad met een 3.89 en anders en 3.67 ofzo.
wat ik me eigenlijk t meeste afvraag: hoe kan het gebeuren dat die tanden zo afbreken?
lijkt me niet echt normaal.
heb t nooit eerder gezien.heb alles ingevuld op http://www.gearingcommander.com
is eigenlijk voor motorfietsen maar je kan gewoon de bandenmaten invullen etc net als de versn bak verhoudingen want die staan gewoon op internet.
en ipv je tandwielen geef je de overbrenging op 3.18 is dus een 11/35
op die manier kwam ik er dus achter dat als je met 14 inch rijd en 225/40r14 eromheen icm getrag 265 etc etc je bij 120 km/u 3000tpm rijd. je hebt dan ook een theoretische top van 280+/- km/u
anders moet ik toch voor 15 inch gaan en een 3.44 nemen, waar ik ergens wel van baal want vind die duitse stijl zoooo mooi. kleine brede dikke wieltjes……
ja ik dacht daar dus ook al aan, baal er gewoon heel erg van.
reden dat ik een 3.18 wil gebruiken is dat ik met 14inch wil gaan rijden.
sleutel regelmatig ook aan een kadett coupe turbo ( blauwe hier van t forum)
met een 3.44 achteras en manta 18s 5 bak maar die draait echt veel toeren als je ermee op de snelweg rijd.
ben ermee naar sevenum en budel geweest en je zit dan constant aan de 4000+ toeren per minuut en daar zit zelfs 15 inch onder….vandaar dat ik dus een langere overbrenging wou om de toeren een beetje omlaag te krijgen op kruissnelheid.
bedoel denk dat je met fase 2 toch best wel snel van ze plek komt ook al is het een 3.18 achteras lijkt me.
de eerste versnellingen zijn zo kort dat je alleen maar wielspin heb met volgas optrekken.als het wegdek ook maar iets vochtig is heb je zelfs wielspin met 100 km/u:o
maar deze anmuleer ik want dit gaat inderdaad verder kapot en als het hele zooitje vastloopt ben je helemaal de lul en is meteen me sper kapot.:thumbdown
als je kijkt bij risse motorsport kosten nieuwe al snel 900 euro ofzo en dan heb je allemaal hele korte overbrengingen.
wou juist met de c20let lekker rustig kunnen toeren als je 120 rijd met 14 inch eronder.
anders draait dat ding al snel 4000 tot 4500 tpm als je 120 rijd.
met een 3.18 draait hij rond de 3000 tpm met 14 inch eronder icm een getrag 265bak
dus als jij toevallig weet waar en hoe je die dingen kunt kopen…..
al denk ik met een rallysprint dat ze alleen korte overbrengingen gebruiken want top rijden ze toch nooit.ja daar zat ik ook al aan te denken.
twijfel ook heel erg.
kijk als het nou een 3.44 was had ik gewoon een andere gezocht maar vind maar eens een 3.18……:hmmzof ff de slijptol er doorheen halen met een flex afbraamschijf. scheeld weer kosten om t uit te laten draaien.
denk dat wanneer je alles goed heb afgesteld (incl je handremkabel) en goed ontlucht dat alles weer naar behoren functioneerd.
let ook op het remverschil met het opstellen. als je ze afgesteld heb trommels erop en dan met 3 klikjes de handrem omhoog trekken en dan kijken of ze links en rechts even vast zitten.klopt missen er ook 4 , zo kan je zelf bepalen hoe schuin je eventueel je motor erin wil hebben. waarom iemand dat zou willen zou me een raadsel wezen…..
ja volgens mij heette hij zo , hij is nu van een vriend van me en die had hem weer van flowmaster hier op t forum en die had hem volgens mij weer van johan, dus deze auto is een echte slettebak.:P
hier dan maar ff een linkje waar ik hem vandaan heb, had hem in 2 werkdagen binnen. staat veel meer leuk spul op voor weinig zoals een auto kantelbrug etc etc
http://www.tools.vocor.nl/Schermuitroller-N_grp_76-1.html :thumbup
origineel gepost door mauscona
iemand een tekening of foto van een pasplaat?
van 265 naar 18s koppelingshuis.king: ja die heb ik…….. een foto dan.

mooi is ie he….
je moet tevens ook een ring hebben die het koppelingshuis centreerd op de as van de 265bak.
hoeveel voor nr 3? stuur maar een u2u
-
AuteurBerichten