Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En aanpassen van de kilometerstand, wat zou dat kosten?
en ja, die ‘klipjes’ zullen wel sneuvelen…. Gewoon even nieuwe halen en er op zetten.
Ik heb dat ook gehad, bij de dealer vertelde ze mij hetzelfde verhaal (pomp misschien kapot). Ik ben toen naar een aircoboer geweest die hem opnieuw gevuld heeft, en het gezoem/geluid is weg!
Ik zou idd even naar een aircoboer gaan, ga hiervoor niet naar de dealer, want die persen ook nog ff €150 ofzo uit je zak!
Wanneer is je airco voor het laatst afgevuld? Ik merkte bij mijn Astra dat de pomp wat meer begon te “zingen” toen hij bijna leeg was, zeker met hete dagen heeft hij het dan moeilijk.
De Astra is weer thuis, €780 armer, maar hij rijdt weer prima!
Complete koppelingsset is dus vervangen, de druklager draaide bijna niet meer, die was dus echt kapot.@Bert:
Ik ben de Astra alleen maandag kwijt, ’s ochtends brengen, eind vd middag halen. Ik krijg ook een leenauto en ze halen er een deuk uit, voor €750. Ik wist dat het duur zou worden, maar bij de Opel zouden ze vlot 500/600 meer vragen.
Al met al lijkt me dit een nette prijs, veel goedkoper kan het denk ik ook niet…Nu maar hopen dat de ellende daarna even voorbij is.
Net even naar “mijn” garage geweest; het is idd de druklager die de geest aan het geven is.
De kosten:
koppelingsset+druklagerset €398
montage €224
+ 19%btw
+/- €750Ik denk dat dit een vrij nette prijs is.
Hij had de dealer even gebeld voor een prijsopgave, en daar kosten de spullen al €588, zonder btw en montage!
Tjezus, respect hoor :wors
Heb je alles zelf gedaan, incl motor swap?
Wat een verschil met de foto bij afschaf!
niemand??
Kan ook zijn dat er in de vulslang een scheurtje zit, dan komen er ook dampen in de auto terecht.
Als het systeem leeg is, schakelt hij ook niet in. Misschien toch maar eens na laten kijken of er geen lekkage ergens zit?
ps: ik weet nog wel een adres in Geldrop die er verstand van heeft en niet duur is (vullen €60)
Zonder alle kabels weer los te moeten maken??
Dus toch de druklager???
Je hoort het dus vooral als je de koppeling WEL intrapt.
Nu weet ik het ook niet meer…..
Ik ben bang dat het toch de druklager is.. beetje googlen doet wonderen.
De Astra heeft 141.000 gereden, maar 3 maanden na aankoop is er een andere versnellingsbak onder gegaan omdat ik iets hoorde in de bak. Dit is onder garantie gedaan door de garage waar de Astra is gekocht.
Nu vind ik het toch wel vreemd dat nu al de druklager kapot kan zijn als zij toen alles vervangen hebben. Ik heb sinds aankoop nog geen 20.000 mee gereden!
@Bert: ik kom uit omgeving Eindhoven..Niemand een idee???
Hier nog 1 met exact dezelfde klacht, ook een X1.6xel
Volgens mij zit deze droger aan de condensor vast bij mij, want dat blikje wordt met de condensor uitgenomen.
Het systeem is gisteren al helemaal leeg gemaakt.
Hij vertelde mij dat ik alleen een condensor moest halen, waar zit die droger dan?? Heb je daar toevallig een foto/afbeelding van?
Ook ik heb al nare ervaringen met KF, maar ik bleef bij de auto tijdens de keuring, en dat scheelt een hoop! Dat was trouwens wel de enige x dat ik daar ben geweest…
Ik blijf er trouwens ook bij dat ik NOOIT meer naar de dealer hier ga, die proberen je minstens zoveel lichter te maken als de KF…. Ook zij moeten het pand en verkopers betalen, en dat merk je wel in de kosten die je daar maakt..
Kan iemand dit ook bij het How-to gedeelte zetten?? Altijd makkelijk!
En op een zwate station horen natuurlijk ook OPC achterlichten (icm de OPC koplampen natuurlijk!),
ik heb eindelijk een setje gevonden, en ook die krijg je niet:PMooie station hoor!
Ik had ook last van ‘klapperende’ ruitenwissers, echt knettergek werd ik hiervan!! Bij de afgelopen beurt hebben ze nieuwe wissers er op gezet en ze bijgesteld (??) sindsdien glijden ze als babybillen op ochtendpoep over de ruit!
-
AuteurBerichten