Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb wel is gehoord dat een turbo vervangen een duur geintje is, maar ben wel benieuwd wat zoiets nou echt kost?
origineel gepost door Spacejam
origineel gepost door stefanDTI
@ spacejam.Waar heb je die speed lock gevonden in Op-Com ?
in de rec bij variant programming
Dan blijft nog alleen maar de centrale vergrendeling met veiligheidsvergrendeling over:)
Hoe heet die optie dan? Heb laatst ook al gekeken, kon hem niet vinden.
origineel gepost door Spacejam
origineel gepost door JFHSas
origineel gepost door Spacejam
ik had laatst ergens een site gezien waar een heel aantal pdfjes opstonden met handleidingen, ik kan hem alleen niet meer vinden. Weet iemand welke dat is?daar staat inderdaad ook wel wat info op, maar de site die ik had gezien had een blauwe achtergrond (2 tinten blauw) en er stonden een stuk of 20 pdf documenten op met handleidingen voor de op-com. Erg irritant dat ik hem nu niet meer kan vinden :(
Heb zojuist geprobeerd om de waarschuwingspiepje van de gordel uit te zetten. Alleen krijg ik in het programmeer scherm dat hij is gelockt? De optie om de toon en het lampje uit te zetten kan ik wel wijzigen alleen kan ik nergens op programmeren drukken zoals in uec, rec etc…
Ja hoor niks mis mee! Je kan ze alleen nog goedkoper krijgen.
Als je slim bent zoek je de goedkoopste op en download je de software die hier een pagina’s terug staat en flash je hem zo naar de nieuwste versie ;)Vandaag mijn opcom setje ook geupdate naar de nieuwste 2010 versie en het werkt perfect:wors
Gelijk de dagrijverlichting maar even veranderd naar versie 1(voor dimlicht, achter niks) en het werkte ook nog:DHeb nog een vraag voor de kenners is het ook mogelijk bij een astra H om het gordel lampje/signaal uit te zetten? En dat de deuren automatisch op slot gaan zodra je bijv 30 rijd? Het werkt niet zoals bij een Vectra door de afstandsbediening en de lock in de deur 5 seconden ingedrukt te houden.
Niemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?
Vanmiddag bij de dealer geweest en het zat idd in de uec, vervolgend de optie ahl op aanwezig gezet en klaar was klara.
Voor de nieuwsgierigen bij deze nog wat:kewlpics





Oké zal er volgende week nog is een keer naar laten kijken.
De rest van de AFL/AHL optie’s zet je die op afwezig?Het is nu wel zo dat als de auto van het contact af is, de lampen na een paar schakelen pas stabiel branden. Dit lijkt wel of ballast niet genoeg massa of voldoende stroom heeft? Als de ballast weer leeg loopt, moet ik weer een aantal keer schakelen. En is het weer goed, maar zodra ik de motor dan start gaan de lampen weer flikkeren na een seconde of 3 -4.
Beste mensen,
Om maar weer even een oud topic uit de grond te schoppen. Ik ben ook begonnen om Xenon in mijn GTC te bouwen. Heb de koplampen al binnen, inclusief ballasten, starter en pitten, alles origineel opel. Heb de boel ingebouwd en de pinnen 1,9 en 10 met elkaar verbonden. Heb nu dezelfde problemen die jorizmo ook had. De lampen gaan bij het starten van de auto na 2 seconden flikkeren. Op het contact en niet op het contact doen de lampen het wel goed. Ben bij de Opel Dealer geweest om de optie ahlafl aan te zetten. Alleen kom je de optie wel 3(Sim, Ecu, etc) keer tegen met de tech 2, moeten alle waarden op aanwezig worden gezet? We komen er nu niet helemaal uit,
Alvast bedankt voor de hulp!
Dus ik zou de koplampen nog kunnen stellen met een schroevendraaier? Alleen dit is denk ik voor de hoogteregeling? En niet voor het schijnen van links en naar rechts?
Wat betreft die motortjes deze worden toch aangestuurd door een draadje? Het maakt dan toch niet uit wat er achterzit, als dit nou een sensor of een schakelaar is.
Maar dat is dan voor de originele xenon module neem ik aan? Ik ga er dan een pilot pro setje inzetten.
Uhm oke. De auto is van 2006 dus koplampsproeiers en automatische hoogteregeling heb ik niet nodig. Wat betreft de AFL(bochtverlichting) functie, die hoeft van mij ook niet te werken.
Mijn vraag is dan ook als de AFL koplampen in mijn auto kunnen worden gemonteerd zonder dat de koplampen naar rechts schijnen of links?
Helemaal niemand die dit weet?
Uhm oke, montage doe ik zelf wel dus dat is geen punt. Alleen heb je volgens mij wel een originele stekker nodig voor achterin de zekeringkast.
origineel gepost door Spacejam
ik had het van de week hier bij de opel dealer gevraagd en daar hadden ze een bosal voor 265 euro die volledig weg te klappen is uit het zicht.265? Met kabels enz? Ik heb me pa laten vragen bij Merel in Den Helder daar koste ie 600 inclusief kabels enz. En nog een andere dealer waar ie 600 koste.
Ik ben ook al een tijdje bezig voor het kijken naar een afneembare trekhaak voor mijn GTC. Ben er inmiddels wel achter dat er een hoop verschillende soorten te krijgen zijn. Heb het liefste dat er niet gezaagd word in me bumper, vind ik zonde.
Een van onze Engelse vrienden heeft al wel voormerlkaar, zie link:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?t=52468Ben er nog niet uit wat voor type bosal hij heeft. Zou het wel graag willen weten, want je ziet er echt niks van!
Volgens mij zie je bij de AK11 en AK40/41 niet veel van de trekhaken en kan je de stekkerdoos ook omhoog klappen, maar dit week ik niet zeker? Daarnaast heb ik ook nog geen site gevonden waar je zo’n trekhaak kunt bestellen.
@Astra-GTC-Freak, mag ik vragen wat voor type je hebt en waar je deze weg hebt?Alvast bedankt,
Jelmer
-
AuteurBerichten