Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bedankt voor de info/links ik ben op zoek naar een zo kort mogelijke bak voor mijn rallyauto, de teller afwijking maakt me niets uit, (kijk ik toch niet op ;) ) eigenlijk moet ik een ZF-bak met 5e van 1:1 en als het kan ook nog een lange 1 :agent , maar dat laat mijn budget niet toe, dus zoek ik het in het standaard spul.
ik heb weleens wat gehoord over een sterke 3 delige? bak met een kortere 5 uit een Monza/Senator is dat dan de 265?
of gewoon een ander merk pas gaan maken, iemand ideen?
staat er ook nog 1 op MP van ’87 met een lulverhaal erbij dat ie van productiedatum ’86 is, dus belastingvrij, echt nie
bedankt voor de reactie heren :thumb heb hem besteld bij opel4ever
die van mij is ook nog te koop ;) volgende week vrijdag gaat ie voor de APK :hmmz
oordeel zelf

vorig jaar na de schade in gronegau, heb ik besloten hem grondig aan te pakken, nu ben ik al zover :hmmz ,kun jij wel ong. nagaan hoe lang dit nog gaat duren.
afgelopen en komende weken heb ik ook andere bezigheden, en ik doe alles alleen dussssssss……..de “vorderingen” zijn te volgen op http://ascona-rallyteam.hyves.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Longdude wrote:
Mijn intercooler:
Gr. Arjan
als dit een intercooler is van een 150pk cdti, heb ik een probleem, die van mij loopt nl. rond aan de onderkant, leek mij al niet helemaal jofel :hmmz
@Manta 24V wrote:
@henk 400rr wrote:
rij je met bert mee?
hier nog een flyer met tijden en plaatsaanduiding: http://www.amc-hoyel.de/fileadmin/veranstaltungen/pdf/2011_Flyer_Rallye_Groenegau_web.pdf
Ja ik rij met bert mee, morgen nog ff wat puntjes op de i zetten.
best wel een optimistisch startnr. vooral voor iemand die 5 jr. geen rally gereden heeft ;)
Hey Monza fanaten/kenners, wat is de waarde van een fatsoenlijke tot nette originele GSE?
aangezien jullie in Gronegau willen gaan rijden, hebben jullie de duitse reglementen mbt. de kooi goed bestudeerd, schijnen laatste tijd nogal veel kooien afgekeurd worden, zie ook http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=4713″ onclick=”window.open(this.href);return false;
edit; je het topic op rallysport.nl al gevonden zie ik net
jij komt toch uit de achterhoek? daar zit toch ook een schokbrekerspecialist, Jan v Beek heet hij volgens mij, heeft hij geen oplossing voor jou?
[rquote=1901521&tid=139817&author=Freddygm]Hier staat mij ook iets van bij. Die hebben een 2,5 diesel onderblok helemaal opgeboord tot het uiterste van 2900cc. en hebben dus een krukas van een diesel, deze heeft een langere slag. Wat ze precies met de kop doen weet ik niet. maar waarschijnlijk zitten er zeer grote kleppen in. en rijden naar mijn weten met 48’er webers.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een 2.4 onderblok. weet iemand toevallig een onderblok. laat het maar horen.
[rquote=1836512&tid=139817&author=Jaccoooo]er zijn handige jongens die cih’s bouwen met een cil.inhoud van 2.8 of 2.9 (weet ik niet precies maar in ieder geval meer dan de gangbare 2.7) en die zitten op 280 pk
of afgezaagde 24v’s met meer dan 300 pk[/rquote][/rquote]
er zitten volgens mij ook wel onderdelen van andere merken in
hey freddy, wat ben je met die Manta van plan, opbouwen tot rallyauto?
ik ken wel iemand met een grijze 2drs commo en hij is inderdaad opa:D en hij woont in die regio, dus dat zou hem kunnen zijn, zijn zoon heeft een gele 2drs. commo, allebei een paar jaar geleden uit duitsland gehaald
[rquote=1866197&tid=118342&author=Ascona20E][rquote=1866098&tid=118342&author=m400]Tip, ga eens in de stoel zitten met helm op. Gewoon om te kijken of je ruimte genoeg hebt….
[/rquote]Hebben we zeker gedaan, daarom hebben we het stuur en de pedalen ook al gemonteerd, ook om je zitpositie en de plaats van de hydro handrem te bepalen.
Maar je heb net plaats genoeg, ze hadden de ascona niet veel kleiner moeten maken :D[/rquote]ik wil er ook een kooi in laten lassen, maar vraag me af of ik er met mijn 1.93m dan nog wel in pas met die diagonalen in het dak, met de schroefkooi was het geen probleem…… totdat je ergens tegen opklapt
volgens mij is er in NL maar 1 man die betrouwbare 16v koppen kan maken, dat is dezelfde die van die dikke CIH’s bouwt waar ik het in het andere topic over had.
maar zulke mannen zitten niet op een forum, maar in de schuur
[rquote=1858521&tid=141529&author=dondevo]ja deze had ik al een keer gezien, echt hoe goed die vent kan rijden echt niet nor maal[/rquote]
driften kan ie ja, maar rijden………..weet niet of je het WK rally een beetje volgt:P
[rquote=1838978&tid=68043&author=ikdenman]net bij tnt pakket in zwolle gespot een rode b ascona verlaagd met spoilers rondom en dikke wielen [/rquote]
mijn collega had zoiets gezien bij de Esso (Oldeneelallee) dacht dat ie te koop was, zaten papieren op de ruiten,het was donker, dus kon hij het niet goed zien
rallyrijders (Berlandy, Gromoller) die met Gerent motoren rijden, gaan over het algemeen verschrikkelijk hard, dat zegt genoeg over de tuner, (en de rijder natuurlijk)
er zijn handige jongens die cih’s bouwen met een cil.inhoud van 2.8 of 2.9 (weet ik niet precies maar in ieder geval meer dan de gangbare 2.7) en die zitten op 280 pk
of afgezaagde 24v’s met meer dan 300 pk
ff een paar vraagjes over de rolkooi en andere verstevigingen,die buis van de voorasbevestiging naar de A stijl kan zeker niet icm. met een dikke rembekrachtiger(van een Omega)
en zit er een dwarsligger van de kooi over het dashboard?
ik ben bezig met mijn rally ascona opnieuw op te bouwen, en als een laskooi te duur wordt, wil ik mijn schroefkooi wat uitbreiden (in overleg met de TC natuurlijk)[rquote=1820898&tid=118789&author=sik]
[/rquote]bij Westerbaan in Dedemsvaart hadden ze 20 jr. geleden ook zulke ambu’s zou wel willen weten waar die gebleven zijn, handig als servicewagen voor de rally:D
als ik zo die filmpies bekijk, krijg ik de indruk dat je best een beetje kunt sturen Rik:thumbup
mijn GTS 1.9 cdti 150 pk wil ik wel verkopen,153.000 km bj.2004
bij 130000 zijn het inlaatspruitstuk + wervelkleppen en de egr klep en de distributieriem vervangen,en de dynamo is ook al een x vervangen,(dus dat hoeft voorlopig nog niet weer;))
zag de witte 400r vandaag in Olst staan,maar voor 15.000 laat ik m daar wel staan
vanmiddag even naar vieren een witte Monza GSE:thumbup in Wijthmen
ik was zelf met een matzwarte Cannondale:D
-
AuteurBerichten
