Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De taal kan je zelf instellen via het instellingen menu. Mijn 2013 kon ook zo van Duits naar Nederlands gezet worden.
Dat zie en begrijp je inderdaad goed :)
Prijs van de Pilot Sport en Primacy is gelijk volgens mij.
Dank je. Het is een 3.0 automaat. :wub
Dit zijn niet de wielen van een Sport, die zien er zo uit:

Dit is een Executive. ;)
Edit: zo dus:

In die maat is er alleen nog de Michelin Pilot Sport PS2. De andere types zijn inderdaad niet in onze maat leverbaar.
Jep, het is een B2 geworden met een V6 voorin.
Nog weinig goede foto’s van, hij moet nog gekeurd worden dus staat nu in stalling. Ik hoop dat dat komende week gaat lukken, moet even wachten tot de VOD een CVO voor me geregeld heeft.


Mja ET33 werkt dan gewoon wat minder :D
Die van mij komen ook van Ebay voor een leuke prijs. Heb ondertussen zelfs nog een geheel nieuwe set Twin Spokes in doos liggen, die zag ik een tijdje terug ineens op marktplaats langskomen.
Nu op zoek naar een setje nette 18″Sport Stars.
Ook onder een Vectra staan ze erg gaaf Wim. Vrij uniek ook, heb het tenminste nooit eerder gezien. :thumbup
Je hebt dan de versie met hogere ET waarde denk ik?
Het rijdt in ieder geval een stuk lekkerder. Ik heb er Michelin HP Primacy 235/45 omheen liggen. Hele fijne banden.
@Jerremy: jep, uiteraard weer een Omega. Uit Duitsland gehaald.Grtz
JaccoIk heb van meerdere kanten over problemen met immitatie rubbers en draagarmen gehoord. Ik moet ze ook laten vervangen binnenkort, en ga daarom zeker voor origineel.
Bedankt heren. Dat is leuk om te lezen. :)
Helaas staat mijn B1 er op dit moment niet meer zo mooi bij, schade opgelopen door een invoegende vrachtauto. Dat klinkt ernstiger dan het is, auto rijdt nog, maar toch flinke schade. Volgende week wordt dat gemaakt, echter zal hij vervolgens in stalling gaan. Er staat inmiddels een andere Omega klaar, wachtend op RDW keuring. Was al enige tijd van plan een Omega met minder km’s te zoeken ivm toegenomen woon-werk km’s. Dat nu versneld aangezien er door de erbarmelijk treurige dagwaarde van een B1 met deze km stand (230k) écht hemel en aarde bewogen moet worden wil je nog een enigszins fatsoenlijke dagwaarde terugkrijgen.
Hij is te goed om weg te willen doen, dus wordt netjes weggezet. Heb er nog wat verdere plannen mee in de nabije toekomst, en verkoop is toch niet interessant.
Nog op zoek naar een goede stalling, dus mocht iemand een tip hebben.. :)
@ Jerremy: ja inderdaad bekende velgen. Staan ook bij jouw Omega heel erg goed. Die staat er zowiezo erg mooi bij. :thumbup
Mooi project !
Ziet er voor zijn leeftijd nog erg goed uit op de foto’s. :)
Ik vind ook wel dat die Soft Stars wat groter lijken. Inderdaad door het wat grovere ontwerp: dikke spaken die iets naar binnen gebogen staan. Erg mooie velg.
Heb zelf een set nieuwe twin spokes in doos liggen, eens met irmscher bellen of ik ze mag ruilen voor soft stars :jerry
Vergelijkingsmateriaal:


Idd, prachtige wielen !
Dat zijn 17″ Soft Stars van Irmscher :)
En moeilijk had ie het ermee. :jerry
En dat is eigenlijk nog mijn ‘schuld’ ook :angel :D

Tja, goedkoper wordt het er voor mij niet op, ruim het dubbele aan kosten.
Voor mij echter geen aanleiding geen Omega meer te rijden. Zoiets moet dan ook maar een stukje in de reiskosten vergoeding gecompenseerd gaan worden.
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door J-Omega
In dat geval vind ik de vraagprijs (6900,-) veel te hoog. Ik heb hem ook zien staan, maar had op basis van de foto’s al bedenkingen over de daadwerkelijke staat.Als er dan geen medewerking van de verkoper komt dan zou ik er, persoonlijk, vlot klaar mee zijn.
Dit zijn normale prijzen voor een omega b2.
Niet mee eens.
Ik volg het zelf ook al een tijdje. Met die KM stand is het alleen een redelijke prijs als ie er echt netjes bij staat. Uit dit verhaal maak ik op dat er aardig wat aan te doen is, dus nee dit is geen marktconforme prijs.
In dat geval vind ik de vraagprijs (6900,-) veel te hoog. Ik heb hem ook zien staan, maar had op basis van de foto’s al bedenkingen over de daadwerkelijke staat.
Als er dan geen medewerking van de verkoper komt dan zou ik er, persoonlijk, vlot klaar mee zijn.
Open maken valt best mee, je moet alleen zorgen dat je de juiste lijm/kit hebt om het uiteindelijk weer goed dicht te maken.
Ik heb van beide koplampunits het ‘glas’ eraf gehad omdat bij 1 koplamp aan de binnenkant een vettige waas zat. Dat is na demontage en goed schoonmaken verholpen. Buitenkant is d.m.v. wetsanden weer helder gemaakt.
Mooi dat hij weer in ere is hersteld.
Gedonder met die verzekeringsmaatschappijen hou je altijd wel, gelukkig heeft dat deze keer uiteindelijk goed uitgepakt. :)
Bougiekabels zijn hier iets van 175.000km meegegaan. Volgens mij waren dat nog de originele.
Schoonhouden is inderdaad een drama. :swear
Nette Omega, ziet er goed uit. Veel plezier ermee! :)
Voor die prijs rij je nog niet eens naar de automaterialen zaak :D
Staat mooi zo. Denk dat ik ze ook nog eens om ga zetten.
Beide is mogelijk. Op een Diamond is het dan in ieder geval als optie besteld.
Achteraf inbouwen is niet zo’n spannende ingreep.
-
AuteurBerichten
