Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
doe meestal eerst even met de compressor en later wel even de onderste slang er of
dan komt er niet gelijk een oceaan aan koelwater uit zetten want meestal met een emmer of bak oid er onder ligt het meeste er naast hahaha
zeer handig
gelukkig heb k de nieuwe epc ook maar ga deze onthouden
hopelijk is er weer een pluspuntje hier
maatje van me is bezig met een kever en heeft deze ergens staan om op te knappen
en er was nog plek over daar dus hopelijk mogen mijn beide kadettjes straks naast elkaar logeren :)
kan dan toch de cabrio afbouwen :wub
volgens mij was analoog 1 knipperlicht lampje
en als je de lichtjes van t digi aan zou sluiten op de gevarenlicht schakelaar?
de zwart/groen en zwart/wit
dus van t digi gelijk op die schakelaar ipc uit de boom naar t digi ?
t is maar een idee ;)
wat ik vaak doe is
de retoerleiding naar t tankje losmaken
aansluiting op t tankje druk zetten met de compressor
en met de slang in een vaatje
dan heb je ook niet alles er onder als de radiateur slang er ineens af komt zetten
@kadettsr wrote:
Kwam ik net tegen op internet.
Ongeluk voetganger –> opel kadett.
Ziet er nogal heftig uit.http://www.nwvfoto.nl/gallery/album1751″ onclick=”window.open(this.href);return false;
heb deze aantal keren op shows gezien
was een mooi ding
schade lijkt mij best wel mee te vallen en lijkt mij goed te repareren
hopelijk gaat t goed met de fietser
ow en ik was het niet met mijn kadett champion
wat dachten jullie van een honda civic
wij hebben een 88/91 model
ding heeft een jaar buiten gestaan in weer en wind onder de bomen met net het gras er niet in
accu er in en draaien als een zonnetje
wagentjes zijn haast niet kapot te krijgen en in wegenbelasting en verzekering ook niet heel erg duur
ja ze kunnen wel roesten helaas maar met onderhoud houd je ze lang heel
vet man :thumbup :thumbup
tzt gaan we wel eens kijken met de mijne
randen zijn nog in top staat dus is zonder om de flex in te zetten (hoewel ik ze wel breeder wil :P
heb nog nieuwe schermen liggen dus kunnen tzt genoeg doen haha
rijd ie al weer?
me zwager heeft ooit eens een fietser op de motorkap gehad
kind kwam fietsend en al me zwager tegemoet (kind op de verkeerder weghelft)
zwagert was gewoon de l*l
heel krom al zeg ik t zelf
k kom binnenkort wel even die schermen omlassen bij je :P:P
heel netjes gozert
hoezo langere steekassen
ik rijd zelf met me v6 met vectra A assen
me ophanging is normaal gebleven en me bak zit op dezelfde plek
punt is dat er al weinig vlees zit in de binnenkant van de velg
de klok ben ik verder niet mee verder gegaan
heb even andere prioriteiten
@076 wokkel wrote:
Pardon… Weinig zin?
http://www.youtube.com/watch?v=0aBJGG5eYyc” onclick=”window.open(this.href);return false;
ha ha wel lache filmpje
sorry mad max wist niet dat je boos werd :P
mooi man haha
staat ie bij eric :P
als je nog stalling plekje over hebt voor me cabrio :P:P
wat ik vaak doe
die 4 boutjes idd
en even de voorbumper er af want met stellen van de pin in t midden heb ik vaak het geluk dat die dus nooit meer open wil
en als de voorbumper er af is kan je tenminste nog bij de kabel
kijk even op de sloop bij een nexia
die hebben standaard die dingen :P
heb zelf ook een in me oude gsi gehad en werkte perfect
@mark wrote:
als je dat doet lopen ze dan niet tegen het binnenscherm aan?
Dat denk ik niet althans ben er niet echt bang voor
Maar zou het de rij eigenschap veranderen (echt merkbaar)
Vind ze zelf top staan en dit zijn niet eens de gerestaureerde
Maar de RH’s komen er zoiezo onder
DZ’s staan al even te koop aangezien me cabrio weg moet
is het met of zonder abs
mijne waren volgens mij met maar moet k even kijken
vandaag voor de fun me DZ wielen even op de V6 gezet :P
achterkant vallen ze helaas te breed :(


is het een optie om de plaat achter de naaf(op de as) er af te halen en aan de binnenzeide te lassen zodat het 1 cm naar binnen komt
in theorie zou het moeten kunnen met de et waarde
of is het geen succes ?
is maar een idee uiteraard
zeer netjes mark
zie er allemaal goed uit
dacht ik ook zelf
wilde ze al jaren hebben
wilde zoiezo 2 delig bbs rm rh zw1 zw3 maakte me niet uit en kon deze voor heel leuk geld kopen
heb ze voor de grap op MP gezet om te kijken wat er geboden word hahahaha
maar doe ze niet weg tenzij er echt heel veel op geboden word :P
Bij de eerste had k dat wel
Maar t zit er goed stevig op dus heb niet echt last gehad er mee en ipv144 heb 160 boutjes besteld voor t geval dat
Met de ventielen was gekker die paste niet dus moest t gat iets opboren haha dat was pas eng
Nu nog keer setje voor de civic scoren setje bbs rm ofzo :p
hier weer een updat van me nieuwe wielen voor de V6
hier alle velgen gedemonteerd

zakje goud :P


na enig schroefwerk :P is dit het resultaat





de gouden ventielen waren ook binnen


bij de civic passen ze ook :P

steken zelfs niet zo veel uit

op me eigen kanon


nu de bandjes er nog omheen :P:P
@patrick v voorn wrote:
@jblfreak wrote:
komt ie nu mee ey
als mijn champ te rot is (hoop dat dit nog heel lang duurt )
mag jij me kuipen zo maaken gozert :P:P
:thumb doen we, maar idd hopen dat dat nog lang duurt, heb voorlopig geen plek in de garage :agent
maar als ze klaar zijn slijp ik ze heel groot uit en kan je ze natuurlijk altijd ophalen hier (tegen een kleine vergoeding uiteraard :wtf ) en ze op voorraad leggen en ze er zelf eens inlassen!is goed pat kunnen we best doen
voorlopig zijn ze nog knetter hard en na de zomer vakantie gaat ie mooi de stalling in :P(en hopelijk kan ik voor me cabrio een plekje vinden dan kan ik m houden )
-
AuteurBerichten