Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
j.smits
DeelnemerOke dat klinkt interessant
Ik zal is gaan informeren bij courtneysporrj.smits
DeelnemerDus dat zou betekenen dat ik er zo’n compressor op zou kunnen zetten of heeft ie die al?
j.smits
DeelnemerIk heb het inmiddels nagevraagd bij een bedrijf die dit soort dingen doet uit oirschot die vertekde me dat je beter een andere blok in moet zetten die al een turbo of kompressor heeft anders moest ik rond de 10000 euro voor uittrekken zegt ie! Dus ik denk dat het OBD chiptunen wordt
j.smits
Deelnemeraha oke bedankt
j.smits
Deelnemerop deze topic kwam ik dit tegen is al wat ouder topic maar klopt dit? viewtopic.php?f=29&t=157819&start=0
dat zou dan dus willen zeggen dat er al een kompressor in zit toch?j.smits
Deelnemerwat bedoel je daar dan mee? Ik heb er niet of geen verstand van althans NOG niet! en een szr dat is?
Is dat dan niet geschikt voor tubo?j.smits
Deelnemerleuk maar klopt dat ook met mijn vec gts de motorcode is Z22YH dat zou dan dus moeten zijn:
Z = euro 4
22 = 2.2L
Y = 11.5 + : 1dan stond er in het 4e kolommetje de H niet bij dus ga ik over op het 5e kolommetje en dat zou dan dus een special version moeten zijn en zou de H staan voor high output?
H = high output/kompressor
zou dit dan zo moeten zijn bij mijn auto?Maar naar mijn weten heb ik geen kompressor denk ik alhoewel ik als ik de motorkap open heb en een keer op het gaspedaal duw een persend of zuigend geluid hoor kan dat kloppen? maar dan zou ik met bijvoorbeeld chiptuning bijvoorbeeld toch een hoger vermogen moeten kunnen winnen dan die 14 pk extra die ervoor staat Toch?
j.smits
DeelnemerEen piepschuim blokje? Ik lees hier op forum en op internet dat dit een hele goede is! en hij rijd super
j.smits
DeelnemerZ22YH
j.smits
DeelnemerJa ik bedoelde eigenlijk ook dat er een turbo in zou kunnen zoals de 2.0 TURBO ik weet niet precies hoeveel pk deze heeft maar aangezien die van mij een 2.2 is zou ik daar dus iers meer uit kunnen halen dan er uit de 2.0 turbo komt of net zoveel ben ik ook al tevreden mee! Is het gebeuren onde de motorkap van een 2.0 turbo dan zoveel aangepast en geavanceerder dan degene die ik heb
j.smits
DeelnemerOkee dat zijn dus weer klauwen met geld en een hoop werk voor wat meer power!
Dan kan ik het beter gewoon houden! Maar bedanktj.smits
DeelnemerBeste opel liefhebbers, voorgesteld heb ik me al bij vectra/signum maar ik zal nog een keer zeggen wie ik ben
Ik ben johnny smits en sinds een aantal weken een lid op dit forum. En ben de trotse bezitter van een opel vectra gts 2.2 dgi 16v! Waarvan er een paar pics staan onder het kopje mijn vec!Nu lees ik op verschillende sites en topics vanalles over turbo’s en mechanische compressoren inbouwen, tot in hoeverre heeft dat nut bij mijn motor of is dat niet mogelijk het is een Z22YH motorblok en moet je dan een turbo of een compressor hebben? Aangezien er met een getunde chip maar 14 pk en 80nm koppel bij komt maximaal zou dit een voortreffelijke optie zijn om een wervelwind van straatklinkers achter te laten! Als dat mogelijk is wat kost dit dan en wat moet er allemaal aangepast worden? En hoeveel kracht krijgt mijn vec daardoor?
Heeft er iemand info?
j.smits
DeelnemerIk zal is kijken! En hoeveel watt moeren mistlampen zijn of beter gezegd lumen? Of maakt da niks uit?
Mooie astra trouwens die op je avatar!j.smits
DeelnemerMooi dan zal ik eens rondvragen
j.smits
DeelnemerWas ik al bang voor de neus is idd de onderste! Ik heb misschien trouwens wel iemand voir me foutmelding voor xenon, schijnbaar kun je die met een opcom veranderen in xenon aanwezig zodat de melding er niet meer is.
Ene frank van garage bouman in wijk en aalburg schijnt dat te kunnen. Maar hoop niet dat dit ook weer meer dan 50 euro gaat kosten!Verder laat ik mijn vec zoals ie nu is! Chroom gts instaplijsten en dubbel uitlaat heeft ie standaard en is fabrieksverlaagd! Alleen heb ik nu mijn ballasten van xenon met die dubbelzijdige sticker vast gemaakt en ben bang dat die loslaten na een poos! Weet iemand een betere manier dan die stickers en de een zit nu in de accu bak de ander achter de lamp tegen de zijkant
j.smits
DeelnemerOh dan moet ik dus even lampje eruit halen en dan contact aan?
Maar kun jij dat aan de neus zien ja? Hij is iig van november 2006j.smits
DeelnemerOke dan zal ik dat maar eens doen! Trouwens vraagje als ik led mistlicht wil, moet ik deze dan ook in canbus hebben en hoeveel watt? En flitsen die dan niet wanneer lichtknop op uit staat zoals de stadlichten dat wel doen?
j.smits
DeelnemerToch bedankt gwriemersma! Hee dappie even over de sleutelbos mijn vader heeft dat vroeger met zijn senator ook gehad dus dat is geen grap dus?
j.smits
DeelnemerJij bent goed bezig! Dank u! Gelukkig zijn er ook mensen heel goed met pc
j.smits
Deelnemerhoe zet ik nu foto’s in een topic net als jullie
j.smits
Deelnemerj.smits
Deelnemerthanx voor reactie! wat kost zo’n aanpassing in de bc?
23 december 2012 om 09:23 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485118j.smits
Deelnemermooie vec heb je btw! bedankt voor de info ik ga ff rondsnuffelen
23 december 2012 om 08:53 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485115j.smits
Deelnemerhallo beste opel mannen, ik zal mevoorstellen om te beginnen johnny Smits is mijn naam en ik rijd een opel vectra c gts 2.2 16v dgi uit nov, 2006,
Ik heb mijn auto nu zo’n 2 a 3 weken in mijn bezit gekocht met 43000 km op teller voorheen een opel astra sport gehad uit dat zelfde jaar maar omdat die te klein was in laadruimte hebben we die ingeruild tegen deze mooie zwarte gts met dubbel uitlaat, helaas had die geen xenon verlichting nu wel gisteren eventjes ingebouwd maar wel een gepriegel bumper moet eraf om het fatsoenlijk te kunnen maken, pilot proline 6000k erin net als die vec in het begin van dit topic en ziet er mooi uit, helaas gaf ie toch nog een melding dat ik mijn dimlichten moest controleren alleen wanneer deze aanstaan dan druk je op de ok knop en gaat dat weg en ook het lampje bij de klokken en de laartste keer dat ik heb gisteren gebruikte gaf ie niks meer aan ben benieuwd! oja ik had ook 6smd t10/w5w led stadslicht meegeleverd gekregen zag er mooi uit maar meteen er weer uit gehaald want als de lichtschakelaar aan staat branden ze geweldig maar wanneer deze op 0 staat dan flitsen zij net als een politie auto dat moet ik niet hebben iemand een idee waar dat aan licht?
Foto’s van mijn bolide volgen nog tis namelijk haast nooit licht alsk thuis ben om foto’s te maken!
-
AuteurBerichten