jason

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 552)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: rare storing 1e versnellings herkening #17545002

    geeft code 41 das toch alleen voor de 1e versnellings herkening?
    ik kan wel gewoon met 1 bar druk rijden in de 1e versnelling en de andere versnellingen ook als de storing er in zit.

    In reactie op: kadett gsi 2,5 V6 #17353796

    :thumbup:thumbup:thumbup
    goed bezig dennis

    In reactie op: kop tunen #17540841

    origineel gepost door TRPower
    hmm
    ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezen

    is er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan

    botter

    In reactie op: Een slimme honda rijder #17543820

    origineel gepost door OPC Turbo
    Apart een boer met een Civic… die rijden toch altijd in een Golf 2?

    Een Civic is meer voor mensen met een boel goud+uitkering of kereltjes met een petje…

    Maar hij is wel zo slim om er een hele fijne motor in te hangen :)

    en chrome velgen………..

    In reactie op: Aanhaalmomenten #17543879

    ja op auto data staat 25nm 3x 90 voor c20xe/let
    op tis 2000 staat 25nm 3x 90 let en 25nm 3x 65 voor xe

    In reactie op: Aanhaalmomenten #17543877

    kop bouten 25nm 3x 90 graden
    lagerkappen m8 20nm
    m6 10nm

    In reactie op: kop tunen #17540835

    origineel gepost door corsaracer
    met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:

    maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html

    bedoelde het ook niet tegen jou :angel

    In reactie op: kop tunen #17540833

    hij heeft een coscast kop dus is een buisje niet nodig

    In reactie op: 260 PK XE #17542064

    DAN KAN BETER EEN LET IN VOOR DAT GELD

    In reactie op: Bouten vliegwiel #17541313

    origineel gepost door mayhem
    dealer.

    voor de poulie, vraag om uitwendige torx :) past zo, en is minder makkelijk dol te draaien

    inbus kan je altijd nog een torx uitwendige dop inslaan als ze dol zijn en niet los komen.
    bij torx wordt t wat moeilijker als ze dol zijn.
    maar ja alles is los tekrijgen.
    als je maar wilt:P

    In reactie op: kop tunen #17540831

    het stelt niet zo heel veel voor.
    maar zou niet weten wat ze er voor rekenen.
    als je je kop laat reviseren nemen ze het gelijk mee.

    In reactie op: 100 ampere dynamo #17541299

    zit volgens mij wel verschil in ophang beugels oude en nieuwe type blok(v snaar/ multie riem)
    multie type heeft boven een beugel en v snaar type heeft een soort stel lip met een sleuf er in.

    In reactie op: kop tunen #17540829

    kop vlakken zou ik niet doen als het niet nodig is.
    maar je kleppen opnieuw laten inslijpen is wel goed idee als ie er toch af ligt.
    gebruik ook gelijk een koppakking van een z20let.
    heb je een coscast kop dan? dat je geen buisje nodig hebt

    In reactie op: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI #17537501

    origineel gepost door mayhem

    origineel gepost door Emiel-Manta

    ook heb ik al wat ervaring met een aantal pk’s, denk aan een beamer m50 vanos, golf vr6, ‘rado vr6, audi 1.8 20vT etc.

    en welke is nou snel dan? vr6 loopt niet hard, 20v turbo is ook niets. en als je een m5 bedoeld geloof ik nooit dat je daarmee de rand hebt opgezocht.

    hard rechtuit rijden kan iedereen… maar op de weg zijn zat bochten en rijdende chicanes met rare bewegingen die niet te voorspellen zijn.

    :jerry:jerry:jerry

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17493876

    :o:o whooooo wat een project…….
    super en echt mooi dat alles in 1x goed gedaan wordt :thumbup:thumbup:thumbup

    In reactie op: verschil krukas let/xe #17536520

    bedankt jongens hier kan ik wat mee:D

    In reactie op: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI #17537493

    origineel gepost door 2e-c14nz
    Kijk dit vind ik echt super mannen! Natuurlijk zitten er hier die hard tuners én racers bij. Maar gelukkig, (en ik had niet anders verwacht) zijn we wel allemaal volwassen en slim genoeg om de bovenstaande adviesen te geven. Doe eerst een paar jaar ervaring op, leer je eigen rijstijl aan, voertuigbeheersing. Dat je het roze papiertje, nja pasje krijgt, betekend niet dat je gelijk KAN rijden. Doe het rustig aan, en maak het niet te gek. Je kan van je zelf vinden dat je goed rijd, maar probeer je zelf alsjeblieft niet te bewijzen. PS, ben zelf óók beginnend bestuurder, en heb er echt een hekel aan als je weer leest of hoort dat er mensen van mijn leeftijd, of zelsf jonger als een dwaas door het verkeer gaan, en vervolgens tegen een boom aan komen. Hoe je rijdt en wat je doet, heb je zelf in de hand.

    :thumbup:thumbup:thumbup

    In reactie op: bobine #17537846

    er bestaan toch ook zwaardere uitvoeringen dan de standaart van let/xe?

    In reactie op: garrett gt28r #17537523

    ja ik heb die astra ook eerder op het forum gezien
    trouwens ook op het astra gsi forum
    deze stond pas geleden geheel tekoop op marktplaats

    In reactie op: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI #17537475

    probeer het anders eerst in een voorwiel aangedreven auto
    maar beter nog probeer eerst een c20xe.

    In reactie op: verschil krukas let/xe #17536515

    oke dus een xe krukas kan ook voor een let setup gebruikt worden:P

    origineel gepost door youri_corsa_gsi

    origineel gepost door jason
    is dit nu standaart 86,25 yourie?
    of al overmaats?

    1e overmaat

    oh dacht dat dat 86,5 was
    goed weer wat wijzer :P

    is dit nu standaart 86,25 yourie?
    of al overmaats?

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324783

    mijn let

    oke das mooi
    :thumbup:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 552)