Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Welkom Stefan,
Op de vraag kan ik je jammer genoeg geen antwoord geven,
maar er zijn er genoeg op dit forum die je daar zeker en vast een vakkundig antwoord op kunnen geven.Nu nog even wachten op de :kewlpics !
Jeffrey
Dat denk ik wel ja… je had hem beter eerst uit je Vectra gehaald… maarja, als je zoiets niet weet denk je daar niet meteen aan eh…
Misschien is op de sloop gaan kijken ofzo…?
Ook al hebben veel Astra H’s dat niet standaard zitten denk ik…
Anders eens naar die op marktplaats een mailtje sturen voor het GM nummer en is vragen bij de dealer ofzo.Jeffrey
Misschien heeft het te maken met dat ik een CD70 Navi standaard heb… ik ken ook veel mensen die hem hebben en het nummer op het plastiekje waar het in verpakt zat komt ook overeen met de bestelnummer.
Het prijsverschil kan zijn dat ik het als Belg hier gekocht heb en jij in Nederland :)
Intussen nogsteeds de originele antenne :???:
Mijn antenne is een 6mm
De C5 antenne spriet 5mm… raar, ik vind het ook, maarja :/Mijn Astra H GTC Cosmo 2005 heeft ook een 60 ampere standaard zitten, nog geen problemen mee gehad, altijd direct weg.
Welja,
maar ik bedoelde juist dat enkel de sensoren in de banden niet genoeg waren…
maar misschien was Ahrend daar zelf ook al lang achter…
Lijkt mij wel een handig gadget eigenlijk… maarja, kost ook weer wat om die sensoren te laten plaatsen eh :hmmzJeffrey
Ehm,
Ik ben geen specialist, maar volgens mij heb je een ontvanger nodig ook…
Ik bouw verder op deze advertentie die ik gezien heb:Als je die gewoon zou kunnen programmeren, zou er geen ontvanger bestaan eh… :vertag
Ik hoop dat dit je wat verder helpt.Jeffrey
Niets bijzonder?
Elke Opel is bijzonder! :vertag :wors
Welkom :kewlpics
@No Name
De opcom hapert zelfs zonder auto, dan kan hij zelfs de functie niet lezen, dus is het wel duidelijk dat de opcom stuk is denk ik :???:
Achja, kmoet het maar zo bekijken, beter een opcom van €30 naar de kl*te, dan iets met de elektronica van mijn Astratje :sleepingIk zou eerst een vragen welke software er op zit…
Als de verkoper zegt 1.39, dan zit je wel goed hoor… zeker voor een Zafira A… als hij daarvoor moet dienen…
De prijs is wel wat aan de hoge kant… als je €40 wil spenderen op ebay heb je daarvoor de nieuwste software nl. 1.44, maar dat heb je allemaal niet nodig voor een Zafira A… Die dienen meer voor de Astra J, Insignia en Meriva B… natuurlijk kan je er ook je zafira A mee uitlezen, maar het zou een beetje verloren geld zijn.
De 1.39 vind je op ebay voor +- €30 incl verzending… Het is wel in Engeland, dus je zal met Credietkaart of Paypal moeten betalen… maar dat is best wel veilig…
Heb al veel gekocht via ebay etc, maar nu voor de eerste keer iets kapot :???:Ik wacht nog op antwoord…
Jeffrey
Bedankt, ik probeer het nu ook op mijn computer en dit is het scherm dat ik krijg als ik dit doe… printscreen
http://i1197.photobucket.com/albums/aa439/Jefkere/OPcomfoutbijinfotainment.png” onclick=”window.open(this.href);return false;
2005 – Astra H – Infotainment – DIS (…) (en ook bij alle andere dingen in infotainment) –> soms gaat hij door, maar meestal krijg ik dit en het binnenwerk van die opcom zit zo los als iets…
Even om de situatie nog even te schetsen,
kijk naar dit filmpje vanaf 2min 50 ongeveer… http://www.youtube.com/watch?v=QxN-P8zSONk” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hij gaat de test doen wat er allemaal aanwezig is… dat begint zo met “present” nzo,
Dan komt hij aan EHU (ik was fout in mijn eerste post, tis niet ECU) en dan staat er bij hem ook eerst “Switching CAN”, dat komt er bij mij ook, maar dan zegt hij dat er een fout is met de verbinding met de OP-COM…
Dus ik denk dat het aan het bakje zelf ligt…Jeffrey
Maar als hij al geen verbinding kan maken met die onderdelen als ik de auto gewoon uitlees, dan gaat hij het wss ook niet doen via die weg… :???:
Argh, nu moetk die brol waarschijnlijk terugsturen enz,
het is ook altijd iets eh :swearIk zal het morgen toch even snel proberen,
de auto staat enkele straten verder in een garage en het regent hier ook redelijk hard :(Alvast bedankt…
Ik laat nog iets weten
Wel die werkt bij mij ook, maar elke keer als hij bij ECU komt is het failed connection…
Als ik apart naar de 2005 – Astra H – Infotainment ga, dan werkt het ook nie, dan geeft hij een melding dat hij geen connectie krijgt met de opcom, soms werkt het juist wel, maar dan gaat hij naar dat volgende scherm waar dan niets in te lezen valt… waar bij andere dingen dan zo specificaties komen…Ik had de NL gisteren al gedownload van jou :)
De Engelse werkte ook niet zo goed, dan had ik constant van die meldingen…9 oktober 2011 om 21:36 In reactie op: Stekker onderaan middenconsole ingepakt… voor wat?? AstraH #17895840Das wel het laatste waar ik aan dacht…
Btw Spacejam de stekker voor een CID die normaal “altijd” achter een cd70 zit, zit er bij mij niet… of ik heb niet goed gekeken… raar…7 oktober 2011 om 22:23 In reactie op: Astra H GTC Zetels in half lederen bekleding zetten #17923950Hartelijk bedankt Spacejam,
Ehm, thoh, ik denk niet dat ik de actieve hoofdsteunen heb… ik weet ook nietecht wat ze doen en hoe je dat kan zien, ik zal het morgen ofzo wel zien, of deze week…7 oktober 2011 om 19:49 In reactie op: Astra H GTC Zetels in half lederen bekleding zetten #17923948Niemand? :(
Tis natuurlijk ook geen dagelijks klusje…
Ik heb deze optie ook op men GTC, maar dankzij de Happylightshow-chip… Dit is een iets duurdere oplossing die nog wat extratjes geeft…
Ik heb de op-com net zoals Marcel in bestelling staan… bij mij is het om een airbag opnieuw te activeren…
Om terug te komen op de happylightshow-chip…
Ik kan veel combinaties kiezen hiervoor (kijk maar eens op http://www.happylightshow.de), wanneer je je auto dan op slot doet gaat de home coming/leaving aan voor een tijdsinterval dat je ook kan instellen, daarnaast hoeft het niet altijd te werken, je kan het namelijk ook instellen dat het werkt wanneer je 2x drukt op openen/sluiten…
Als je een lichtsensor hebt kan je het ook instellen dat het enkel werkt bij duisternis…Jeffrey
Bedankt, heb gelijk één besteld! :jerry
Misschien het oliepijl is checken… ? :D
Start hij zonder problemen? Of voel je het als je even niet gereden hebt dat hij moeilijk start?
