Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wordt zkr nog wat! ben benieuwd als die klaar is!! :kewlpics :kewlpics
heb nu inmiddels een nieuw klokje gekocht (heb r nu zelfs 2) met orginele stekker en stukje kabelboom.
nu heb ik ook een reactie gekregen via pm van iemand dat die wel een oliedruk sensor had van een kadett gsi. nu weet ik dat een kadett een digidash heeft en daar dus indd een oliedruksensor voor heeft.
maar werkt deze sensor wel met mijn vdo meter? (digidash is ook van VDO????)ik heb nu een aanbod van een Oliedruk sensor die afkomt van een kadett gsi 16v.
kun je zo’n sensor aansluiten op dat klokje?Verder zoek ik nog een schema van de penbezetting van de zekeringskast. zodat ik alles netjes in de zekeringkast kan inbouwen. ik neem aan dat er vast wel iemand zo een schema heeft. (zijn er verschillen tussen een 16v en n v6 qua penbezetting?) want ga de kabelboom uit een v6 halen.
@81supporter wrote:
FF erop zetten en gewoon vastlijmen met een lijmpistooltje ?
dat zou de allerlaatste optie worden maar wil het gewoon netjes en fatsoenlijk doen dat het ook nog demontabel is en mis eventueel later nog te hergebruiken blijft!
@81supporter wrote:
Die knip je gewoon netjes van je computer voeding af in je computer kast.
Vaak zitten er meerdere aan de kabelboom.
De kleine moet je hebben.
helaas deze stekker past niet. had deze nog wel liggen. mis als je m aanpast door hem minder dik te maken maar hij is in breedte en hoogte te groot.
ik heb deze stekker gepakt die past wel

alleen nadeel van deze stekker is dat die niet goed blijft zitten hij laat makkelijk los dus ik ga kijken of ze eventueel bij Daf stekkers hebben die passen of anders bij Brezan in venray.
@81supporter wrote:
Ben benieuwd of je ze aan de praat krijgt.
Ik heb dezelfde klokjes aan boord maar die geven niets aan.
Verlichting werkt wel.weet niet wanneer ik er aan begin zal ook van emiel afhangen vriend van me maar als het werkt zal ik het laten weten.
@InjectTheVenom wrote:
Nee die moet je niet hebben, verderop op Keizersveld zit nog een andere die heet De Elzen en zit om de hoek van de Toyota dealer daar ben ik toen geweest.
ohh ja elzen die weet ik wel te liggen kon alleen niet op de naam komen. dan oet ik alleen n keer oliedruksensor kopen en goed kijken waar ik die moet plaatsen. als goed is toch aan de achterkant langs de olipomp ergens ofniet.
zal het eens bij tc in venray vragen. die stekker van dvdspeler naar moederbord past wel maar blijft niet goed zitten dat is wel jammer.
@Oenatje wrote:
heb je het stekkertje erbij?
het zijn 4 draden die je moet aansluiten
zwart=geschakelde plus
bruin=massa
grijs/zwart=verlichting van de meters.
blauw/geel=oliedruk sensoraansluiten van de zwarte, bruine en grijs/zwart is niet moeilijk. zwart en bruin kun je bij de cigaretten aansteker wegpakken
grijs/zwarte bij je schakelaar van de koplampenverder heb je nog een oliedruksensor nodig
blauw/geel naar de oliedruksensor

