Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@suurtje wrote:
het inbouwen van achteruitrijcamera
Klinkt ambitieus, ben benieuwd naar het resultaat :)
Succes
@gtc-5374 wrote:
heren/dames,
Ik wil graag mijn gtc logo eraf halen en deze onder het opel logo plaatsen..
Ik lees een beetje rond op internet en het verwijderen lijkt me geen punt..
Alleen het opplakken hoe gaat dat en zijn er nog handige tips?!?
Thanks!
Hallo,
Ik wou vragen of het inmiddels al gelukt is…
Want ik heb het onderwerp gevolgd en ik denk persoonlijk dat je problemen gaat hebben met de hoek… de letter T van GTC zou dan net op die hoek die door het midden van de auto loopt… Ik weet niet of dit iets zal uitmaken, maar ik ben ook gewoon benieuwd naar het resultaat en eventuele foto’s :)Jeffrey
Haha :)
Ik begrijp je en ik hoop dan ook op een snel antwoord voor jou…Ja eigenlijk…
Ik gebruik mijn toeter bijna nooit, knipper meestal…
Gebruik het eigenlijk als het ECHT nodig is en het was ECHT nodig die keer toen ik het ontdekte… ik vraag mij dan af… als er echt een ongeluk was van gekomen, zou dan de garage aansprakelijk kunnen gesteld worden (of Opel?)Ja, ik studeer rechten en ik denk altijd meteen aan de rechterlijke kant die aan alles verbonden is :)
Sorry voor de kleine -offtopic Al vind ik het ook wel bij dit topic passen… vind het zelf een interessante vraag.
Haha… had ik geen idee van.
Voel mij nu wel dom…
Ik ben maar voor één ding teruggeroepen geweest…
toeter werkte niet met lichten aan…
Eigenlijk ben ik niet teruggeroepen, maar ik heb dat zelf ontdekt…@kwuyts wrote:
@Jefkere wrote:
Haha :thumb
Hangt gewoon inderdaad af van het karakter…
Hier zie je dus een karakter van zo’n domme Belg!Wat zeg je?!
Waarom maak jij in godsnaam altijd ruzie voor niets! :fy1
@AstraTD: ben je daar nu nog niet over uitgepraat :DThaha :)
Wij zijn in de minderheid op dit forum, we zouden beter elkaar wat beschermen… ook al is dat voor niks nodig.
Stuk voor stuk hulpzame/vriendelijke leden…@Astra1.6sport wrote:
@Rovers wrote:
Pff wat un gezeik met die opjagers. Ik ben zelfs opgejaagd door een andere coupe met knalpijpen eronder, een zwarte met ene kant xenon en andere gewone. Vage kerel, vast voor zen meisje die ernaast zat, reed acht als een maniak! Wilde rechts voorbij terwijl niet kon.
Ik ga voor niemand aan de kant tenzij zij zwaailichten aan hebben, als ik niet aan de kant kan dan doe ik dat mooi niet, extra gas geven doe ik ook niet! Heb al kutbonnen geahd, waarvan ik misschien nog 1tje krijg hmpfff.
Mijn verlichting is rondom goed, heb ruim 2,5 week elke dag gecontroleerd met mijn vader en moeder, maar niks mis mee, ook geen mistlamp aan. Heb dan anders altijd snel door. Denk dat gewoon opgejaagde oetlullen zijn met weinig geduld.
Dobbelstenen heb ik niet meer in auto hangen, werkt ook niet. Ik mag zelf dan wel ook altijd hard rijden enzo maar jaag mensen nooit op met bumperkleven ofzo, soms gevbeurd dat weleens maar dat doe ik nie exores, doe ik onbewust omdat ik dan ook tussendoor klep met vrienden in auto(a)
Dan ga ik mijn remmen maar eens meer gebruiken en mijn hart vasthouden dat ze niet bovenop mijn coupe gaan knallen.
Als ik te snel rijd met mijn meisje naast me krijg ik op mun kop dat ik rustiger moet gaan rijden :???:
Haha, dat gevoel ken ik…
“Je weet toch dat je hier maar 70 mag eh…”
“We rijden niet op de nurburgring eh” (al een prestatie dat ze dat kent trouwens)
“Staat er hier ergens een bord met “Duitse Autobahn” in België misschien?”@kwuyts wrote:
Wat is dit nu weer voor een stom topic?
Ik begrijp niet dat je jezelf hiermee kan bezig houden! :argueEens kijken wat voor reacties ik krijg :jerry
Haha :thumb
Hangt gewoon inderdaad af van het karakter…
Hier zie je dus een karakter van zo’n domme Belg!Verkoopsites is afschuimen misschien, of is bij de dealer gaan vragen, maar ik denk dat je daar wel de volle pot zal betalen…
Succes ermee :thumb
Als je er zou bij vermelden welke Astra het is zouden de mensen je beter kunnen helpen denk ik :thumb
Trouwens, gelijk bij welk type dan ook, ben je denk ik zowiezo goedkoper af als je er eentje van de sloop gaat halen…
Maar dat is mijn mening :)Moest je het doen, niet alles vergeten af-/aanmelden etc bij een Astra H, weet niet hoe het zit met een G.
