Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDe lampjesvoor de ecc zijn 1,2 watt met een zwart voetje.
De lampjes voor het dashboard zijn 5 watt voetje is van glas.Is goed te doen,
GR Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerZIt op de hulp cilinder geen ontluchtingsnippel????
Zo ja deze op de zelfde manier ontluchten als de rem.
GR Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerSensor is wel los te vervangen maar meestal is de bal die in de tank zit kapot en deze is met geen mogelijkheid te vervangen.
Helemaal vervangen is de enige oplossing.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDAt zijn de lampjes.
Als je goed kijkt zie je de cijfers nog wel maar heel vaag.
Kwestie van vervangen van het lampje.Doe ze meteen allemaal dat scheelt een ergenis achteraf al de ander ook kapot gaan, Ze kosten ook geen vermogen.
Gr Jack
1 september 2009 om 19:45 In reactie op: vraagje over de koppelvormer (Jack help nog eens een beetje) #17516631Jack-omegax3.0xe
Deelnemerkan je ook het adres van mijn photobucket geven kun je geloof ik 15 pagina’s aan foto’s afhalen:kewlpics
:jerry:jerry:jerry
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerWelkom op het forum we stellen het hier erg op prijs dat met n zich even voorstelt en we houden allemaal van :kewlpics
Waar is het bovenste van de motor Precies???
Kan zijn dat als het aan de achterzijde van het blok is dat het gaat om de ontluchting van de versnellings bak
Of er twee slangen op de lucht druk schakelaar zitten weet ik zo niet.
kun je daar een foto van plaatsen?Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerTen eerste zou ik niet naar kwik fit gaan maar naar een gespecialiseerde airco boer,
Ten tweede lezen ze de auto niet uit maar meten ze pers en zuig druk van het airco systeem.
Aan de hand van deze drukken kunnen ze meestal al zien wat er aan de hand is.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVolgens mij is het gewoon een kwestie van knoppen inpluggen en klaar is kees.
Voor de achterbak zitten de aansluitingen van de schakelaars onder de middenconsole.

Voor de achterbank zelf aan te sluiten moeten onder de bekleding liggen.
Ben idd ook benieuwd naar :kewlpics
Gr Jack
31 augustus 2009 om 15:50 In reactie op: vraagje over de koppelvormer (Jack help nog eens een beetje) #17516629Jack-omegax3.0xe
DeelnemerAls je van voren in de bak kijkt zie je naast de as twee noken zitten deze passen in de uitsparingen op de koppelomvormer

Gr Jack
29 augustus 2009 om 17:06 In reactie op: vraagje over de koppelvormer (Jack help nog eens een beetje) #17516626Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDat kan ook is nog makkelijker.
Hou met monteren wel even rekening met de pomp van de versnellings bak. Hiervan zitten twee nokken naast de as van de bak.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerdat is echt wel balen weet precies hoe het voelt.
Veel suc6 met de afhandeling.
gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerPers idd eerst je olie koeler even af,
Maar heb je het systeem geheel ontlucht???
Want bij lucht in het systeem gaat die koken en krijg je ook een druk opbouw.
Gr JackJack-omegax3.0xe
Deelnemerorigineel gepost door Gts32v6
Castrol magnatec:thumbupGr. Gts32v6
Idd en geen andere in m’n V6
IS wel duurder maar ook merkbaar beter.
Hoeveelheid is 5 3/4 liter volgens mij zo uit m’n hoofd.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerWeer een probleem opgelost.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb je het blok al gespoeld???
De olie koeler kan ook vervuild zijn maar dan heb je wat meer werk.
Gr Jack
28 augustus 2009 om 19:04 In reactie op: vraagje over de koppelvormer (Jack help nog eens een beetje) #17516624Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDan heeft mijn schade toch nog iets opgeleverd.:angel
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerNee de motor radiator.
De kachel radiator kun je goed door spoelen, even de twee slangen van de aansluiting door het schutbord heen los klikken op de bovenste een slang en de onderste gewoon los laten.
Gr Jack
28 augustus 2009 om 17:54 In reactie op: vraagje over de koppelvormer (Jack help nog eens een beetje) #17516622Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDaar zit idd een keering.
Je zut het blok ervooruit moeten halen,
Zoals ik heb gezien kun je deze met een beetje beleid zonder speciaal tool vervangen.Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemeridd tussen tank en diff.
Let wel op met het vervangen dat je de klemmetjes heel laat of bij voorbaat al zorgt voor nieuwe.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVervang je radiator maar. Heb het zelfde gehad.
Bleef koken en de verwarming werd maar een beetje warm.
De Kanaaltjes in de radiator zitten dicht.
En een lel lucht in de kachel.
Kachel ontluchten:
Motor laten draaien zonder dop op het koel vat.
Als extra kun je de kant van het expansie vat ook nog op krikken(meestal niet nodig)Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDer zijn toch nog altijd mensen die andere het niet gunnen.
Heb der zelf ook last van gehad en het ergste is dat je er bijna niet achter kan komen wie het s geweest.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemersow dat ziet er niet goed uit.
Kun je volgens mij wel eens stukje uit een sloper slijpen.
Veel suc6.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemeroke dank je wel.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerKan zijn dat de Thermosensor kapot is en kortsluiting veroorzaakt???
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVolgens mij is alles het zelfde.
Heb je een foto?? Dan kunnen we wat zienGr Jack
-
AuteurBerichten