Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de HRW’s zitten onder de rallyauto van Averdijk (Ascona B) en Wolves (Kadett CQP) en die hebben allebei verbreding, dus misschien dat ze zonder verbreding wel iets buiten de wielkasten uitkomen
http://www.historicracingwheels.eu
dealer in NL reconsales Goor
voor: Volvo 240 remklauwen en schijven van een sierra xr 4×4
achter: mercedes klauwen(w 123 of zoiets) schijven van een bmw 3 serie e21 van de voorremmen
19 juni 2010 om 21:38 In reactie op: autosoft vechtdal rallysprint hardenberg 19 juni 2010 #17661745origineel gepost door henk 400rr
On-topic maar weer.Helaas uitgevallen, het ging vrij goed allemaal en de gang zat er aardig goed in, maar op KP 2 sloeg het noodlot toe, kort na de rondkoers plots erg veel herrie en geen vermogen, waarschijnlijk krukaslagers of een lagerkap weg, uitwendig was nog niks te zien, dus wie weet valt de schade mee.
Volgende keer hopelijk meer succes.
heb jullie op kp1 langs zien komen, zag er goed uit, zeker voor een equipe die hun 1e kp rijden, ik heb 5 jr. geleden op dezelfde proef mijn debuut gemaakt.
origineel gepost door owidio
origineel gepost door Tiedo
mooi ding:wors ik ben niet zo’n fan van 4 deurs ascona’s, maar deze is echt mooi:thumbupdank je wel!!
wij zijn ook niet zo van de 4 deurs, maar we hebben nu een kleine meid, en ik wou geen andere gezinsbak, gewoon ascona en dan maar 4 deurs, ideaal.
rijd goed zo standaard en lekker op gas.
we rijden er nu net 2 weken in.maureen
Hey Maureen,jullie gezinsbak heeft ong. dezelfde kleur als de onze,ook een Ascona alleen een iets nieuwer type:P

mooi dat valt dan weer mee :thumbup
boven op de kop staat 22E met een lang nr. eronder,dus geen geharde klepzttingen mag ik aannemen?ik heb de kop van de 2.4 er nog niet af,moet ff weer op mijn kleine meisjes passen,ga vanmiddag weer verder dan heb ik weer een paar uurtjes
maar ben je er nou al achter of een 2.2 kop hetzelfde is als een 2.4 kop?
met die vraag zit ik ook nl. want de kop van mijn 2.4 is volgens mij ook niet zo fijn meer,en ik heb nog wel een 2.2 kop liggen.
3 april 2010 om 18:08 In reactie op: Opel Manta A Rally/Slalom/Behendigheid (Wattgestänge) #17651534Heinz Robert Jansen reed t/m +/- 2006 met deze Manta in de youngtimer trophy (DE) rally en races hij rijdt nu met een B-Manta




maar, wat voor kleur is ie nou precies?
gisteravond reed hier nog een A2 door de straat, rijd die vorige sennie van jouw collega hier nog steeds rond?
hij bedoelt waarschijnlijk de link naar het programma van omroep flevoland daar was een filmpje te zien uit 1989 met een Manta 400 van Maaskant.
en Eep deed inderdaad niet mee, en Harrie had 57 dus geen foto’s van dit jaar
origineel gepost door Ghanz
gister in nieuwleusen een mat zwarte a senator met paardekarof hij moet um eens een x wassen of jij moet aan een bril,want mat zwart is ie niet:P
ohw :hmmz laat maar zitten de inschrijving is al gesloten:thumbdown
origineel gepost door Sheto
14 maart zijn er sprints en time attacks op zandvoort
ik ga meedoen
welke manta rijders doen ook mee?
hoe lang mag je dan rijden?
25 min om een tijd te zetten, en vooraf enkele verkennings en opwarmings rondes maar hoelang is dat?en de banden? ik heb hankook z211 met een e keur worden die toegelaten?
dan zal ik er ook eentje van mezelf plaatsen,ik heb er nog veel meer,maar niet op de laptop.

onderstaande lijst heb ik ooit eens gekregen van de Opel dealer
origineel gepost door Jaccoooo
origineel gepost door Jaccoooo
origineel gepost door Jaccoooo
origineel gepost door Rik Ophuis
origineel gepost door m400
Ik weet , het is een beetje lastig, maar die buis daar onder het dash door is toch niet m’n favoriet. Mocht het eens fout gaan en je rijdt em goed kort van voren dan gaan je knieen het niet leuk vinden.Heb ik me wel proberen voor te stellen, maar ik zit op 25 cm met m’n knieen van de buis. Als mijn vierpuntsgordels dat niet houden…..is er meer aan de hand. je moet natuurlijk wel in de gordels zitten, anders kun je beter helemaal geen kooi hebben.
In die voorgevouwde bodemplaat (tunnel) zit over dwars geen enkele stevigheid, daarom heb hier een pijp gemonteerd. Met een 400-dashboard had ie inderdaad hoger gekund.
wat voor kooi is het?zelfbouw?
het onderste deel van de buizen langs de A-stijl staan toch meestal rechterop, zodat de dwarsligger door het dashboard loopt ipv. eronder.wie kan beter??
Gigi Galli
http://www.motorsportmad.com/view/3404/de duitser Michael Rausch reed een jaar of 6 geleden al met een Volvo as,ik weet niet of hij de 1e was,hij rijd rally’s met een dikke cih 2.5 16v,dat houd een opel asje niet zolang vol.
sprinten over een vlakke baan zal wel wat langer goed gaan

Hey is dat nie de mijne
origineel gepost door gonzo powerrr
Wat de achterkant betreft moet hij lager staan dan voor dus zoals bij de Rally autos :thumbup
Dat hoort dus zokun jij ook vertellen waarom dat zo hoort,sommige ascona’s hangen inderdaad in de kont en de berijders ervan zeggen dat dat beter is,maar waarom is me nog nooit duidelijk geworden.
Dolf Dekking reed af en toe eens met een Ascona en die was van voren lager,en hij ging daar verschrikkelijk hard mee.
ik heb die van mij ong. waterpas gezetnu we het toch over remblokken hebben,ik gebruikte altijd textar blokken voor mijn rally ascona,ging altijd super tot afgelopen jaar,sezoensrally 100 km proef nieuw setje compleet op:o daarna een rally in duitsland in de stromende regen nauwelijks versleten natuurlijk,het zelfde setje in de sprint in Hengelo op de 1e proef rookten ze eraf,+/- 13km blokken weer half weg,nu maar eens op zoek naar een alternatief
origineel gepost door Rik Ophuis
;)Ja, sommigen spreken er schande van! “Een c20XE in een Ascona B!:fy1”
dat het een schande is wil ik niet zeggen;)maar een dikke cih klinkt veel lekkerder dan een 16v,of je moet net zon blok gaan bouwen als er in een ex dealerteam kadett of een astra kitcar zit.
ik weet wel iemand die heeeeeele dikke cih’s 8v bouwt,maar die gaan volgens mij richting de 10.000,- euro en dat zal wel niet de bedoeling zijnorigineel gepost door kokkie B
Geweldige kar Rik:thumbup:thumbup
Zelf helemaal opgebouwd? :o:oEn die kleur, is dat een orginele opel kleur?in 1 van de 1e regels staat kleur, en daar staat iets van VW :hmmz
:wubsupermooie Ascona,die bruine van mij moet ooit ook ongeveer zo worden,de mijne word verkeersrood
-
AuteurBerichten