Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerZo goed als.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerJammer dat je zo snel al jou oude blok hebt weggedaan en dan al helemaal dat je de sensoren er niet vanaf hebt gehaald.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerJe hebt de oude ecu gebruikt die bij de auto hoort?? Dan hoef je niks om te bouwen. Alles is op elkaar ingeprogrammeerd.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerMotor wissel moet normaal geen probleem geven zolang de ecu maar bij de auto blijft.
Wat ik me nog kan bedenken is dat de sensoren die op de motor zitten problemen geven. Zou de sensoren die op het oude blok zitten eems op het nieuwe blok zetten om te kijken of dat niet het probleem is.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerKunnen ook niet gelijk zijn je zit zowiezo met een grote boring van de cilinder daarbij komen ook andere maat kleppen.
Jack-omegax3.0xe
Deelnemernegen van de tien keer is de versterker aan de antenne kapot.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerZit per deel maar 5cm verschil in. Maar gaat niet passen.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb ik eventueel nog liggen incl sleutel zelfs de hele sloten set voor een sedan.
Bij intresse even een pbtje.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerJe zult toch moeten proberen het slot in stand 1 te krijgen anders krijg je de cilinder er met geen mogelijkheid uit.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDat is standaard bij de automaat. om te zorgen dat je kat sneller opwarmt. Als je langere tijd onder die 3000 blijft zal de bak ook doorschakelen.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerStationair lopen voor dat je wegrijd is niet echt goed voor de motor, het beste is starten en rustig wegrijden vooral met een diesel. Ik trek hem rustig door naar de 3000 rpm niet te gek maar lekker rustig aan.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb ik nog liggen.
Pb maar even.Jack-omegax3.0xe
Deelnemer@Marc O wrote:
Iemand een brug en ervaring met het monteren/demonteren?
Misschien wel makkelijk als je dan ook verteld waar je woont.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerEn eens af en toe tussendoor een lang stuk rijden. Zodat de olie goed op temperatuur kumt.
Is ook geen straf met een 3.2 king:
gr Jack
Jack-omegax3.0xe
Deelnemerhttp://Www.opelomegaportal.nl en dan naar het forum gaan.
Even aanmelden en dan zijn daar handleidingen zat.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerKijk wel uit met de klemmen waarmee de filter vast zit.
Deze heeft 2 dieper gelegen pennetjes die je voorzichtig moet indrukken voordat je het filter los krijgt.
Oja en kijk uit met je ogen want er komt nog wat benzine uit.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerIn het midden tussen de tank en de differentieel.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerNieuwe bij de vod halen geen imi gebruiken.
3 januari 2012 om 19:18 In reactie op: Omega V6 rijdt wel, maar niet volle vermogen –> She’s back! #17967403Jack-omegax3.0xe
DeelnemerIn het ergste geval zit je kat verstopt. De temp sensor zit achterop het blok in de kv brugje tussen de koppen in.

De inlaat moet daarvoor eraf. Wat de waardes zijn weet ik niet. Zijn je nokken en krukas sensors nog wel goed. En hoe zit het met je dis blok??
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerVolgens mij heb je een cid of te wel color info display als ik hoor dat je alleen maar wit ziet.
wat het meest voorkomt bij deze schermen is dat de soldering niet goed is waardoor er of te wel dode pixels zijn of het scherm niet werkt.
Oplossing is het opnieuw solderen van de verbindingen.Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerHeb je de set ook weer laten koppelen????
Net zo goed als de koppeling verwijderd moet zijn voordat je de twee kunt splitsen.
Gr Jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerDe beste wensen voor iedereen.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerUnit kan je laten uitlezen.
Ik vermoed dat deze aan z’n eind zit. Wat je nog zou kunnen controleren is of de linnen strook die halverwege overgaat in de kabel nog in orde is.
Gr jack
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerNee ik heb eentje liggen van een x2.5td. Weet niet of de module hetzelfde is.
Jack-omegax3.0xe
DeelnemerOp marktplaats staat een blok voor €750,-
http://link.marktplaats.nl/509718741″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr Jack
-
AuteurBerichten