Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Voorstoelen passen zeker, enkel zit je dan met de neerklapfunctie die eigenlijk overbodig is.
Airbag stekkers zijn hetzelfde.
Achterbank normaal niet… De rug wel, maar de zit is bij de GTC in 1 stuk en bij een 5 d./Station in 2 delen, net zoals de rug.
De Twintop heeft tevens een geheel verschillende achterbank.Hopelijk heb je er wat aan :)
Jefkere
@opel-mark wrote:
225 is niet standaard voor de astra H, 16” 205 is standaard, maar dat zou niet ineens enorm zwaar sturen moeten geven.
Hij bedoelt gewoon dat 225 een standaardmaat is… als je 18″ velgen bestelt krijg je 225 banden… de Astra H kan 225 hebben… Spacejam bedoelt dat hij niet over de schreef gegaan is i.v.m. banden.
Voor de koffiezet, tv en kookplaat? ^^ :jerry
Dynamo genoeg stroom?
Had een versleten batterij voor de winter en de stuurbekrachtiging leed daar wel onder…Jeffrey
Bedankt voor de informatie ondanks dat dit mijn topic nietecht is…
De meter geeft de juiste stand aan van de brandstof, al is hij wel heel sloom om weer op pijl te komen na loskoppelen van de batterij.
Hij staat dan op 0 en gaat in een paar uur weer naar de oorspr. stand.
De software updaten zou ik graag eens doen, kan je zo’n cd’tje bestellen bij de dealer of valt het ergens te downloaden/branden ofzo?Groetjes,
Jefkere
@botssiee wrote:
Ik niks, maar iemand anders heeft volgens mij z’n fiets tegen me motorkap laten vallen :swear
Zeer irritant deukje, maar valt er denk ik wel uit te krijgen
Dus JIJ hebt je geïrriteerd ^^
Alweer mensen die zo eerlijk zijn om iets achter te laten. Ik heb 2 jaar geleden met men fiets is n spiegel kapot gereden ’s nachts.
NEEEN, ik had niet gedronken :jerry Had hem gewoon niet gezien en de auto stond erg schuin geparkeerd.
Ik heb een kaartje achtergelaten met mn adres en tel op… balpen had ik niet bij om er op te schrijven dat het daarover ging.
Haat het als er iemand iets doet aan je wagen en niets achterlaat… Vroeger deed 95% het wel en nu doet 95% het niet… triestige conclusie.Succes ermee..
Hallo,
Dit is waarschijnlijk wel een beetje off topic, maar ik zit al een tijdje met een probleem i.v.m. de actieradius van een Astra H Diesel op een GID scherm.
Wanneer ik hem voltank geeft hij 11xx km aan, maar dan begint hij zo snel te zakken dat hij op 0 staat als mijn tank nog half vol is…
Heb hierover ook een topic gestart in het astra gedeelte enige tijd geleden. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Het gemidd. verbruik en actueel verbruik werkt wel naar behoren…Groetjes,
Jefkere
Hey Jan,
Jep, gisteren, kort nadat deze er op zaten.
’t Wordt even afwachten voor winterbanden… het duurt nog lang voor het winter is en wil eerst hier thuis alles even op orde hebben. :???:Groetjes,
JefkereBedankt :)
Nope, vering is nogsteeds origineel… vind de 18″ wel beter uitkomen dan de 16″ in de wielkasten… ondanks +- dezelfde omtrek.
Zit niet meteen tegen een verlagingsset op te kijken, waar ik woon moet je OVERAL over dikke verkeersdrempels om de stad uit te geraken en het zou niet meteen handig zijn… Zou van mij een cm of 2 mogen zakken… dan staat alles echt goed in contrast met de wielkasten, teveel verlagen vind ik niet mooi, zo met de banden een stuk in de wielkast enzo.Jefkere
Eindelijk met de 18″ speedline velgen, gespoten in Gun Metal Grey.. donkergrijs met een bruin tintje in, moeilijk te beschrijven, zelfs met foto’s…


Jefkere
Zoals beloofd
De foto’s
De velgen zijn uiteindelijk gespoten in Gun Metal Grey. Donker grijs met een soort van bruin tintje in… moeilijk uit te leggen, zelfs op de foto moeilijk vast te leggen! 1 velg gaat volgende week wel weer binnen op de kosten v/d bandencentrale, die hebben namelijk een dikke kras getrokken, maarja.Foto’s:



Bedankt voor alle info hieromtrent :)
Groetjes,
Jefkere
Zoals beloofd :)
De foto’s :)
De velgen zijn uiteindelijk gespoten in Gun Metal Grey :) Donker grijs met een soort van bruin tintje in… moeilijk uit te leggen, zelfs op de foto moeilijk vast te leggen! 1 velg gaat volgende week wel weer binnen op de kosten v/d bandencentrale, die hebben namelijk een dikke kras getrokken, maarja.Foto’s:



