Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klopt inderdaad maar als je het lijstje bekijkt van de bestanden die hij uit gepakt heeft, mist hij de driver directory.
Deze heb ik hem even gemaild, als hij deze geïnstalleerd heeft zou het moeten werken
Youve got mail
Stuur me even een u2u met je mail adres dan mail ik je de drivers even
19 november 2010 om 17:40 In reactie op: Zweedse tweeling op de engelse snelweg. (Schokkende beelden) #17762391Waarschijnlijk zijn de dames in kwestie onder invloed van drugs.
Wat ik zie zijn twee dames die een enorme paniek aanval hebben en leiden aan waanbeelden.
Onder invloed van drugs voel je geen pijn en ben je ineens bere sterk zodra de adrenaline mee gaat werken.
met andere woorden: drugs maakt meer kapot dan je lief is
Niet iemand achterin de kofferbak liggen die er onderhand wel eens uit gelaten wil worden. :jerry:jerry:jerry
Nee maar zonder gekheid, zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, waarschijnlijk de draagarmrubbers of stabilisatorstangrubbers.
Nee hoor als je laptop goed op XP draait en je hebt een vrije usb poort, moet het gewoon draaien/werken.
origineel gepost door sw_reijnders
nou jan, daar wil ik hem nog niet op afrekenen.
Maar het wekt wel vraagtekens.We zullen zien, we zullen zien
We zitten hier tenslotte ook om auto’s zelf te repareren en niet om gelijk de garage in te hollen voor een astronomisch bedrag.
Als dat zo was, reed ik wel een insignia of astra-j leasebak :vertag
Uiteraard probeer zelf ook altijd zelf te repareren.
Dankzij deze site heb ik het aan gedurft om een tijdje terug mijn distributie en waterpomp te vervangen.
Duurde wat langer(je blijft controleren voordat je durft te starten), maar uiteindelijk zonder problemen gelukt.O ja als er iemand een keer gebruik wil maken van mijn op-com, dan kan/mag dat altijd natuurlijk.
Ik woon zelf in Raalte.
Wellicht is een sticky topic mogelijk waarin iedereen die zijn op-com beschikbaar wil stellen een bericht kan plaatsen met waar hij woont.
Zodat als iemand daar gebruik van wil maken een u2u kan sturen.origineel gepost door azx111
origineel gepost door sw_reijnders
geen idee . . . hoeft niet aan jou te liggen, misschien is het wel een verkeerd relais.heb je alles goed vast gesoldeerd
haal je ECU er eens uit, stinkt deze (muffe brandlucht?)
Misschien had je hem toch beter even kunnen laten repareren door een professional, kost wel meer dan 3 EUR maar kans op succes is veel groter. Ik was 240EUR kwijt maar ben zeer tevreden kijk maar eens op http://abs-nl.ecu-rc.com/
Succes
Goh zou hij misschien voor dat bedrijf werken :wtf
Eerste post en dan meteen reclame:swear
En hoe ging het met Senior??
Enne is die Jason echt zo gestoord??
Nee hoor ik heb er ook één die nagenoeg geen olie verbruikt.
Is dan wel een X16XEL type 2 :angel
Wel grappig trouwens die van mij heeft ook 134.000 op de teller staanGestemd:thumbup
Dat is natuurlijk veel goedkoper ja, maar goed mocht deze advertentie verdwijnen dan is tie in ieder geval nog via dealextreme te bestellen.
Heb btw de mijne ook via ebay gekocht(6 maanden geleden).
Ik geloof dat ik toen iets van € 30,- incl verzenden kwijt was.
Wel lachen dat het de op-com 3 dollar nogwat kost en verzenden 24 dollar, hoezo ik wil zo min mogelijk aan ebay betalen.:jerry
Via dealexteme is deze vanuit Hongkong te bestellen zonder verzendkosten
Even kijken of ik dit vanuit mijn geheugen kan vertellen.
Als je opcom start selecteer je eerst kwp2000(protocol).
Daarna doe je auto select en kom je in de diagnose software waar je het geheugen van je ecu kunt uitlezen, hier worden niet de storingen van de ABS in op geslagen.Als je nu op de back knop drukt, kom je in een menu waarin een aantal keuzes mogelijk zijn.
Zo uit mijn hoofd staat daar:
Body
Imobilizer
ABS
en nog wat andere optie’sUiteraard kies je daar ABS en dan kies je voor de 430.
Daar kun je dan weer voor Fault codes kiezen.Ik hoop dat je er op deze manier uitkomt, maar geeft je in ieder geval een schop in de goede richting.
Heb je wel in het foutgeheugen van je ABS gekeken??
,welkom
[hint modus] Stel je even voor [/hint modus]
Zul je zien dat de reacties in ene veel makkelijker en sneller komen.
O ja, en probeer je vragen zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat iedereen je begrijpt.
Zo dat ziet er beroert uit, maar als ik het goed zie heb je een X16XEL-II dus het nieuwere type(heb ik zelf ook).
De motor in de vec van 97 heeft het eerste type erin liggen, weet niet of dan de kop hetzelfde is.
Zowel op de waterpomp en het blok zit een markering die moeten gelijk staan, daarna is het een kwestie van spanrol afstellen.
Even helemaal naar beneden laten gaan en daarnaa helemaal naar boven laten gaan,
wel de knop even vasthouden als het raam helemaal beneden en boven is.Daarna zou het weer autopmatisch moeten gaan.
Systeem moet gewoon de eindpositie’s weer even inleren.
Je zou hiervoor een bi-stabiel relais voor kunnen gebruiken.
Maar dan moet je die schakelaar ook weer indrukken om je camera weer uit te zetten.
Ik zit net te denken, als dat een puls schakelaar is kun je hierdan wel op aftakken i.v.m. het canbus signaal, weet niet of de C1 al over full canbus beschikt hoor.
Als ik dit zo lees ben ik bang dat de volgende vraag wordt:
Hoe krijg ik mijn kleppen recht?
Of te wel ik denk dat een distributie riem vervangen voor deze persoon iets te hoog gegrepen is.
Tip! Ga naar een universele garage en laat hen het doen.
Ok, dus toch met enig geweld.
Alleen is het lastig slaan, als deze los aan de stabi-stang hangt.Goed ik zal hem morgen ff verzuipen in de WD40 en het nog eens proberen.
En weet je toevallig welke de juiste gaskabel lengte heeft.
Zie er op ebay een aantal staan van de omega B X30XE maar weet niet of die kabel lang genoeg is
Let wel even op dat ik een X16XEL-II heb die heeft het gasklephuis bovenop het inlaatspruitstuk staan en er dus niet onder.
Mijn EGR was al afgedopt tijdens deze “storing”
Dus daar heeft het niet aan gelegen, bij mij was ws een vervuilde nullastregelklep de boosdoener.
Want hij loopt inmiddels ook weer rustig stationair.
Heeft ie wel een bedrag ingevuld dan?
Of was ie te lui om in zijn boekje te kijken?
-
AuteurBerichten