Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dealer heeft vastgesteld dat de koppeling ook niet meer helemaal fris is, zaten al wat blauwe plekken op, dus komt ook een nieuwe koppelingsset in. Vind ik erg netjes :D
Jaap
Bij mijn oude vectra B uit 1999 is dat ook onder garantie gedaan toen deze denk een jaar of 6/7 oud was. Was wel apart dat over de hele auto roestplekken verschenen, maar dat precies dit dan onder garantie viel. Maar bijvoorbeeld roest aan de achterschermen/wielkasten waar veel opels last van hebben dan weer niet.
Jaap
Gelukkig valt de vervanging van het vliegwiel nog onder garantie, maar denk niet dat dit ook geldt voor de koppeling. Het zou er vanaf hangen hoe deze onderdelen eruit zien maar ik heb natuurlijk ook het liefst alles nieuw. Auto heeft bijna 70k gereden wat niet echt veel is, maar blijkbaar wel genoeg om een vliegwiel te verslijten. Vraag me dus wel af hoe koppeling ed er voor staan. Zou mooi zijn geweest als je het een niet zonder het ander had kunnen vervangen :)
Jaap
18 september 2009 om 07:11 In reactie op: Eindelijk strak sturen met m'n C!! Alles gemonteerd (me #17523852origineel gepost door Gts32v6
Onze Gts is standaard al iets lager dan een gewone c,maar heb vorig jaar andere veren gemonteerd en hij is nog eens 2,5cm extra gezakt en stuurt perfect en is niet stug.Gr. Gts32v6
Ik zou mijn GTS ook nog wel een stukje willen verlagen, maar vraag me af of je dan niet vaak met de voorspoiler over drempels schaaft?
Welke veren heb jij gebruikt voor de verlaging?
Jaap
origineel gepost door GTS2.2DTI
Stuurwiel zal wel gaan passen maar de airbag van een C1 pas niet in het stuur van een C2 door de iets andere vorm. Ik meen mij te herinneren dat er hier op het forum dat iemand dit al geprobeerd had..Hier was ik al bang voor helaas worden de meetste stuurwielen aangeboden zonder airbag. Geldt dat ook voor het latere type C1 stuurwiel (die met die wieltjes)
Jaap
origineel gepost door speaker
wat is het verschil dan ???
Ik zelf heb een 3 spaaks in m’n C , terwijl Eric ( met een C ) een 4 spaaks heeft !Ik heb in mijn C1 een driespaaks stuur met twee maal drie knoppen voor radio bediening. Die voor de C2 heeft dacht ik knoppen en wieltjes voor de radio en die zie ik wat vaker op ebay/MP. Weet alleen niet of de maat het zelfde is zodat je de airbag over kan zetten.
Jaap
10 september 2009 om 20:53 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17433871Vanavond even een stukje van mijn ”nieuwe” vectra gts gepolijst.
Dealer had hem bij aflevering ook ‘gepoetst’ maar kon nog wel wat beter :D.
Gaat wel een hoop tijd in zitten in de beperkte avond uren. Hier alvast een klein voorproefje (bij gebrek aan zon even een halogeen lampje erop)Voor

Na

Morgen proberen af te maken en dan zal ik nog wat foto’s plaatsen.
Jaap
origineel gepost door gts power
kijk even naar je afdekkapjes van je grootlicht of die echt wel goed zitten, deze willen er wel eens scheef op gaan zonder dat het opvalt.gts power gaat door voor de koelkast, inderdaad zat het afdekkapje er scheef/los op.
Jaap
origineel gepost door gts power
kijk even naar je afdekkapjes van je grootlicht of die echt wel goed zitten, deze willen er wel eens scheef op gaan zonder dat het opvalt.heb je aftermarket xenon toevallig,zo ja zou je de doorvoeren in het rubber moeten afkitten(had ik ook namelijk na een wasbeurtje)
succes!
Heb geen xenon (denk ik) maar ga in ieder geval even de afdekkapjes e.d. controleren.
Jaap
origineel gepost door Myszek
Er mag nimmer vocht in je koplamp komen! Ook al laat je ‘m een half jaar stil staan…Okee, dat is duidelijk.
[/quote]
Heb je geen garatnie?, Zo ja maak er gebruik van zou ik je zeggen [/quote]Heb wel garantie maar wilde eerst even weten of dit vaker voorkomt en misschien het gevolg is van wat langer stilstaan. Gaat om condens op het glas (kunststof) en was na een paar uur ook weer weg. Ga het even in de gaten houden en als het weer gebeurd maar even langs de dealer.
Jaap
-
AuteurBerichten