Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
te veel gezegd? valt toch wel mee?
ik ben nog steeds benieuwd wat het gaat worden, een “1 of a kind” D kadett is altijd vet natuurlijk!!laat die pubers en die cry baby’s lekker zeuren en commentaar geven…. en voer gewoon lekker uit wat je wil gaan doen.
de meeste mensen hier die alles beter weten en negatief commentaar hebben zelf ook nog niks gepresteerd maar zitten alleen maar met hun giechel in het computer beeldscherm….
dus ga lekker boven die mensen staan sla hun “advies” in de wind en post hier gewoon lekker de vooruitgang van het “1 of a kind” project :jerry
ene frans, ik hoop dat mijn sticker deel uit mag maken van dit nu al mysterieuze en onwaarschijnlijk vette project!! :D
groeten jens
ik doe pubers altijd negeren :D (ook al ben ik net zelf puber af :angel )
maar het wordt dus in ieder geval een 16V maaaaaaar er is geen tweede van in nederland?
dit soort tipjes van de sluier is net als een hond voor z’n etensbak zetten en zeggen dat hij niks mag eten :jerrywat is de schatting hoelang het gaat duren??? dan weet ik namelijk hoelang ik ongeveer op “f5” moet drukken tijdens wachten op de foto’s :afro
tipje van de sluier over je nieuwe plannen?? :jerry
mooizo, ik hoop dat je er wat mee kan met de sticker…. en als ik nog aanhaal momenten moet weten u2u ik je wel :jerry
hmmmmm smaken verschillen daar gelukkig in…
ik ben meer van de wat “primitiever” uitziende 8v…. en met een turbotje erop geschroefd vind ik ook wel vetking:
heb ik ook nog in m’n achterhoofd voor ooit in mijn D :afro
jens
een 20let???
niet doen joh… het is wel supersnel natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het blok er te modern uitzien voor in een Dtje net als een 20XE….ik vind de kleppendeksel er te modern uitzien een 20SEH ziet er gewoon beter uit in een Dtje (over vermogen heb ik het nou niet, alleen over de looks)
dus ik zou het bij je 20seh houden, en als je dan voor het extra vermogen wil gaan… zou ik persoonlijk eerder overwegen om een turbo op de 20seh te zetten dan om er een LET in te hangen…
de 16V moteren blijven er in mijn ogen te modern uitzien afgezien van de bult vermogen die ze geven, ik zou kiezen voor een 8V om te bouwen naar turbo….
maar goed dat is mijn mening…. :D
heb je trouwens je dikke envelop al ontvangen?? king:
groeten jens
origineel gepost door Corsaboer
ik rij met een f13, alleen vliegwiel aanpassen (busje erin) gaten iets verboren
ken je lekker met je originele steekassen ed blijven rijden
Corsa Amet de originele steekassen?? hmmmmm ik heb toch liever gewoon gsi assen bij m’n motor…. ik heb nu een F16 bak er staat geen wr op dus is het een cr neem ik aan….
dan laat ik die er voorlopig even onder zitten, even kijken of ik daar tevreden over ben.
jens
hij komt in een kadett D te liggen…
een f20 zou dus moeten kunnen?? die heeft wat langere versnellingen dan ofzo?dus als ik hem dan goed heb begrepen rij dus met een f20 in elke versnelling harder dan met een f16? en m’n top ligt dan ook hoger…. of is dat niet noemenswaardig?? en trekt hij ook harder op dan een f16?
en welke van deze bakken zijn het beste voor een c20ne?
welke bak heeft welk voordeel?mijn duits is namelijk niet m’n sterkste kant :jerry
vette C en mooie spulletjes heb je daar, vooral dat kaartleeslampje is super oldskool:thumbup
en op je gte klokkenset (de 3 metertjes) ben ik wel jaloers:angel
ziet er netjes uit allemaal!
ben je er al uit of de spoiler er op komt of niet??
ik wil verder niet stoken ofzo maar ik zou hem erop doen hoor:jerrystaat hem wel goed, het is geen tupperware maar hij oogt er wel wat agressiever door :afro
joepp, je hebt zonet m’n dag compleet gemaakt :kewlpics
dit zijn OOK dikke kadettjes ook al zijn ze fwd :jerrymooie foto’s!
