Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDat zal best daarom ga ik er niet naar toe.
Die lui zijn gek geworden.Daarbij moeten zij toch ook hun verbouwing betaald krijgen:jerry
:jerryGr Jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerorigineel gepost door Famempeters
nog even antwoord op je vraag .let op er zijn 2 vershillende motertype,s x16xel ik heb ook beide sets opgehaald en degene die ik niet nodig had retour gebracht.
SKF sets gebruikt dit zijn de nrs vkma 05608 bruto 172,50 ex btw
vkma 05606 bruto 174,20 ex btw deze laatste is voor het type motor tot de laatste b1 eind 1998 is er bij mij ingegaan .
waterpomp nr wp 7635 e 73 bruto ex btwzorg dat de merk tekens goed staan zet ze bij het monteren van de riem met een hulp klemmetje vast dat de tijstippen niet verspringen .
teken de oude waterpomp af en zet de nieuwe op de zelfde plek en gewoon vast is vast .
en de looprol zit een vervang bout bij ook vast is vast. neder is de rest plastick kapjes netjes vast zetten .
Vast is vast zou ik niet doen. Ze geven niet voor niks overal aanhaal momenten bij.
Heb der net een hoop elende mee gehad. (24 kleppen krom)
Zal eens zoeken voor de aanhaal momenten.Bij de weg wat is “alles???”
€600,- is een beetje erg veel.
Voor de omega v6 betaal je voor de riem alleen €750 bij de vod.Maar ze zullen het wel hard nodig hebben.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerdat is ook geluk hebben.
Als ze eens vaker van deze acties zouden houden.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerAls je dis module is gescheurd zou ik deze al eens vervangen,
Dan in het vervolg de bougiekabels nakijken.En zoals silverspeed vraagt: heb je de juiste ontstekkings volgorde goed.
GR Jack
8 december 2009 om 19:35 In reactie op: Accu eens in de maand leeg,hoe kan dat?/opgelost/nee toch ni #17560900Jack-omegax3.0xe
Deelnemerorigineel gepost door 2000
Als je de meter op 10A zet, en het rode meetsnoer naar 10ADC zet kan je ampere meten. Plus pool los van de accu, en de meter tussen de accupool en de accuklem zetten. Alles uit laten staan en het je kan het(ruststroom) verbruik meten. De uitlezing x 12 doen en je weet hoeveel watt er verbruikt wordt als hij stil staatEn met een beetje geluk blaas je dan je ampere meter op.
Voor in een auto gebruik je om amperes te meten een ampere tang.Meeste verbruikers in een auto verbruiken meer dan 10A
Wat je zo wel kunt meten is als je motor niet draait, of er sluip verbruikers zijn.Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerWelkom op het forum, veel plezier hier en veel veilige kilometers
Fijn dat er mensen zijn die zich netjes voorstellen.
En zoals Peter zegt we love :kewlpics.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerkomt idd uit in de wielkast.
GR Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerProbeer eerst eens als je het oude contactslot aan de kabelboom hangt of zij het wel doet. Voordat je alles weer gaat vervangen.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemer
hier loopt de onder zijde van het gat.
Het zwarte
Gr jackJack-omegax3.0xe
Deelnemer5w40 en dan castrol magnetic daar heb ik ook nooit geen problemen mee gehad.
En dan rij ik veel met mijn omega 3.0 v6
Wordt iedere 10000 vervangen.Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerMeteen even je interieur filter vervangen. Deze gaat stinken of scheurt kapot.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerIdd afvoer verstopt. Die bak vol water zit onderin een rubber dat verstopt zit. Kijk uit met je handen je kunt er met kleine wel in maar grotere handen kunnen vast komen te zitten.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerEcu is je motor computer.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerorigineel gepost door hendrikstuurman
origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
Heb je de contactslot ring laten omprogrammeren?Gr jack
weet ik niet jack zal het vragen, maar hij heeft wel 50km gereden zonder problemen .de complete stang met chip is vervangen, en de zelfde sleutel die er bij hoorde. mischien is dit meer info. mvg hendrik
Heb je ook de ecu vervangen of zat deze al in de auto.
Bij het programmeren van de “sleutel transponder” moet je eerst de oude uit de oude auto los laten koppelen van de ecu met de tech 2 Daarna je eigen oude transponder los koppelen met tech 2 vervolgens nieuwe inbouwen en deze weer laten koppelen met de tech.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb je de contactslot ring laten omprogrammeren?
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVoor de sound hoef je geen sport uitlaat onder een diesel te monteren dan zul je al moeten gaan voor een groep a uitlaat.
De prestatie gaat er niet op vooruit.
Wil je een mooi geluid van een diesel hebben moet je een 2.5 td hebben.
Gr jackJack-omegax3.0xe
Deelnemerheeft bij een diesel vaak het averechtse werking.
Kunt beter gaan voor een originele uitlaat.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDan wordt het tijd dat die vervangen wordt.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerIk heb dezelfde als je oom maar dan niet die van hella. Zijn de helft goedkoper en met zo goed.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb je geen TIS?????
Daar staat alles in.
Kan het helaas niet hier op het forum krijgen maar kan wel kijken of ik het in word kan zetten en op email krijg.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemermet steek fitting 5 watt volgens mij.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerWaar heb je gekeken voor nieuwe ik was iets van €119, kwijt excl verzend kosten.
via marktplaats.
Gr Jack
1 december 2009 om 21:53 In reactie op: 2 problemen en 1 (tech)vraag omtrent een 2.5TD motor #17558420Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDan zit er een storing in je ecc module. Zul je moeten laten uitlezen bij de vod. Wat betreft punt 1 zou het zeil dat aan de binnen zijde van de deur onder de deur panelen kijken of dat nog heel is kan zijn dat hier water langs komt en dan in de bekleding trekt.
Gr jack
1 december 2009 om 19:11 In reactie op: 2 problemen en 1 (tech)vraag omtrent een 2.5TD motor #17558418Jack-omegax3.0xe
Deelnemer2. als je de motor stopt wat geven de schermptjes aan??? Krijg je dan twee streepjes in beeld???
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVolgens mij zit in de automaat bak geen peilstok maar een bout die aan de zijkant van de bak zit. Dit is je vul en tevens peil.
Gr jack
-
AuteurBerichten