nu heb ik de unit binnen alleen zit er een stekker aan de achterkant die ik dus niet heb.
zou je nog aan zo een stekker kunnen komen? sloop? nieuw?@Oenatje wrote:
ja zo 1 is het die je moet hebben
zal ik daar eens naar kijken of ik die via de TC bij ons voor zelfde prijs kan krijgen.
bedankt! alvast :D
@Oenatje wrote:
oliedruksensor van een calibra of kadett gsi zoeken
zou ik deze sensor nog moeten kopen heb ik dat goed?
@Oenatje wrote:
heb je het stekkertje erbij?
het zijn 4 draden die je moet aansluiten
zwart=geschakelde plus
bruin=massa
grijs/zwart=verlichting van de meters.
blauw/geel=oliedruk sensoraansluiten van de zwarte, bruine en grijs/zwart is niet moeilijk. zwart en bruin kun je bij de cigaretten aansteker wegpakken
grijs/zwarte bij je schakelaar van de koplampenverder heb je nog een oliedruksensor nodig
blauw/geel naar de oliedruksensor
ik heb hem via marktplaats gekocht van iemand uit ijmuiden. ik weet bij god niet wat er bij zit. ze zei dat hij uit de auto van haar vriend kwam. die zat bij Calibra Team Nederland. als ik m binnenkrijg dan weet ik meer wat er bij zit.
die volt meter aansluiten en de lampjes van de meters is indd niet zo een probleem. gaat mij meer om die oliedruk meter. ik weet dat er meerdere toppics over zijn. Alleen dit gaat over calibra die andere over het inbouwen van externe meters of voor een astra.ik weet dat deze meters orgineel zijn geleverd dus orgineel zitten er dus olidruk sensors in calibra. alleen wist ik niet of ze dat standaart allemaal hadden en dat die meters destijds een extra optie zijn geworden dat het plug & play is. maar zal dus zelf een olie druk sensor moeten zoeken.
kan ik zo’n sensor toevallig uit een calibra halen? dan kan ik daar naar kijken anders wil ik er wel een bestellen ergens.
iemand aanbevelingen voor zo’n sensor?
auto apk laten keuren. geen op of aanmerkingen! :wors
nu aan het uitzoeken hoe ik een olidruk meter en volt meter uit een calibra in de mijne bouw :hmmz
bij kwikfit aan t wachten op apk keuren…
zo vandaag mijn auto uit laten lijnen.
nu trekt die al wat minder naar rechts. ze hebben het niet helemaal kunnen verhelpen omdat rechts de band zo ver is afgesleten dat die daardoor nu nog klein beetje naar rechts wil.
verder kwam ik ook tot conclusie dat mijn rechter voorband veels te slap was (1,5 bar) wss zit er een gaatje in. maar moet nu toch andere bandjes en keus is gevallen op http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=48433895.107.16087&typ=R-148788&ranzahl=4&Breite=205&Quer=40&Felge=17&Speed=H&weiter=50&Ang_pro_Seite=50&Transport=P&dsco=107&sowigan=So Falken Ziex



gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.
Morgen de calibra uit laten lijnen en maandag apk.@silver corsa wrote:
was toffe meeting en nog droog gehad
bedankt voor het cupje db 1 woofer met 135,2db eerste keer dat ik dat deet en direct prijs wel tof
op naar de 6de keer he
hier mijn fotos
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.2726794682889.2133577.1047813458&type=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;mooie foto’s :thumbup
niemand nog meer foto’s gemaakt van afgelopen zondag?
volgende punten zijn apk, uitlijnen en wielkastschade
gister naar de winter meeting in roermond geweest even paar foto’s geknipt hoe de cali r nu bij ligt na verlaging.
ook heb ik inmiddels een sfi vervanger gekocht en deze ook gemonteerd! moet zeggen dat ik het verschil wel merk. eerst had ik best veel last van de grote bmc airbox. als ik gas los liet in 3 of 4de versnelling en ik kwam onder de 2000 toeren dan begon de auto echt te stotteren. ook met optrekken trok die niet mooi weg in lage toeren.(behalve 1ste versnelling). nu heb ik daar geen last meer van. hij pakt veel directer op en ook dat stotteren is voorbij.
ook heb ik nog kat leeggemaakt die na de apk onder de auto komt te liggen.

de sfi vervanger>








toen die door de glazen ruit reed was die in ieder geval zkr afgeschreven




@Niels0478 wrote:
Het is niet anders, volgende keer beter
indd lullig niels, ik had 134DB en ik was r ook niet. dacht dat de uitreiking pas rond kwart over 4 half 5 zou zijn was even weg. ma toen was het om 4uur al afgelopen.
@2slow wrote:
Zijn die velgen nou omgeboord qua steek? Het lijkt of er ook naaf kapjes missen..
In combi met die verlaging staat het niet verkeerd. :thumbupde velgen staan opzich ook wel leuk. was een mooi setje voor spotprijs.
de velgen zijn multisteek van lenco. 4×100 en 4×110 dacht ik. -
AuteurBerichten