bedankt voor alle info hieromtrent :)
Groetjes,
Jefkere
Heb de mijne veranderd naar de Sport grill met vierkante hokjes omdat hij anders niet matchte met mn ondergrill, want ik heb zo geen overheerlijke OPC bumper zoals Ahrend en Astra H opc-line :(
Dus mijn OPC grill ligt zomaar in de garage… misschien deze zomer is zelf zo’n ondergrill proberen maken.
De meeste mensen hebben deze zogenaamde comfortfunctie op een Astra H ook.
Voor zover ik weer kan dat uit-/ingeschakeld worden met een Opcom (niet 100% zeker).
Bij mij was het standaard ingesteld en heb er nietecht problemen mee ;)-offtopic Je oom draagt te strakke broeken :jerry
Aangezien ik standaard xenon wou heb ik ook gekozen voor de standaard 4300k :)
Had hiervoor in mijn halogeenlampen een HID H7R lampen met 6000k, vond ik ook vrij aangenaam :)
8000k vond ik iets te blauw, maar blijft weer persoonlijk :)Zilver :)
Dan zou ik gaan voor de donkere…
Ik rijd zelf een zilvere GTC en er zijn 2 soorten halogeen lampen bij een H zoals je wel weet… de donkere (voor de facelift) en de chrome (na de facelift) en die na de facelift vind ik maar niets op de zilverkleurige auto’s. Heb nu de Hella Xenon units, die zijn zowiezo “donker”.
Hou wel van wat contrast, maar het blijft persoonlijk, zoals je eerder al aangaf :)Inderdaad, zoals Wim zegt.
Misschien wat meer details over je bolide (kleur etc) ;)Staat voorlopig nog in bestelling, ben dit weekend druk en van dit weer word je ook nietecht blij! Maar ik denk dat het weekend volgende week wel moet lukken ja :)
De 200pk zal je wel kunnen halen mits extra investeringen… intercooler/uitlaatsysteem/inlaatsysteem, maar dan heb je ook al een groter budget nodig…
Ik hoop dat iemand je kan helpen met de rest van je vragen, de Astra J is hier stilaan aan het inburgeren :)
Er is nog niet zoveel over bekend, maar dat komt wel naar mate er meer leden er één aanschaffen…Groeten,
Jefkere
Helaas kom ik niet aan de 150pk ;)
Maarja, kan met nietecht schelen :)
Ben een vrij rustige chauffeur die liever ’s nachts is bij een verlaten snelweg tot de max. snelheid gaat.
Hier in België flitsen ze ’s nachts niet zoveel en meestal heb ik de Coyote mee, aangezien die van mijn vader is en hij die ’s nachts toch nie nodig heeft.@DMLB ceo wrote:
@dion87 wrote:
@Jefkere wrote:
@dion87 wrote:
gister stoplichtsprintje getrokken tegen een zeer strakke nieuwe 3-serie.. maar hij kon me maar net aan bijhouden, en ik hield me nog in king:
Lol, mooi zo :jerry
ook wel leuk dat die vent in die beemer er ook wel de lol van in kon zien :P
DOPE :wors Ik verlang daar ook naar :wub .
Moet ik niet doen met mijn dieseltje :)
Als ik met de Merc van de papa op de baan ben doe ik het maar al te graag xD
Hij moest het eens weten…Achja, hoe dan ook, vandaag de trims van mijn gtc is extra in het zwart zetten en sport grilletje plaatsen, OPC grill past niet bij de ondergrill (sport model met vierkantjes) en aangezien ik de sport grill liggen heb, ga ik deze er dan maar ingooien. Mooi hetzelfde.
Heb alle 3 de grills liggen voor de gtc, OPC Sport en Standaard, kon niet kiezen king:
Hallo Tienus,
Allereerst welkom op dit forum en het is ook fijn dat je je even voorgesteld hebt! Dat vergeten de meesten… :thumb
Met de vraag over de veerpootbrug en de open luchtfilter kan ik je niet helpen.
De 1.4T is GEEN teruggedraaide 1.6T… dat zie je gewoon simpel genoeg aan de cilinderinhoud 1364 tegenover 1598.
Ik verwacht dat je met een degelijke chiptuning (finetuning, niet zo’n universele bagger) rond de 165 pk zal uitkomen.
De 1.6T is valt iets verder op te tunen, vriend van mij heeft dit laten doen en is uitgekomen op de bank bij 214pk (34 meer als standaard).
Ik heb deze informatie van een gewaardeerd tuningbedrijf, die vriend heeft nl. eerst de mogelijkheden aangevraagd voor beide motoren voor hij zijn astra kocht, omdat er +- 10pk meer uit de 1.6T te persen viel door finetuning heeft hij de 1.6T gekocht. Ook omdat de reacties op de 1.6T wat positiever waren als op de 1.4T.Hopelijk ben je hier wat mee, veel veilige km’s gewenst!
Jefkere
@dion87 wrote:
gister stoplichtsprintje getrokken tegen een zeer strakke nieuwe 3-serie.. maar hij kon me maar net aan bijhouden, en ik hield me nog in king:
Lol, mooi zo :jerry
Bedankt voor de meningen, dan neem ik die :)
Mocht hij tegenvallen, heb ik nog (hopelijk) genoeg levensjaren om andere waxen te kopen/gebruiken/testen :)Jefkere
Duitsers zien je wss graag komen, GSI Racer, met zo’n prachtig stuk Duitse geschiedenis :)
-
AuteurBerichten