Heb ook nog niets… eerste wat ik er van hoor…
Waarover gaat het juist?
Welke jaren worden teruggeroepen enz?Ik niet…
Mijn TIS met elektrische schema’s loopt tot de H…
Nog maar een week in bezit en al ombouwen :jerry
Veel succes ermee! Met het ombouwen & de wagen…Jeffrey
Mooie astra van een landgenoot :thumb
Welja, dat dacht ik al :)
Veel succes met het inbouwen en met de auto ook :)Jefkere
Als je de auto net hebt het je het misschien beter van het fabriek af laten doen :)
Want zo’n parrot toestelletje maakt de eenheid van het dashboard een beetje stuk vind ik, zeker bij de J, waar alles mooi is afgewerkt… ieder zijn smaak natuurlijk :)
Tenzij je de J natuurlijk niet zelf hebt samengesteld, dan kan je er natuurlijk niet aan doen :)
Alleszins welkom op dit forum en veel succes met de inbouw :)Jefkere
@turbosix wrote:
@RISL wrote:
Ik wist niet eens dat die er origineel waren…ik dacht dat er pas vanaf de H ook Stations werden verkrijgbaar waren als OPC.
Een astra H OPC station?!?
er zijn toch alleen maar G OPC stations gemaakt?? (bijna 500 stuks)Denk ook niet dat er een H OPC station bestaat hoor ^^
G OPC station kom ik inderdaad zeldzaam tegen…@kwuyts wrote:
Ik zou me er ook geen zorgen over maken.
Bij ons in België liggen de meeste wegen er slechter bij dan de gemiddelde stoeprand,
en de wagens blijven hier toch ook rijden :jerryHahaha :thumb
Das inderdaad waar –‘
Ik kan geloven dat in Frankrijk Citroën en Peugeot met zo slechte veringen werkt… je hebt die daar gewoon niet nodig,
wegen zijn net een biljartmat :p
Hier in België… ik kan hier zo 3 plaatsen opnoemen in een straal van 3km als je met je auto die put niet weet zijn en tegen de toegelaten snelheid er inrijdt, dit een serieuse knal geeft met misschien wel schade.
Schandalig.Op de stoep rijden doe ik ook zo traag mogelijk, zet mij er meestal gewoon tegen met de banden en dan gasgeven om zichzelf er op te tillen…
Terecht :)
Mijn vader had bij zijn g ook problemen, maar de garagist zei dat dit de alternator was die teveel stroom gaf… had om de paar maand wel is ergens een lampje kapot. (Heeft nooit xenon gehad) De kwestie was, die lampjes kosten 2x niks en die alternator repareren/vervangen was heel erg duur, dusja, liever dan een lampje vervangen zeker :) Ik kijk er naar uit, naar het moment dat mijn xenons er in zullen zitten :)Haha :)
Tjaa, kan mij wel voorstellen dat het meer een hobby is :)Jefkere en RISL, Astrafielen king: Hahahaha
Jaa, de lampjes zijn duur. Soms verkopen ze op ebay eens in grote aantallen… en dan vallen er koopjes te doen. Ik had de 2 Philips D2S lampen, 4300k, 85122+ voor 60 euro :) splinternieuw. Meteen getest in een vriend zijn bmw en werkten perfect, het viel zelfs op hoe versleten zijn lampen waren dat hij ze dezelfde dag nog zelf besteld heeft :) Ze zitten er nu denk ik een maand of 2 in bij hem en ze werken nog perfect…
Haha, eigentijds… complexe wagen denk ik, juist omdat alles zo nieuw en primitief was…
Wist niet dat het met kabeltjes was, moet inderdaad een drama zijn :p zo’n prutswerkje kunnen ze beter een monnik inhuren dan een garagist ^^Thahaha vijzen – schroeven ^^
Ik weet waarover je spreekt ;)@RISL wrote:
Ow, dat is wel behoorlijk geavanceerd ja.
Sorry, ik zat te denken aan een soort systeem zoals bij de Citroën DS, maar dan met elektromotortjes. Heb dat wel eens mogen ervaren, net als bij die Fiats dat het mistlicht aangaat, maar dat voegt maar heel weinig toe.Idd, bij DS, vind ik heel innovatief voor die tijd… bekijk dit filmpje maar is… auto was ver voor op zijn tijd met al die snufjes… maar helaas veel snufjes= veel dat kapot kan… Mijn opa heeft een DS gehad en hij had ooit is problemen na een lichte aanrijding met het hydraulische systeem voor op en neer te gaan en hij is nooit meer de oude geweest ondanks de vele kosten die hij er ingestoken had…
http://www.youtube.com/watch?v=9pBa394ZQ_s” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bewonder … king:
-
AuteurBerichten