Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2012 om 09:32 In reactie op: Astra H – Richtingaanw. spuiten/ Corsa D OPC richtingaanw. #17996390
Dat is inderdaad ook een oplossing. GM-tuningparts verkoopt ze ook.
Mooi :)
Veel geluk ermee!Voila, morgen dat ding op Autoscout smijten! :agent
Ik zal dat na dit weer is proberen als ik hem weer kan wassen enzo :)
Foto’s zullen volgen :)Bedankt allemaal
Dan zou ik de Dealer niet geloven in jou geval (al zijn ze in de meeste gevallen al niet zo correct..)
http://opeloem.com/opel/” onclick=”window.open(this.href);return false;
>Astra H>Body exterior fittings>Bumpers –> Daar zie je dat de bumpers van een 3dr en convertible exact hetzelfde zijn ;)
De bumper van de twintop is identiek als die van de GTC hoor :)
Het zijn de 5deurs en station die een andere “minder op een punt”-bumper hebben ;)Ga zowiezo de bumper vooraan laten herdoen hoor.
Nog een redelijke diepe kras van de vorige eigenaar en veel steenslag.Weet iemand of er misschien speciale houders bestaan die de vouw hebben van een GTC bumper?
Zou eigenlijk graag zo’n plastieke plaat laten maken… maar die gaat wss zeker niet buigen…
Zwart wit plaat is verboden in België zeker eh, Kwuyts?Neenee das hier ook hoor.
Die worden erin geperst, maar volgens mij is het laagje te zwak (kan het niet goed uitleggen ^^)
Alsof er iets te ver doorgeperst is.
Voila, zo zie je ook meteen de schade.
De schade is pal op de vouw, je ziet dat langs de ene kant van de vouw de nummerplaat netjes tegen de bumper zit en de andere kant bol staat. Aan de letter Q zie je ook dat hij een beetje uit de nummerplaat komt… gewoon al van toen ik hem plaatste, dus als ik hem buig zal er denkk zeker een letter uitkomen…Fototje moet ik wel vinden, momentje.
Heb het al is eerder geprobeerd, maar toen kwamen de letter erdoor… de laag was te dun of iets te ver doorgedrukt door diegeene die mijn nummerplaat gemaakt heeft.Originele Hella AFL Xenons gestoken op mijn H GTC.
Had deze week al nieuwe stekkers ingebouwd met 2 extra massapunten, maar de hoogte en links/rechts afstelling was nog niet zo goed.
Vandaag even geregeld bij een onafhankelijke garage.
Heb de AFL modules ook klaarliggen, maar daarmee wacht ik nog even tot het wat beter weer wordt.
Heb de helft van de stukken voor de koplampsproeiers ook al van de sloop kunnen verzamelen.
De AHL ga ik waarschijnlijk nieuw aankopen, want vind hem nergens 2dehands.Ik rijd altijd netjes :)
En de HLS module geeft dezelfde waarde aan als de temperatuur bij het “verborgen” menu hoor ;)
Ik vind het gewoon leuk om te weten als hij lekker warm heeft…Ik heb een Happylightshow-chip. Heeft veel opties, maar daar zijn al genoeg topics over.
Komt er op neer dat mijn dagteller de temperatuur aangeeft tot 72 graden en dan gewoon weer dagteller wordt.
Handig dingetje in dit weer…
Had er hem eerst een paar maand uit… weet niet waarom eigenlijk.@Eric11 wrote:
@stefanDTI wrote:
Hoi ,
Is het mogelijk om een CD70 front te wisselen ?
en zijn deze los te bestellen ?
Mvg
Stefan.Hoezo is hij gescheurd?
Waarschijnlijk heeft Stefan een CD70 op het oog, maar is het de juiste kleur niet van cover :)
Vriend van me heeft het ook overgezet… maar waar hij dan dat frontje in de juiste kleur gevonden heeft is voor mij een raadsel :pWisselen is zeker mogelijk.
Los bestellen, dat is een andere zaak… dat weet ik niet.Dat mag je gerust zeggen… er hangt bij ons zelfs een bordje “Fooien zijn ten strengste verboden” … wel grappig als je nadien garagisten ziet die verkoopwagens komen laten keuren en ze de helft van de keurpunten niet nakijken ;) Dat zal ook komen door hun vriendelijk gezichtje zeker? Niet dus!
Achja, typisch België.Maar dit is -offtopic
Terug naar de vette astra’s die mij steeds weer bekoren, legaal of niet ^^
Oké :) Moet morgen toch nog om een nieuwe krimptang.. dus kan ik dat gelijk ook meebrengen.
Hmm. Zal anders morgen voor 2mm² gaan kijken.
Moet wel lukken. Dan is het ook 2x 2mm², dus 4.Haha heb ik deze week ook gedaan hoor. Alles wat niet mocht er af zitten halen en gisteren (na de keuring) alles er weer opgezet :p
Doet iedereen denk ik….
Maar een vriend van me is o.w.v. dit tegengehouden ;)
Daarom dat ik het zeg.Zal denk ik toch 1mm² worden hoor… kan niet anders met de stekkers…
Hmm oké. Dat zal ik morgen dan maar bekijken. :)
Oké :) Ik ben van plan het via een put te doen, die een vriend van me heeft :p
Vandaag na het geluk met mijn radio ook een tegenslag. De bekabeling voor de deurklinklampjes is er niet –‘
Ga de lampjes dus verkopen, want voor die lampjes heb ik geen zin om bekabeling te trekken naar de deuren toe.
Ehm, heb jij gwn 1mm² draad gebruikt voor de aardingen?Dan ga ik dat ook doen ;)
Mag ik is vragen, wat gebruik jij juist om te kitten? (domme vraag, maar kan niet kiezen tussen zoveel soorten)Nja, idd, dat kitten daar is maar tijdelijk… krijgt het denk ik wel hard te verduren aan de achteras, zowel qua weersomstandigheden als qua schokken…
Hoop datt lukt zonder een hele nieuwe… zou wel balen zijn. Heb je alles geïnstalleerd met een brug, of lukt het ook met opkrikken? (Opkrikken zou ik wel niet mee beginnen… maar tis maar een vraag)De UHP4 zal ik nu maar met de Tech2 laten doen bij die vriend… lijkt mij wat veiliger ;)
Tja, zij moeten denk ik jaarlijks een hoge kost spenderen aan de nieuwe software en ze proberen die kosten dan terug te winnen… alleszins zo gaat het bij Mercedes toch… Dus zal dat bij Opel ook wel zo zijn.Ik heb de hoogtesensor nog niet binnen.
Was aan het afwachten met mijn radioprobleempje…
Mag ik daar dan beide aardingen opzetten?
Ik ga even rondrijden zonder hoogtesensor…
Mag ik wel al pin 7 en 8 wisselen, ook al heb ik nog geen AFL/AHL aangesloten?
Of gaat dat foute dingen geven?Schroefdraden is niet het sterkte punt bij opel… Heb er ook eentje afgebroken bij het herbekleden van een stoelairbag, gelukkig zit die nogsteeds muurvast met de 2 andere schroefdraden. -offtopic ^^
-
AuteurBerichten