Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kom uit nieuwsgierigheid net terug uit de hitte om te gaan kijken in mijn handleiding en kwam tot hetzelfde besluit ;)
Blij dat het relatief goedkoop opgelost is :)
Verwijder jij dan je account en zoek alles op het internet eh ;)
Ze zijn sowieso verwarmd hoor Demon3, alleen bestaat daar geen knop voor…
Ik meen dat het automatisch werkt, ik merk in de winter dat ze opwarmen…, kijk is in je handleiding?Jefkere
@AldertV wrote:
Klopt het dat bij de astra H waarbij je de spiegels elektrisch kunt inklappen, dat de spiegel aan de bestuurderszijde minder ver inklapt dan die aan de bijrijderskant?
Of heb ik een defect. Bij mij blijft de spiegel aan de bestuurderskant een paar cm verder uitgeklapt dan aan de andere kant.IK HEB EXACT HETZELFDE!
Nergens mee tegengereden, geen schade… niets.. en toch klapt hij aan de bijrijderskant een stuk dieper als de bestuurderskant.
Alleen klappen ze bij mij niet elektrisch in, al is dat de nummer 1 optie die ik graag zou hebben :/ Maarja… bouw zoiets maar is in…
Bij mij zijn ze enkel elektrisch verstelbaar + verwarmd (standaard?)Jefkere
De CIM module is de module achter je stuur…
Heb je een Opcom? Lees anders eens uit op foutcodes, kan misschien ook wat opleveren.Jefkere
Kan vanalles zijn.
Begin gewoon bij het simpelste, de lampjes zelf, ook al lijkt het onwaarschijnlijk.@DarkNL08 wrote:

Van eBay; setje OPEL hoesjes voor over de hoofdsteunen. Leuk detail :)

Ziet er goed erg netjes uit!
Nogmaals bedankt voor de info ivm de stabilisatorstangetjes!Jefkere
Ik denk dat ik maar eens zo’n sleutel ga bestellen bij Conrad. Kleine €30 tot 210nm, lees veel goede recensies.
Tenslotte is dat toch niet voor dagelijks gebruik, dus hoeft het niet Facom ofzo te zijn.Jefkere
Zoals ik als raad kreeg in mijn garage: Twintops zijn heel gevoelig… dus toch maar voor mijn GTC gegaan.
Ik heb meerdere Twintops gezien die na aanrijding blijvende schade hadden… je moet maar is kijken hoe precies je dak etc opengaat, alle dingen moeten zo perfect en op de cm juist gebeuren. Was je in fout bij het ongeluk? Schade al hersteld? Neem is contact op met je verzekeringsmaatschappij en ga anders eens naar een andere dealer, laat je van de domme en vraag wat er mis zou kunnen zijn.Jefkere
24 juli 2012 om 10:05 In reactie op: Neo’s Vectra GTS [Update Maart 2014: Trekhaak verwijderd] #17939046Ziet er inderdaad erg goed uit!
“Ik zou niet meer zonder Xenon willen!” +1
Van die Vredestein banden ga je niet klagen denk ik. Ik heb namelijk vooraan Pirelli P Zero zitten en achteraan Vredestein en de Pirelli’s vliegen er na de zomer af voor Vredestein banden. Geruisloos en heel veel grip (18″ Opel Speedline-velgen).
Jefkere
Weeral iets bijgeleerd. Het rare is, ik draai ze echt niet overdreven vast… Tot het einde en dan nog een klein stukje aantrekken, niet mijn volle kracht erop. Een momentsleutel is vrij duur en ik als amateurklusser. Ze zijn de vorige keer in de bandencentrale vastgezet toen ze de banden op mijn velgen gelegd hebben. Dus vermoed ik dat ze wel redelijk correct vastgezet zijn. Al hoor ik af en toe dat ze die pneumatische pistolen wel is veel te hoog durven zetten :/
Jefkere
Morgen maar even de garage binnenstappen.
Het stangetje vervangen zal geen probleem zijn denk ik… eerder het wiel er afhalen.
Ik weet niet hoe dat komt, maar mijn wielbouten zitten altijd rotvast… Ik draai ze zelf aan en na enkele weken krijg ik ze nietmeer los, zelfs niet na wat WD40… Ik weet wel dat conische bouten zich iets vaster zetten bij het rijden, maarja. Ik zie wel :)
Bedankt voor het aanbod, Stefan. Maar voor het geld aan diesel dat ik verrijd, kan ik het hier in de garage aan allebei de kanten laten doen denk ik :jerry Toch heel erg bedankt :)Jefkere
@DarkNL: Bedankt voor het advies.
@Stefan: Dat kan ik inderdaad bevestigen… ik voel nietecht speling, maar ik heb dan ook geen monteurshand. Ik kan hem draaien etc, maar dat is normaal zeker eh, aangezien je wiel ook moet draaien :) Ik zal hem maar vervangen langs die kant…Groeten,
JefkereBedankt voor de reacties!
Ga ze via Mister Auto bestellen.
Enige idee wat het betere merk is in dit lijstje: Bölk, Moog, TRW, Lemförder, Delphi of Febi Bilstein.Ook meteen best de 2 kanten vervangen zeker eh?
Bedankt voor de informatie!
Ik kom hier zeker nog op terug :)Jefkere
Ik zal het straks eens checken, dacht daar ook aan… Is het moeilijk om zoiets zelf te vervangen?
Ik hoop eigenlijk dat het dat is… is nog vrij goedkoop.Bedankt!
Mooie match met de buitenkant! :thumb
Mooie Astra J, welkom op het forum :)
Succes ermee en veel veilige km’s toegewenst!
Jefkere
@AldertV wrote:
Allen bedankt voor de hartelijke welkomst.
@Jefkere: ik heb daar geen problemen mee. Ik ben voorlopig blij genoeg met mijn n ieuwe astra :D .
Heb welliswaar geen lederen bekleding maar half leder, verder moet ik nog winterbanden met velgen scoren, dus een paar mooiere velgen komen ook nog wel denk ik. Ook de xenonverlichting lijkt me een mooie optie, maar ik dacht dat dat niet meer mocht bij de recentere auto’s. Bovendien heb ik nog geen idee hoe e.e.a. dan gemonteerd moet worden en wat een goede set koplampen is.
Maar heb hem nog maar pas, dus tijd genoeg om daar over na te gaan denken.Ik heb ook “maar” half-leder hoor.
Toen ik mijn GTC kocht, had ik ook 16″ Cosmo velgen, zoals jij. Wel nog een iets ouder model.
Toevallig botste ik op deze voor een mooie prijs op internet en ik kocht ze.
Hoe dan ook, succes ermee en als je vragen hebt, stuur je maar een bericht!
Bedankt dat je mijn zin niet verkeerd opneemt, dat was zeker niet zo bedoeld.jefkere
@astraTD wrote:

