Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tja, je hebt helemaal gelijk. Maar ik vind het gewoon doodzonde om mijn blok met 102.000 km weg te doen en één terug te plaatsen van minimaal 180.000 km.
Als mijn huidige blok 160.000 km had gereden dan had ik het wel gedaan.En die zaken die ik opnoemde wil ik zelf niet allemaal gaan doen. Vroeg me af wat anderen al hebben gedaan aan hun blokkie.
Zelf wil ik waarschijnlijk alleen powerbox, spaghetti (rest van de uitlaat heb ik al van voor tot achter Sebring), chip en licht vliegwiel.
Ik vind die prijzen nogal duur. Een Mantzel powerbox + montage is voor een XEL 320 euro duurder dan voor een XE… Hoe kan dat dan?
Kijk, naar dat antwoord zocht ik. Er wordt er namelijk één aangeboden op MP voor 350,- euro.
Bedankt mannen!Mtech heeft ook sport nokkenassen en daar staat bij dat je OEM onderdelen nodig hebt.
Maar zijn dat de standaard OEM onderdelen die al in je motor zitten of aangepaste Oem onderdelen die je er bij moet bestellen?ok was ook de bedoeling met chip, powerbox, afgedraaid vliegwiel en uitlaatje.
maar ik hoef motorisch verder niets aan te passen?Ik was ook duidelijk minder snel wanneer de kat er weer onderlag. Was wel bij een C20NE.
Binnenkort één op mijn C16XE en hopen op wat pk winst. 10 pk extra geloof ik ook niet trouwens
maar je merkt dat ie het beter kwijt kan. -
AuteurBerichten