Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
geeft code 41 das toch alleen voor de 1e versnellings herkening?
ik kan wel gewoon met 1 bar druk rijden in de 1e versnelling en de andere versnellingen ook als de storing er in zit.:thumbup:thumbup:thumbup
goed bezig dennisorigineel gepost door TRPower
hmm
ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezenis er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan
botter
origineel gepost door OPC Turbo
Apart een boer met een Civic… die rijden toch altijd in een Golf 2?Een Civic is meer voor mensen met een boel goud+uitkering of kereltjes met een petje…
Maar hij is wel zo slim om er een hele fijne motor in te hangen :)
en chrome velgen………..
ja op auto data staat 25nm 3x 90 voor c20xe/let
op tis 2000 staat 25nm 3x 90 let en 25nm 3x 65 voor xekop bouten 25nm 3x 90 graden
lagerkappen m8 20nm
m6 10nmorigineel gepost door corsaracer
met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html
bedoelde het ook niet tegen jou :angel
hij heeft een coscast kop dus is een buisje niet nodig
DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELD
origineel gepost door mayhem
dealer.voor de poulie, vraag om uitwendige torx :) past zo, en is minder makkelijk dol te draaien
inbus kan je altijd nog een torx uitwendige dop inslaan als ze dol zijn en niet los komen.
bij torx wordt t wat moeilijker als ze dol zijn.
maar ja alles is los tekrijgen.
als je maar wilt:Phet stelt niet zo heel veel voor.
maar zou niet weten wat ze er voor rekenen.
als je je kop laat reviseren nemen ze het gelijk mee.zit volgens mij wel verschil in ophang beugels oude en nieuwe type blok(v snaar/ multie riem)
multie type heeft boven een beugel en v snaar type heeft een soort stel lip met een sleuf er in.kop vlakken zou ik niet doen als het niet nodig is.
maar je kleppen opnieuw laten inslijpen is wel goed idee als ie er toch af ligt.
gebruik ook gelijk een koppakking van een z20let.
heb je een coscast kop dan? dat je geen buisje nodig hebtorigineel gepost door mayhem
origineel gepost door Emiel-Manta
ook heb ik al wat ervaring met een aantal pk’s, denk aan een beamer m50 vanos, golf vr6, ‘rado vr6, audi 1.8 20vT etc.
en welke is nou snel dan? vr6 loopt niet hard, 20v turbo is ook niets. en als je een m5 bedoeld geloof ik nooit dat je daarmee de rand hebt opgezocht.
hard rechtuit rijden kan iedereen… maar op de weg zijn zat bochten en rijdende chicanes met rare bewegingen die niet te voorspellen zijn.
:jerry:jerry:jerry
:o:o whooooo wat een project…….
super en echt mooi dat alles in 1x goed gedaan wordt :thumbup:thumbup:thumbupbedankt jongens hier kan ik wat mee:D
origineel gepost door 2e-c14nz
Kijk dit vind ik echt super mannen! Natuurlijk zitten er hier die hard tuners én racers bij. Maar gelukkig, (en ik had niet anders verwacht) zijn we wel allemaal volwassen en slim genoeg om de bovenstaande adviesen te geven. Doe eerst een paar jaar ervaring op, leer je eigen rijstijl aan, voertuigbeheersing. Dat je het roze papiertje, nja pasje krijgt, betekend niet dat je gelijk KAN rijden. Doe het rustig aan, en maak het niet te gek. Je kan van je zelf vinden dat je goed rijd, maar probeer je zelf alsjeblieft niet te bewijzen. PS, ben zelf óók beginnend bestuurder, en heb er echt een hekel aan als je weer leest of hoort dat er mensen van mijn leeftijd, of zelsf jonger als een dwaas door het verkeer gaan, en vervolgens tegen een boom aan komen. Hoe je rijdt en wat je doet, heb je zelf in de hand.:thumbup:thumbup:thumbup
er bestaan toch ook zwaardere uitvoeringen dan de standaart van let/xe?
ja ik heb die astra ook eerder op het forum gezien
trouwens ook op het astra gsi forum
deze stond pas geleden geheel tekoop op marktplaatsprobeer het anders eerst in een voorwiel aangedreven auto
maar beter nog probeer eerst een c20xe.oke dus een xe krukas kan ook voor een let setup gebruikt worden:P
11 oktober 2009 om 19:55 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531553origineel gepost door youri_corsa_gsi
origineel gepost door jason
is dit nu standaart 86,25 yourie?
of al overmaats?1e overmaat
oh dacht dat dat 86,5 was
goed weer wat wijzer :P11 oktober 2009 om 07:25 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531547is dit nu standaart 86,25 yourie?
of al overmaats?mijn let

10 oktober 2009 om 10:10 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531545oke das mooi
:thumbup:thumbup -
AuteurBerichten