Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat ook nog moet gebeuren wat niet vermeld is dat beide wielkasten achter ooit andere wielkastranden in zijn gelast en deze op de lasranden aan het barsten zijn. ik weet niet wat er precies gebeurd en aan gedaan is. de vorige eigenaar vertelde dat rechts achter een fietser tegenaangekomen was en dat de schade hersteld is daarvan. maar nu na een half jaar is de lak aan het scheuren. zal er een keer foto’s van maken. dit wordt ook weer een bezigheid voor na de winter dat hard nodig is.. dus ben bang dat er de komende tijd neit veel al te gekke dingen meer gebeure aangezien dat toch wel weer wat gaat kosten…
sebring einddemper nog keer oppoetsen en deze er onder passend maken!
nu nog kijken naar een sfi vervangen en een mtech chip..
hij is inmiddels ook achter verlaagd, hier heb ik helaas geen foto’s van gemaakt. zal nog foto’s maken van hoe het resultaat is geworden. hij is inmiddels nog mooi nagezakt.
NEXt> bougies vervangen, temperatuur sensor thermostaat en 2veerriemen.












Nice :kewlpics
voor mij ook nog een keer setje dikke wielen..
heb op me oude computer nog wat foto’s gevonden van toen ik de auto gekocht had en foto’s zoals die er op dit moment uitziet (voor het verlagen.)


heb van iemand setje leuke velgen over kunnen nemen en deze eronder gelegd.


probleem opgelost. wss de vlotter. heb m los gemaakt.
bedankt!
wat emiel zegt, had niet gezien dat je al n reactie gepost had :jerry
bij de ks400 zat er een oliretourleiding om het blok heen gemaakt. dat gewoon echt bagger was gedaan. en wilde het gewoon in een keer goed doen en heb een gevlakte ks700 kop gekocht die geen haarscheurtjes had.
foto’s van de moterruimte.



UPDATE
heb thuis nog even gezoch naar foto’s van de koprevisie.


Links de nieuwe kop ks700 en rechts de oude ks400


heb geen idee hoeveel db me groep a haalt>
aan een kant stiekem niet teveel(scheeld weer wat in eventuele boete)
ma ik zal s n keertje bij ons op t werk n decibel metertje uit proberen,…
zal t dan s laten weten.
hoeveel meter vanaf t eindstuk houden ze de meter om t aantal db te bepalen?@Martijn1981 wrote:
Ik heb van de zomer een DB meting gehad… En daarna de groeten uit leeuwarden…
Ik had met m’n V6 106DB en mocht ff 250 euro overmaken, bekeuring gaat via de officier van justitie als je meer als 10 DB boven het wettelijk gemiddelde zit, dit staat bij de RDW geregistreerd.
Mocht geloof ik iets van 85DB max zijn precies weet ik het niet meer…
Maar wat klinkt een Groep A toch geweldig onder een Cali, mis hem nu toch wel een beetje ben nu aan het onderzoeken of er iets gemaakt kan worden met een klep ertussen, maar dat is nog toekomst muziek….
Gr Martijn
er is al iets dat met een klep werkt waardoor je t geheel kunt dempen en niet.
kost alleen wel veel. kan het navragen wat het precies is.ja dat zal wat kosten denk ik. Moet nog keer db meeting doen, ma heb niet z”n apparaat.
Kost t niet 100 euro per db?@Hans1991 wrote:
hmm :???:
heb gewoon spijt van de verkoop :jerry
maar er komt wel een keer wat leuks voor terug!
nou nog een filmpje van het geluid :thumbup king:heb er n filmpje van. maar dat is vanuit de auto opgenomen. moet n keer n filmpje maken buiten de auto. dan hoor je veel beter.
volgens andere kun jij mij vanaf n paar km aan horen komen als ik m flink op z’n staart trap.
te vaak schuren kan er indd niet goed voor zijn. maar door te polijsten haal je er zo weinig vanaf. en onder auto zal die niet vaak schoongemaakt gaan worden.
houd de eindpijpjes mooi schoon. ma ben nog aan het denken of ik deze pijpjes ga houden. heb namenlijk ook nog een sebring einddemper liggen thuis die ik er n keertje onder wil leggen. kijken hoe dat klinkt.
@mantamartin wrote:
@j3113 wrote:
Tijdje terug Groep A gekocht van RVS.
Er zat best wel wat vliegroest op de pijp . :kewlpicsje zou toch zeggen dat RVS niet roest.. :wink:
maar jammer genoeg kan RVS toch best wel roesten..
verder mooie glimmende uitlaatrvs is eigenlijk ook niet “roest vrij staal” maar “roest vast staal” dit was ook vliegroest. oppervlakkige rotzooi dat roest is gaan vormen. maar was echt met staalborstel keer over de vuligheid en daarna polijsten en er was niks meer van te zien.
indd mooie sleutelplek. heb deze plek afgehuurd incl monteur :jerry
nee was bij de DAF garage in venray emiel werkt daar,
@Corsa_GSi wrote:
Weet wel dat opel toerentellers een beetje heel veel overdrijven met wat ze aangeven.
ik weet dat meerdere toerental meters en km/h meters afwijken indd.
maar weet niet in hoeverre die van opel nog meer afwijken dan de werkelijke waarde.maar wilde eigenlijk weten wat het standaard max rpm van een calibra is.
nou gaat me vooral om het prijskaartje dat er aan vast zit.
en als een standaard chip me nu al meer vermogen geeft kan ik altijd nog een chip op maat laten maken in de toekomst.@kadeddilac wrote:
De standaart c20xe in mijn ’92 Calibra schoot bij 6800 rpm de toerenbegrenzer in.
Maximum vermogen ligt standaart bij 6000 rpm, het maximum koppel bij 4800 rpm.dus die 7000rpm zijn dan toch standaard.
deze catcams van 276gr kunnen in princiepe toch gewoon standaart stoters en veren behouden ofniet?
zou je mij ook even je nummer kunnen geven heb ook wel interesse.
-
AuteurBerichten




