Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en :kewlpics
over de garret in bouwheb jij nu ook zuiger bodem koeling in je blok zitten met de andere drijfstangen?
onderste gaat je niet lukken.
vast lassen en gaan met die turbo:thumbup
origineel gepost door E+Bkadett
ja die van d. nieboer.
heb met inruil 500.- gegeven.spruitstuk, turbo en 76mm downpipe
spruitstuk is bij de flens gescheurd.:thumbup:thumbup:thumbup
goei deal gemaakt:Pgat van de gas klep is rond de 55mm dus groter is niet nodig toch?
heb je de garret met downpipe en ramshoorn spruitstuk van marktplaats gekocht?
de gene die een k16 voor inruil vroeg?origineel gepost door folkyc20xe
doe eens foto’s van die zogenaamde zuigerbodemkoeling dan!ja ben ook wel benieuwd:kewlpics
gewoon kleur op kleur over zetten.
kan bijna niet misgaan.
en anders even een elec schema er bij pakken.
als je stekkers anders zijn zou ik een paar dezelfde zoeken op de sloop en deze er op solderen.hier heb je speciaal stukje onderdelen gezocht voor op het forum.
misschien is het handig om te weten voor welke auto het is.
want je zegt dat je de motor boom al hebt.rem reiniger
wat zijn de richt prijzen voor het afdraaien en balanceren van een krukas?
en weer een tevreden LET rijder :jerry:jerry
origineel gepost door Bart Hoedemaker
ff met de brander erop goed heet maken, dan met kleine inspanning draai je die bout los.je gaat je kop van de bout toch niet heet maken???
dan zet de bout alleen maar uit.
en je draait de kop verot want die wordt zacht.volgens mij had dennis jblfreak ook een g dash in z;n kadett zitten
zou je hem is moeten vragen voor de aanpassingenis goed andre.
geef volgende week wel een belletjejep wring ijzer er op en blokkeren
ik had daar een stuk strip voor gepakt.
en daar 2 gaatjes ingeboord dat je hem vast kan bouten in de gaatjes rond om.
liefst wel een nieuwe bout gebruiken bij vast zetten.
en op het juiste moment zetten.dus sluit je a/f meter aan
kan je het gelijk ziendan doe je 25 heen en 25 terug:jerry:jerry
met de tech 1 konden ze ook nix vinden andre.
is het een mogelijkheid om het snelheids signaal die naar de ecu loopt weg te halen (de blauw/bruine draad)?er loopt een dunne slang van je kleppen deksel naar de luchtinlaat.
origineel zit daar een terugslag klep tussen.
als je aan beide kanten een boutje er in draait met evt klemmetje erop is die dicht.
de carterlucht raakt de motor wel kwijt via de andere slang die naar de turbo loopt.;)meestal zit er een soort terugslag klepje tussen die slang.
deze wil ook wel is kapot gaan.
en dan gaat de lucht de andere kant op.
dus het is zo als altocabrio zegt beter om de slang af te doppen.of een air/feul meter aansluiten
het is een verbreker NC
hij verbreekt het contact in de 2e versnelling
nu wil ik weten of dit hoort of niet
ik denk dat er in de bak iets niet goed is:(is er iemand die kan meten of ie weerstand op de sensor meet in de 2e versnelling?
weet iemand in welke versnellingen de spanning van 5 volt
aan de ecu door gegeven te worden?origineel gepost door folkyc20xe
of de stekkers omgewisseld met die van de achteruit?nee stekker zit 100% zeker goed
kabels zijn bruin rood en bruinen dan toch blijft het een raar verhaal dat het alleen in de 2e versnelling is???
-
AuteurBerichten