Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wel een GSI netjes man,houd ze in ere en onderhoud hem goed en rijd er voorzichtig mee ! foto komt morgen pas :thumb ,moest aquarium ff schoonmaken (zijn belangrijkere zaken),en morgen weer cruise control setje en ruitenwisser met interval ophalen voor de gsi :ass
gr
ja dat had ik toch gelezen maar ik vraag toch of het op een andere manier kan
Ja dit setje is al ingebouwd,maar r is dus geen andere manier?? Zonder relais etc??
Heb ik ook gedaan zal wel is kijke of ik morge foto kan plaatse maar zo ist alleen ma hendiger :p
ja da kan toch gewoon?? schakelaar ertussen en klaar
Gwn aan beginne en ni zo zevere :jerry
hoezo dat?? moeilijkheidsgraag is voor iedereen anders he?,sommige mensen zijn beter technischer onderlegd dan andere mensen of hebben weer ergens anders meer ervaring als iemand anders :thumb
maar dat is met alles ;)
nouja als je nog nooit met zoiets bezig bent geweest dan weet je zoiezo niet echt waar je mee bezig bent maar dat maakt niet uit want zo is iedereen begonnen
NIEMAND??
en als het niet goedkomt,als het niet aangesloten is rijd je auto toch??? als het niet lukt vraag je het weer op het forum zijn zat mensen die je helpen! en van dingen helemaal zelf oplossen,uitzoeken leer je erg veel van en je bent trots op je eigen :thumb iedereen is begonnen zoals jij dus ik ook :thumbup
gewoon goed voorbereiden,nodige informatie opzoeken en ervaringen van andere mensen vragen en een goede zaterdag ervoor uittrekken dat je zat tijd hebt en dan met veel goede zin beginnen dan komt het meestal wel goed,soms helpt het wel om er gewoon aan te beginnen ipv heel de tijd na te denken en denken dat het niet lukt :thumb
nouja ik weet t in ieder geval niet :jerry mischien als je ergens een elektrisch schema download en de benodigde onderdelen (relais etc) haalt dat je dan een heel eind komt maar,je zult wel heel erg (elektro)technisch aangelegd moeten zijn,kwa doormeten etc ik zou er toch koppijn van krijgen in ieder geval :angel
dat ga ik nu ook zkr doen want zo ist niks..
ja ik weet zeker dat het van de nokkenaskeerringen komt omdat het weer precies op dezelfde plek is,maar vraag me af wrm dat het nu weer is wat er mis kan zijn en ofdat als ik orginele keerringe gebruik dat echt verschil uitmaakt
Mvg
maat van mij heeft het zo is uitgelegd doet motervoertuigentechniek maar dit was dan wel met universele schakelaar,als je het via het orginele relais wil laten lopen heb je wel veel meer werk maar als je het orgineel wilt doen even aan wim-v6 vragen die weet dat wel :thumb
ja als ik mijn koplampen aanzet gaat mijn mistlicht ook mee aan,hoe dit op de orginele manier zit weet ik niet,denk dat je moet schakelen op je – dus een min van de ene naar de andere mistlamp dan naar binnen toe brengen daar een schakelaar op zetten en andere kant weer op je – van accu of je frame (maar kan het fout hebben :jerry )
onderaan de bumper een bout opgevuldt met wat moeren en een moer bovenop dan zit ie onder vast maar boven nog niet,had aan de bovenkant een aluminium plaatje van 10 lang bij 5 breed vastgebout op de mistlamp en de andere kant op spanning tegen de spatlap aangeschroeft,en de kabels bij de koplampen,maar als je alles goed wil doen en op je gemak dan ben je wel 2 a 3 uur verder denk ik en dan nog zonder bumper omhangen,maja heb je toch a.s zaterdag een mooi beun karweitje! :jerry
ik moest de bevestigingen van me mistlampen ook zelf fabrieken! bumper past er zo op,maar elektrische gedeelte en bevestiging van de mistlampen moet je allemaal zelf uitvogelen
Mvg Ivar
nouja je kan het doen zoals je het hoort te doen met een knopje binnenin (dit wou ik ook toen) toen was ik bezig en d8 stikt er maar in :jerry heb hem nu bij me koplampen geknoopt dus ze staan alle 2 automatisch aan als ik me lichtschakelaar omzet,al paar keer aangehouden en was best bang voor boete’s omdat het eigenlijk niet mag,maar 1 van de paar keren,werd ik aangehouden,ik me verhaal gedaan hij gecontroleert en schijnbaar mag ik het alle 2 gewoon voeren omdat er op mij mistlampen een code staat wat hetzelfde is als op een koplamp dus mogen ze mij geen boete geven :thumb
ik geloof alleen de pre-facelift gsi’s en verderest niks, ik heb een facelift gsi uit 98 en bij mij zat er dus niet zon bumper op met mistlampen heb ik er zelf wel onder gezet vanwege het oer gsi,maar moest mijn kabels etc zelf leggen,niks was voorbereid
@thrashmetal: begin jij nu ook al lijkt wel of dat iedereen gehypnotiseerd word :jerry
nou ik moet zeggen tegenwoordig zijn ze wel lief tegen opel,alleen die kut vag-boys die geen respect hebben voor een ander automerk en alleen maar vw kennen en niet verder kijken dan hun neus lang is verpeste het altijd,opel was vroeger al heel lang nr 1 in nederland,opel en ford ware vroeger DE wagens,ascona manta kadett noem het maar op,dus ze kunnen zeggen en schrijven wat ze willen maar opel heeft/hebt hele mooie auto’s gebouwd (met achterwielaandrijving) kunde van die kut vw niet zegge :thumb en ik geef toe ze hebben een tijd geen mooie auto’s gemaakt (in de tijd van de corsa b,tigra b etc) zijn ze hun weg een beetje verloren(persoonlijk) kijk is wat ze nu maken! schitterende betrouwbare wagens,tot voor heel kort een hele nieuwe motorenreeks (sidi),maar het leukste is maakt niet uit wat voor geweldige wagen opel maakt,autoweek kraakt altijd wel iets af?? en als je dan kijkt bij Autovisie of wat dan ook dan wint de opel meestal van vw,en hebbe ze bijna niks te zaniken! Opel komt er weer bovenop! dat is 1 ding wat zeker is!
@peer: dan haal ik liever gelijk een opc dan een corsa ligt toch wat beter op de weg:p
@thrashmetal:dan ben ik daarvan op de hoogte,vragen staan vrij toch! en kan het beter hier vragen als op Autoweek *vag* weekja maja als het al gauw boven de 500 euro (ongeveer) uitkomt dan doe ik het niet,dan rijd ik deze wel af en dan word me volgende auto wel eentje met een turbomoter,,,,
-
AuteurBerichten