Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dit filmpje past hier ook wel bij http://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/
Het is de Kadett van Braunius, die gaat wel vaker stuk.
Wolves werd 1e in de klasse YR 15 met een voorsprong van 1 sec.:o op v. Haren met een escort Mk 2(v. Haren werd later uit de uitslag geschrapt omdat hij te lang geserviced had)Quote:origineel gepost door corres
dacht eerst dat het deze hieronder was.
maar is toch een ander.
die was eerst duits en stond een tijd terug op marktplaats nu met nederlands kenteken.
achteraf toch een beetje spijt dat ik em niet gekocht heb.
kwam vandaag nog een ascona tegen hier in nieuwleusen,die leek er wel verdacht veel op,ik was met mijn (nieuwe aanwinst) Senator en heb natuurlijk ff vriendelijk gezwaaid:wors
oliedruksensor aan de achterkant van het blok zitten?dan lopen de draden te dicht langs het uitlaatspruitstuk,en willen ze bij extreem gebruik nog wel eens in de brand vliegen,je kan de sensor verplaatsen naar de voorkant van het blok.
de A-ascona van Jan v/d Marel had laatst het zelfde probleem,Jan-Timo reed erin die gaf blijkbaar meer gas dan zijn vader;)origineel gepost door Jaccoooo
ik wil binnenkort mijn 2.4 met 45er webers en andere nokkenas ,afgedraaid vliegwiel en groep A op een testbank laten afstellen,als ik de uitslag heb hoor je het wel.ik heb op dit forum wel eens posts gezien van mensen die beweerden dat je er 160 / 170 PK uit kan halen:hmmz met bewerkte poorten dat wel,maar anderen zeggen weer dat dat niet veel uithaalt,als ik 150 Pk haal ben ik al blij:wub
de motor niet op de testbank gehad,en nu hoeft het ook niet meer want ik heb em tijdens de hellendoornrally iets te vaak hoog in de toeren gejaagd,omdat ie zo lekker liep,hij rookt nu behoorlijk,en heeft bijna geen oliedruk meer.
tijd voor een echte competitie motorik wil binnenkort mijn 2.4 met 45er webers en andere nokkenas ,afgedraaid vliegwiel en groep A op een testbank laten afstellen,als ik de uitslag heb hoor je het wel.
ik heb op dit forum wel eens posts gezien van mensen die beweerden dat je er 160 / 170 PK uit kan halen:hmmz met bewerkte poorten dat wel,maar anderen zeggen weer dat dat niet veel uithaalt,als ik 150 Pk haal ben ik al blij:wub
oh shit de link werkt niet meer:hmmz
ik kreeg ook een ascona filmpje gemaild;)
http://www.skaapproductions.nl/request/spv_bruggeman.wmv
gr. Johan
als ik een navi heb doe ik ook mee,zal morgen eens ff infomeren of hij mee wil.
gr. Johan Bruggeman
ff een setje OZ velgen lenen van Henri van der Veen,en blauwe spatlappen monteren:D
netjes :wors:wors
auto is ook goed stug als ik zo naar je linker voorwiel kijk:thumbup;) [/quote]
dat het li. voorwiel los komt is meer een kwestie van een te slappe achterkant, er zitten Billies onder die eigenlijk voor de straat bedoeld zijn,zo stug is ie niet want er zit een schroefkooitje in.

en dit is de mijne.(foto gemaakt door Wendy van Veen http://www.rallykiekjes.nl)
heb ik ook fans op dit forum:D
-
AuteurBerichten