Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgend jaar gaat ie WRC rijden dan zullen we zien hoe goed ie is
tis niet zo dat ik een A-ascona zoek,ik heb een senator en wil weer eens wat anders,kwam dit ding toevallig tegen,de prijs staat me wel aan,maar ik vroeg me af of er al iemand van hier het ding bekeken had,omdat ie al eerder op mp stond.
motor loopt niet 100% als dat een kwestie van afstellen is,geen probleem,maar als ie bijna op is:hmmz
en ene dorpel is vervangen en de andere moet nog, maar de rest van de bodem?????origineel gepost door m400
origineel gepost door McLambo
origineel gepost door m400
onbegrijpelijk, onbegrijpelijk:puke:puke?
Kleine hint, ooit al een gehoord van homolegatie??
nee wel van homolOgatie
20 september 2009 om 19:07 In reactie op: Het rallyspetakel van nederland de Hellendoorn rally 18 en 1 #17518868op de luttenbergring was een BMW compact gecrasht,daar zijn ze nogal een tijdje bezig geweest om de bestuurder eruit te krijgen,en de brokstukken op te ruimen,vandaar dat de 2e omloop werd geschrapt.
bestuurder zwaar gewond, maar inmiddels stabiel.dat kan ik ook:P
4 september 2009 om 15:19 In reactie op: Het rallyspetakel van nederland de Hellendoorn rally 18 en 1 #17518857ik ben bang dat ik ook als toeschouwer langs de kant sta,nog steeds geen navi gevonden die het gat in mijn budget wil opvullen:cry
Zondag in Amsterdam nog maar eens wat rondvragenorigineel gepost door obelix
Succes ermee!
Gr Wesley
die blauwe is me te slecht
hoe weet je dat die blauwe slecht is?maak je dat op uit de tekst en de foto’s,of heb je um al gezien?
ik had de adv. ook al eens gezien, een Rekord car. lijkt mij ook wel wat,dan moet ik eerst de Senator kwijt voor een goede prijsje kunt het beste lagers met een lood brons legering bestellen (glyco)
als je een verstelbaar nokkenastandwiel neemt,kun je de timing perfect krijgen,dat is wel een precies klusje voor een ervaren monteur
origineel gepost door voederbiet
leuk al die groene asci’smaar waarom is er nog geen vies bruin ascona topic, dan kan mijnes ook ergens staan:jerry
er is al wel een hyve, van 1 van nl’s beroemdste bruine Ascona:cool:
http://ascona-rallyteam.hyves.nlbedoel je zo????

gewoon koplamp uit elkaar halen,grijze plastic zwart spuiten,oranje kapje eruit,oranje lampje erin (past officieel niet,maar lukt wel)
origineel gepost door GSi-EVO2
Hoe bedoel je, nur fliegen ist schöner ?Koch met zijn groene Kadett,was een paar weken geleden in Nederland,hij deed mee aan de Vechtdalrallysprint in Hardenberg werd 3e algemeen achter 2 WRC’s,een enkele Evo rijder reageerde later nogal gefrusteerd over het feit dat een ouwe kadett zo snel kan zijn:P
en 100m duwen over de maaskiezel was ook niet echt een optie:(
ik heb zon vermoeden dat er komend weekend,in de vechtdalsprint ook nog een oranje te bewonderen is.
origineel gepost door Super1600
Zal ook deel gaan nemen. Navigeer dan wederom bij de Opel Corsa B Kitcar. We hebben startnr. 11 gekregen van de organisatie. Hopen dat we weer veel punten kunnen gaan scoren en zo onze 3e plaats in het kampioenschap vast houden.dan wens ik jullie meer succes dan in de Sezoensrally.
(best een lastig punt waar jullie stilstonden,moest nog uitkijken dat ik jullie niet raakte.)
6 juni 2009 om 20:33 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483664dat de 1.9 bij fiat weg komt weet ik,maar is dat alleen het blok of ook alle aanbouwdelen?
volgens mij doen er helemaal geen rwd opels mee:mad:,daarvoor moet je in het oosten van het land zijn;)
maar die Porsche is natuurlijk ook nie verkeerd,ik mag af en toe weleens servicen bij de oude meester.6 juni 2009 om 20:18 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483662ik heb een soort gelijk probleem met een 1.9 cdti 150 pk,de dealer zegt dat het de wervelkleppen zijn in de inlaat,hun oplossing is inlaatspruitstuk vervangen,kosten 800 nogwat euro,dat gaan we niet doen dus,misschien spruitstuk er een x afdraaien en proberen te reinigen ofzo.
ik weet niet of er in een 2.2 ook wervelkleppen zitten,mijn kennis beperkt zich tot CIH blokken:agent
minder schade dan de vorige keer,zeiden ze tegen hun fans.:P
(ik stond naast ze in de hergroepering)origineel gepost door robbyrood
origineel gepost door rpjverhoev
pffffffffiewwwwwwwwww wat een verhaal zeg……standaard een goed blok zolang je er ook standaard mee rijdt… opvoeren? kan maar doe het dan goed en geef het blok niet de schuld :-)
gr rene
rene, de vraag was: EEN STANDAARD CIH nemen en volgas van Bremen naar München scheuren, kan die dat hebben , of een heel rally parcour of een paar rondjes Zandvoort, houd ie dat uit…..????
een heel rally parcour met gemak:thumbup,na 11 x was het pas einde oefening:P,wel een beetje met verstand rijden natuurlijk

120 nm
zal het complete lijstje binnenkort een x scannen en plaatsen of mailen
dit is de mijne,nix aparts,maar ik wil um toch ff laten zien.

mijn 2.4 (met 45 er webers snelle nokkenas groep A afgedraaid vliegwiel)is na een complete revisie(grotendeels zelf gedaan)op de vermogensbank geweest,uitslag:160 pk bij 6000rpm 235 nm bij 2500 rpm:wors (dat is meer dan ik verwacht had)
bij de revisie heb ik het volgende gedaan,licht gehoont,nieuwe zuigerveren,kleppen geslepen,krukas geslepen en alle lagers vernieuwd.
mijn tuner zei dat als ik de kop iets gevlakt had het effect van de nokkenas groter geweest was.origineel gepost door m400
Ik weet even niet meer met welk blok je rijdt maar kwaad kan het niet maar echt veel beter is het ook niet aangezien de blokken allemaal op leeftijd zijn en niet de juiste toleranties hebben voor echt hele dunne olie zoals b.v een 5w30 die tegenwoordig zeer veel wordt gebruikt( niet voor rally/race)origineel gepost door Jaccoooo
nou gaat het hier al een hele tijd over oliedruk,maar wat voor olie raden jullie aan,ik heb laatst 10 w 60 (kroon oil)aangeschaft op advies van een ervaren rallyrijder/monteurmet een gereviseerde 2.4 met standaard drijfwerk andere nokkenas en 45er webers en een groep a uitlaat en daar rij ik rally’s mee,dus dat valt onder stevig rijden:D
-
AuteurBerichten