Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou gaat het hier al een hele tijd over oliedruk,maar wat voor olie raden jullie aan,ik heb laatst 10 w 60 (kroon oil)aangeschaft op advies van een ervaren rallyrijder/monteur
ja maar het blok ligt in de auto
ik heb met een cih die allang niet fris meer was,maar wel vrij standaard,7 rallysprints,2 rally’s en 2 testdagen gereden:wors,pas toen ik er 45 er webers (met luchtfilter erop die ik was vergeten in te spuiten:hmmz) waren de drijfstanglagers versleten.:cry
vraag maar eens aan andere rallyrijders met andere merken hoeveel evenementen zij achterelkaar hebben gereden zonder uittevallen;)
bedankt Henk,maar deze lijst had ik zelf ook al gevonden,ik heb een keer een boekwerk gezien,waar achter mijn nokkenastype, road/rally stond vermeld ik hoopte aan de hand hiervan te kunnen herlijden wat het nr. was
origineel gepost door owidio
new years tuning event, ik kreeg een berichtje van Owidio omdat ik lid ben van de demoteamraalte hyve,voor de rest wad het volgens mij een “tupperware party”georganiseert door het spl team (o.i.d.)1 van die gasten rijd volgens mij in een 4 drs 4cyl. 3 serie rondom in de spoilers en stickers,maar toch leuk dat ze ook een paar echte auto’s uitgenodigd hadden:D(nu moeten ze nog een keer een echte auto met een echte rijder achter het stuur uitnodigen:P)
ga dan een keer mee naar de driftwedstrijden, dan kun je je rij kunsten laten zien:thumbup
maureen
[/quote]
volgend seizoen een keer? dan zijn mijn stoelen en gordels over de datum,dus mag ik ze voor de rally niet meer gebruiken,dan ga ik een jaartje wat anders doen driften of circuitdagen,maar zover is het nog lang niet,eerst de motor weer in elkaar en hopelijk de Tank S rally rijden.planetaire startmotor monteren,herkenbaar aan de kleinere diameter.
(ik heb er laatst nog 1 nieuw gekocht voor rond de 100,- euro volgens mij)
origineel gepost door mantallica
gisteren een licht blauwe Senator A aan de Burgm. Backxlaan in Nieuwleusenthats me;)
origineel gepost door Manta 24V
Wat was dat dan voor meeting? Had er graag heengewild maar waar staan die data’s dan ?Leuk filmpje Btw ;)
new years tuning event, ik kreeg een berichtje van Owidio omdat ik lid ben van de demoteamraalte hyve,voor de rest wad het volgens mij een “tupperware party”georganiseert door het spl team (o.i.d.)1 van die gasten rijd volgens mij in een 4 drs 4cyl. 3 serie rondom in de spoilers en stickers,maar toch leuk dat ze ook een paar echte auto’s uitgenodigd hadden:D(nu moeten ze nog een keer een echte auto met een echte rijder achter het stuur uitnodigen:P)
:thumbupleuk filmpje,ik had ook nog ff willen kijken,ik woon er maar een paar km vanaf,maar ik was te druk met mijn rallyauto (motor er eindelijk uitgelepeld)
31 december 2008 om 08:20 In reactie op: van wie was deze bastos manta….????Nu van D-lover :-) #17458906origineel gepost door D-lover
openbare weg is voor iedereen hé knulHe KNUL:wtf je snapt het blijkbaar echt niet,je weet waarschijnlijk niet hoe moeilijk het is op een vergunning te krijgen om een rally te organiseren,en als dan ook nog de fans de kp’s gaan rijden, maar ik zal er niet meer woorden aan vuil maken, daar bereik ik toch nix mee.
gr. Johan Bruggeman
30 december 2008 om 19:06 In reactie op: van wie was deze bastos manta….????Nu van D-lover :-) #17458902origineel gepost door D-lover
ga regelmatig na de rally en wacht soms tot laatste om de kp’s eens te doen en nu hebk een waardige auto hiervoor:P
zullen de organisatoren blij mee zijn, iemand die na het sluiten van de kp langs komt scheuren met een “wanna bee” rallyauto:mad:
origineel gepost door PAASHAAS
Nu weet ik niet wat je zelf rijdt, maar die zou ik dan toch errrrrug regelmantig lenen of niet dan ?zie het lijstje hieronder + nog een batavus en een giant:P
Dit is de de GTS van mijn vrouw,ik mag um ook af en toe lenen:D


volgens mij heb ik weleens contact met hem gehad,via het nurburgring forum,ik was toen benieuwd wat voor kleur het precies was,zijn naam is mij ontgaan komt volgens mij uit de achterhoek.
ik vind dit 1 van de mooiste ascona’s die ik ooit gezien heb,vanwege de kleur icm zwart en natuurlijk de velgen.ja inderdaad,ik had gehoopt dat het een 180 pk motor was,maar helaas.
misschien kan ik die bak wel gebruiken,maar dan moeten de overbrengingen wel korter zijn als die van een getrag uit een Manta GSI.ik kan een C30LE uit een B- Senator kopen,als ik het goed begrijp is dat dus een blok met 156 pk.
er zit een 5 bak achter,wat voor bak kan dat zijn?
past die achter een 2.4 in B-ascona?totdat er iemand van de knaf word wakkergeschud:hmmz
heb ik hier nou ook al een discussie aangezwengeld,met die vraag die ik stelde over een 16v blok op een ander forum:(
wie kan beter??? oordeel zelf
http://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/
ik niet dus:P maar ik moet er wel bij vermelden dat ik ong. 400pk minder heb
klik op de www button onder mijn bericht,er staan foto’s en video’s op. en op de site http://www.imra.nl staan bij de video’s,2 filmpjes van de testdag niederrhein,daar kom ik ook zeer regelmatig door het beeld glijden.
gr. Johan Bruggeman;)
ohw ik zie net dat je m400 bedoelde,maar goed dan weet je nu in ieder geval met wie je te maken hebt.
origineel gepost door mr-turbo
M400, laat toch doen, als ze denken dat minder overhellen ook altijd beter is, wordt het verschil tussen hun en ons alleen nog maar wat groter :jerrygaan jullie ook rally’s rijden dan:P
ik probeer met mijn posts uittevogelen of er nog want winst te behalen is op gebied van wegligging,ik dacht dat er achter nog wel wat te verbeteren viel,maar als ik dat hier zo hoor werkt dat juist averechts.
maar dan rijst mijn vraag hoe komen jullie aan die wijsheid,ervaring?op welk gebied?
begrijp me niet verkeerd,ik wil graag iets van iemand aannemen,maar wil graag weten hoe men aan deze wijsheid komt.
hoe bedoel je?
dat de vering en demping niet harder moet dat begrijp ik,maar hij mag van mij wel iets minder overhellen,vooral op het moment als je na de drift weer grip krijgt,vind ik dat de carrosserie behoorlijk heen en weer schud,(om het simpel uittedrukken)dit zou van mij wel iets minder mogen,en mijn idee was dat een stuggere stabi achter dit zal verbeteren.
als jij een andere visie hebt hoor ik het graag.tis veel geld voor een stukkie ijzer,maar als je hard wilt gaan is een goed sturende (en remmende) auto belangrijker dan een dikke tuf.
ik zou mijn rallyauto achter wel iets stijver willen, maar de veren (ingekorte voorveren)en schokkers(bilstein rally)zijn hard genoeg,zijn daar ook stabi’s voor te krijgen,of beter nog te maken.een 2e originele eronder bevestigen word ook weleens gedaan.
-
AuteurBerichten