Het beestje is nu 10dk verwijderd van het halfmiljoen ;)Ik ben steeds verbaasd bij elke foto die je post van je F hoe goed hij er uitziet, ondanks bijna een half miljoen kilometers :)
Doe zo verder, op naar het miljoen? :jerryJefkere
Als jullie dat zo bekijken :thumb
Ik denk anders dat de TS hier een andere mening over heeft, aangezien ik hem enkele uren geleden een heel stuk verder geholpen heb.
Verder wil ik hier geen woorden aan vuilmaken en als je een probleem met me hebt, ga dan klagen bij RISL, de moderator.Vertrouwd met het torrent-systeem, Bjorn?
Ik weet wel niet of het ook nogsteeds kan bij de systemen bij een Astra J/Insignia, maar bij een CD70/DVD90 is het perfect mogelijk.Volgens mij staat dit los van de update, alles van kaarten etc dat je hebt blijft gewoon werken.
Stappen om te installeren:
1) Zet je auto in contact (zodat alle lampjes branden)
2) Haal alle cd’s eruit
3) Steek de update cd in Navi cd-gleuf
4) Alles komt op je scherm en gewoon wachten (staat een balkje met percentages)LAAT JE AUTO OP CONTACT STAAN, ZEKER NIET STARTEN OF UITSCHAKELEN.
Het duurt ongeveer een kwartiertje.
Kaarten kan je updaten via de dealer, maar kosten wel erg veel.
Ik download de kaarten van internet en dan moet je op een gewoon cd’tje dit branden als Image, als je een beetje verstand hebt van computers…Misschien heb je die update al hoor, weet je hoe je dat kan controleren?
Anders:1. Start de auto
2. Duw de “Settings”-knop in en hou hem ingedrukt vast tot je een tuut hoort en er op je display “Testmode Switched On” verschijnt.
3. Duw op de “Audio”-knopDaar zie je een datum staan op de 2e regel links bovenaan. Staat er “10.10.2007” op die 2e regel, dan heb je de software al.
Om terug te gaan duw je gewoon op “main”.
Het enige dat weggaat na je update is de nummering van je radiozenders, al de rest, waaronder GPS adressen die opgeslaan zijn etc blijft gewoon behouden.
Jefkere
-
AuteurBerichten