ivartje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 1,375)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176453

    elektrische bekrachtiging geen optie?

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176451

    en dat werkt net zo goed? en waar wil je die bekrachtiger vanaf gaan halen dan? btw komt er ook stuurbekrachtiging op dan? dan zou het helemaal fijn rijden zijn met zon oldie

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176449

    dus niet alleen restauratie maar ook verbetering van het orgineel, mooi man :thumb

    In reactie op: Richtingaanwijzer kraakt/zoemt bij uitzetten motor #18295968

    voorzichtig een platte schroevendraaier achter het kapje zetten dan klikt ie los,als ie er dan af ligt zie je boven en onder 2 pinnetjes die je moet indrukken en daarmee krijg je ze los ,ik zou het gewoon eerst even goed bekijken voordat je een nieuwe haalt

    In reactie op: Lichtmetalen velgen naafkappen/doppen bevestiging #18295707

    haha dat werkt zoiezo :jerry

    In reactie op: Lichtmetalen velgen naafkappen/doppen bevestiging #18295705

    doe t zelf altijd met een zijknip tang (voor elektro kabels) 2 puntjes vd tang in 2 gaten zetten dichtknijpen en linksom draaien en dan krijg je ze ook los (Werkte bij mij teminste altijd)

    In reactie op: Stotterende koppeling bij achteruit, Corsa D 1.2 #18295329

    wou net zeggen en dan zeggen dat dat normaal is bij opels haha :shock:

    In reactie op: Stotterende koppeling bij achteruit, Corsa D 1.2 #18295324

    normaal is het niet eigenlijk…..ken ook zat corsa d’s die dat niet hebben dus zou er toch maar even door een ervaren iemand naar laten kijken

    In reactie op: Vectra A 2.5 V6 & Calibra 2.0i #18047551

    oke thnx :thumb en stel nou dat die niet aangesloten zit? gaat je dynamo dan veel eerder kapot oid?

    In reactie op: Vectra A 2.5 V6 & Calibra 2.0i #18047549

    ben zelf ook in het bezit van een c25xe maar wat ik me nou afvraag links naast het moterblok zit de luchtaanzuiging vd moter maar wat is die aanzuigbuis rechts naar de moter dan eigenlijk voor?

    In reactie op: Corsa d bodykit en schmidt velgen #18294436

    nette corsa en een nette saxo vts :thumb

    In reactie op: Daily Vectra GTS #18032151

    Mooi ding!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

    In reactie op: Bestel onze Forumstickers en steun dit forum!! #17766473

    Net 3 opelforum stickers in het zwart besteld ! 1 raamband en 2 zijraam ! Zie ze wel verschijnen

    In reactie op: Het grote ”kleine vragen” Corsa-topic #18122100

    ben je zelf handig? want dan zou k zeggen trek m uit mekaar en laat m nakijken dan is het leed nog enigszins te overzien

    In reactie op: Het grote ”kleine vragen” Corsa-topic #18122098

    heb hier nog een goede NIET afgetrapte/olie verbruikende opgevoerde (mantzel powerbox+Spaghetti 4-2-1) staan die over een tijdje weg kan uit 2000 full option dus als je een andere gsi zoekt?

    In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ? #17610301

    zoo das zeker een verschil zeg :vertag

    In reactie op: Opel Corsa 2004 schakelt niet meer (goed) #18291529

    bij mij valt het wel mee kwa zwaarder schakelen als je t goed invet en nylon bussen erin zet schakeld het retestrak en smooth maar idd hij moet zelf weten wat hij doet :thumb

    In reactie op: Opel Corsa 2004 schakelt niet meer (goed) #18291527

    is toch alleen maar een verbetering?als het toch kapot is doe het dan gelijk goed zou ik dan zeggen… :thumb

    In reactie op: Opel Corsa 2004 schakelt niet meer (goed) #18291525

    is het dan niet verstandig om gelijk een schakelwegverkoter erop te zetten? die zijn €60 d8 ik en schakelt hij gelijk ook met veel kortere slagen

    In reactie op: Olieverbruik Z16XE #18290101

    ligt er maar net aan hoe dat er met de auto is omgegaan kwa rijden en onderhoud

    In reactie op: Het eeuwige c16xe debat #18290699

    Ja verkeerd getypt dan wss maar zit iig net onder of zelfs gelijk met de fabriekswaardes vd compressie

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

    In reactie op: Het eeuwige c16xe debat #18290696

    ik heb t er zo opgedraaid en niks afgesteld,standaard zit een corsa b x16xe op 110pk (voor t handige) ze zeggen dat een powerbox +25 pk doet op een frisse moter (dat is ie van mij want bijna GEEN olieverbruik en 14 bar op elke cilinder) dus dan zit je op 135 pk,spaghetti spruitstuk doet ongeveer 1 a 2 pk d8 ik maar wel een hoop meer koppel erbij (wat toch weer fijn is omdat een mantzel powerbox,als je die erop zet alleen maar bovenin fut heeft) en door het spaghetti spruitstuk haal je t vermogen weer een stuk naar beneden, dus laten we zeggen (theoretisch ongeveer 135 pk) op een gewicht van 1000 kg (ongeveer kwa gewicht met airco etc) dan komt dat heel aardig vooruit hoor :thumb kan in ieder geval veel snelle auto’s goed bijhouden of zelfs inhalen king: :thumb tevens ligt er bij mij ook de secundaire luchtpomp af (rotzooi wat je kat bij koude moter eerder op gang brengt) maar het eraf halen heeft geen gevolgen voor de APK en bij mij is de EGR klep ook afgedopt (wat uitlaatgassen terug je moter instuurt ) wat ook geen gevolgen heeft voor de apk,carterontluchting zit niet meer op me inlaat vanwege een cold air intake (wat zeker wel effect heeft) waardoor hij ook geen oliedampen rotzooi in de moter gezogen krijgt , dat heeft wel weer gevolgen dan voor de apk maar met de apk douw ik die slang gewoon achter het moterblok en ze keuren hem gewoon goed,dusja eigenlijk hou je dan in basis gewoon een c16xe over alleen dan met airco,abs etc etc , heb ook nog diblas nokkenassen 262 graden liggen met verstelbare tandwielen en als hij dan klaar is dan moet het wel heel erg leuk gaan lopen, mensen zeggen dat ik rond de 150-160 pk uitkom dan :jerry

    In reactie op: Het eeuwige c16xe debat #18290693

    nadeel van een c16xe vind ik altijd dat er bijna geen geleverd of toen nog niet werden geleverd met bepaalde opties zoals: airco etc daardoor alleen al zou ik een corsa b c16xe al voor laten staan

    In reactie op: Corsa B GSI 1997 119.000 Km op 3 cilinders #18289780

    verstandiger is zoiezo altijd alles reviseren , maar kwa geld natuurlijk niet ik zou proberen een cilinder kop op de kop te tikken die weinig km erop heeft zitten en die er aantoonbaar goed uitziet

    In reactie op: Project: Opel Vectra C GTS 3.2 V6 #18287911

    zoiezo nooit een open luchtfilter monteren dan is het al goed :thumb zou dan voor een vervangend inlegfilter gaan (minste werk) of voor een cold air intake (mooi geluidje en ziet er wreed uit)

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 1,375)