Als beide antwoorden nee zijn en je oliepijl is oké, dan zou ik even naar de dealer rijden.
Of tenzij je een zelf een Op-com hebt zou ik het daarmee eens uitlezen en er is hier vast wel ergens een lijst te vinden waar de foutcodes vertaald worden, dan krijg je zelf een idee…R.J.
:wtf voor het geld van al zijn uren en modificaties had hij ook gewoon direct een audi A3 kunnen kopen…
Ik zal U2u sturen ;)
Hier dus de mail, met foto’s
Vandaag alles losgemaakt tegelijk, ook de middenconsole :p
Ehm, ik denk niet dat het voorbereid is, maar ik heb voor jou toch wat foto’s gemaakt
Dit is één van de bovenconsole, ik kwam een eerste stekker tegen op foto 1, maar die loopt naar de interieurverlichting achteraan…Foto 1: http://i1197.photobucket.com/albums/aa439/Jefkere/IMAG0075-kopie.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dan heb ik de stekker boven de interieurverlichting en dat is raar, de ééne kant komt de kabel van de stijl van de deur en die komt in een centrale stekker, en daar zit er aan de rechtse kant van de stekker een kleine stekker, het dichter bij de voorruit en de andere helft, meer naar mij toe is plaats voor een stekker, maar er zit niets in, zie foto 2.
Foto 2: http://i1197.photobucket.com/albums/aa439/Jefkere/IMAG0076-kopie.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Er loopt ook nog een stekker aan de voorruit, maar die loopt naar die lampjes in de zonnekleppen.
Kheb vervolgens ook maar mijn middenconsole losgemaakt incl. de assenbak.
Ik vond daar onder eerst deze stekker… ingepakt… ‘k weet niet waarvoor bij dient, miss weet jij het…Foto 3: http://i1197.photobucket.com/albums/aa439/Jefkere/IMAG0082.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze stekker kwam uit de assenbak… Rood-bruin zat ingeplugt onderaan, en er zat ook nog een zwart kabeltje rondgrplakt met een fiche op bovenaan, maar deze was niet aangesloten, zie foto.
Foto 4: http://i1197.photobucket.com/albums/aa439/Jefkere/IMAG0083.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb nog niet getest of de stekker geschakeld is of niet.
Groetjes JeffreyEhm, ik heb al enkele dagen niets meer van Juffer gehoord, maar als je een hard werkend iemand bent is het niet zo makkelijk en heb je ook niet altijd de tijd om een amateur wat bij te brengen over auto’s, want dat ben ik voorlopig wel nog… Als universiteitsstudent rechten sta je nooit in contact met auto’s, dus ben ik zelf wat beginnen sleutelen en dingen uitzoeken, ook een vriend geholpen een lange tijd, die garagist is met bepaalde klusjes en zo leer ik toch keer op keer bij, want mijn interesse voor auto’s is toch sinds is klein was heel groot :)
Ik heb nu een Astra GTC, mijn eerste auto enja, natuurlijk wil ik ook wel wat veranderen :)Hieronder de stand van zaken (in de volgende post)
Juffer wist me te vertellen dat soms de kabel voorbereid was…
Zonder het budget en de kennis voor een nieuwe voorruit, regensensor, etc etc, wil ik toch enkel de spiegel veranderen, maar alles wel mooi afwerken met een soort folie, zodat alles mooi lijkt aan de voorruit van de buitenkant :) of zoals Juffer op het astratuningclub.nl in zijn How-to voorstelde een Meriva afsluitkap voor een spiegel te gebruiken…
Maar om niet af te wijken, ik heb de hemelverlichting er uit om de stekker te checken en daarna ook de middenconsole om de asbak er uit te halen en te kijken, kijken of hij eventueel geschakeld is heb ik nog niet kunnen doen…Daar kan je wel eens gelijk in hebben…
@ Juffer: Nog is bedankt voor alle uitleg en ehm, ik heb je een U2U gezonden met alles wat ik aangetroffen heb ;)
Hmm, heb je dan ook iets van tips, want als ik aan blinderen denk, dan denk ik aan die slecht geblindeerde ruiten waar je na een tijdje van die luchtbellen en strepen onder ziet :puke
-
AuteurBerichten