origineel gepost door Joepp
‘ff een handje échte kadettjes droppen:’ stond er toch:Peen Dtje is FWD.. haha :D
jaja gaan we zo beginnen :jerry
het zijn dikke Ctjes hoor, maar je mist vaak wel de dikke Dtjes er tussen….en ook al is het FWD er zijn ook dikke Dtjes bij king:
@ joep:
waar zijn de Dtjes dan?? :jerry
1500,-?? ik zou het er voor betalen….. het is redelijk wat geld maar dan heb je zeker een auto die je niet vaak ziet, en die het geld alleen maar waard is.
zakken in waarde doe dit soort auto’s toch niet snel geloof ik, als je ze maar goed opknapt en onderhoud….
ik zou het er in ieder geval voor over hebben:afro
origineel gepost door Pablo
Kan nog zo goed lopen maar dat ziet er toch niet uit :pukedat is waarschijnlijk een kwestie van smaak….
want ik vind het er nu al super bruut uitzien, laat staan wanneer hij af is!!! :D soort van hill climbing bak!! ik vind het mooi :jerry
dat ziet er zeker vet uit! mooie kooi ook, daar durf ik wel een paar keer mee over de kop te slaan :jerry
maar misschien een dom vraagje: je hebt daar het dak eraf geslepen, maar moet je de carroserie dan niet tijdelijk verstevigen door middelen van stangen er tussen te lassen (in de breedte, zoals je weleens dit in overhaulin en andere auto programma’s) ivm met inzakken ofzo….. of is dat niet nodig?
origineel gepost door corsaboy
Gewoon zorgen dat je de juiste besteld voor jouw motor..
Je hebt de oude c20ne’s en de nieuwe c20ne’sDie nieuwe types hebben alleen in de astra f gelegen.
Als je op zoek bent naar een krukastandwiel bel dan even met :
Ik bestel regelmatig een nieuwe als ik een blokje aan het bouwen ben.
Want de helft van de tweede hands tandwielen zijn slecht of beschadigd..Ik moet wel zeggen dat ik de tanden nooit geteld heb..
hahahadank je, ik zal eens gaan kijken!!
ziet er nu al veel belovend uit!!!
kijk eens aan!!! kan hij straks weer lekker de weg op!!!!
16 februari 2010 om 15:07 In reactie op: Aansteker in C Kadett maken. Gefixt, ander vraagje. #17616882zou ik voor de zekerheid wel doen ja, ook draad wat dik genoeg is…..
maar adapters van navigatie/koelboxen zijn meestal al gezekerd van binnenin.
en anders moet je even kijken op hoeveel ampere die adapters zijn afgeregeld en dan ook zo’n zekering tussen je aansluiting plaatsen…..
moet op die manier wel werken als het goed is :)
16 februari 2010 om 14:18 In reactie op: Aansteker in C Kadett maken. Gefixt, ander vraagje. #17616880wil je dat hij het altijd doet of pas als je je contact hebt ingeschakeld???
altijd werkend= constant plus achter je dash vandaan vissen (van accu naar contactslot bijv.) die aansluiten op de plusaansluiting van je sigaretten aansteker, daarna een mindraad bevestigen aan de min van de sigaretten aansteker die je dan vervolgens weer aansluit op een massa onder het dashbord(bijv. een boutje die in de carroserie zit gedraaid)
nadat contact is ingeschakeld= plus na contact pakken (zit ook in je contactslot) daar de plus van aanstekerplug op aansluiten, mindraad op dezelfde manier als in de vorige methode. mindraad op de aanstrekerplug aansluiten en die weer op een massapuntje maken (boutje in de carroserie)
als je een multimeter hebt kan je makkelijk de constant plus en de plus na contact vinden.
constant plus= zegt het zelf als meet je altijd 12V op
plus na contact= meet je 12V op nadat je het contact hebt ingeschakeld, anders blijft de meter 0V staan.ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groeten jens
ik ga dit supervette topic zeker volgen als mede Dkadett eigenaar!!!
echt supervet!!! :kewlpics
ik denk een droom voor iedere D kadett eigenaar! post maar veel fotos, kunnen we lekker kwijlen!
ziet er netjes uit turbotjuh!!!! keep up the good work!!!
origineel gepost door Goossens Bjorn
Kwam net hier in Weelde nog een bruine kadett D break met Nederlands plaat tegen met men Monzaaaahhh betrapt:thumbup
vandaag op de A20 een paars/blauwe kadett C city met een aanhanger erachter gespot.
ik haalde hem in met een zwarte mini en m’n vriendin reed in mijn kadett D er achteraan!!!
we hadden veel bekijks toen we met z’n 3en achter elkaar aanreden :afro
-
AuteurBerichten