Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
samco slangen.
http://www.ebay.co.uk/itm/C20LET-SAMCO-ROOSE-MOTORSPORT-KKK-WATER-PIPES-/271364325344?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f2e92ffe0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik zie ze ook niet staan op de site.
maar snap wel welke 4X4 bedoeld, staan ook op ebay.
is echter niet wat ik zoek.
heb al een alternatief gevonden van een Volvo C70, zit een mooie bocht in om je inlaat slang van de turbo kwijt te kunnen,
voor de lief hebbers de link:
http://www.mister-auto.nl/fl/radiatorslang/gates-22817_g475_a03322817.html” onclick=”window.open(this.href);return false;:cry
ook geen after market te verkrijgen?
liefst geen blauwe of rode silicone slang.8 december 2013 om 12:06 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192812Oplossing gevonden.
Lange M8 borstbout 12.9 en daar M7 draad opdraaien :sleepingof elektrische pomp van astra g /zafira.
werkt super en geen last meer van die riemen zooi :thumbupjep :thumbup
is niet nodig is als het goed is een knelkoppeling.
is niet nodig is als het goed is een knelkoppeling.
@joop1970 wrote:
Inderdaad, 1 van de eerste lessen stromingsleer. Te gladde oppervlakken zijn niet goed voor je flow. (Kijk naar een haai, ruwe huid. Golfbal: Vol met deukjes) Heeft te maken met loslating en het ontstaan van een eventueel zog.
Turbulente stroming s niet per definitie slecht. De mantzel powerboxen van corsa’s hebben ook relief aan de binnenkant.
Gaat dit verhaal eigenlijk wel op bij een motor met turbo drukvulling?
Met het oog op de mensen die zelf hun inlaat spruitstukken maken van aluminium plaat en pijp, deze zijn ook gewoon glad :hmmzIemand een duidelijk antwoord?
hoe ziet die er verder uit kwa kwaliteit en afwerking?
zeker een mooie prijs vergeleken met het origineel. :thumbupis de f28 /f20 zo te monteren op de b204?
Hal sensor / nokas sensor.
Controleer de bekabeling maar eens.@GREY ILLUSION wrote:
@jason wrote:
echt een geweldig topic. :thumbup
jammer dat je het eind resultaat niet te zien krijgt.omdat hij nog niet klaar is,wahahhaah.
ben druk bezig geweest met mijn nieuwe hobby (airbrush)
en heb mijn motor opnieuw in elkaar gezet,,,,fotos komen er zekers weer:kewlpics :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
@Corsa_GSi wrote:
Welke tap maat heb je gebruikt dan?
De sensoren die ik hem (en de meesten) hebben dat rare engelse draad 1/8 NPT. :hmmz
……..voor iemand die altijd alles beter weet zit je wel moeilijk te doen over een draadje tappen in een boutje. :wtf
kom het zelfs tegen in topics op de migweb………….. :wtf
bestel gewoon een bout bij de dealer en tap de 1/8 gasdraad er in :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleepingalleen maar geziek hier op dit forum. :thumbdown :thumbdown :thumbdown
Ram, sterkte met de afhandeling.echt een geweldig topic. :thumbup
jammer dat je het eind resultaat niet te zien krijgt.al compressie gemeten?
21 september 2012 om 13:03 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065046@16VCalibra wrote:
2 fans? Nee, eentje ging ook goed moet ik zeggen maar de laatste tijd niet meer zo. Maargoed voor een 400pk auto is 2 eiglks vanzelfsprekend..
@jason wrote:
hebben ze dat niet gedaan met de opbouw van de motor dan? :wtf
nee bedoel het buisje in de kop persen.
lijkt me dat je dat bij voorbaat doet als je een ks kop hebt en er nog geen 1 in zit….20 september 2012 om 18:47 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065038hebben ze dat niet gedaan met de opbouw van de motor dan? :wtf
misschien ligt er wat olie op de zuiger.
kijk goed of de ohmse waardes gelijdelijk veranderen zonder dip!!
vooral in het begin stuk.
het is eigenlijk gewoon een potmeter. -
AuteurBerichten




