Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 maart 2012 om 14:13 In reactie op: steenslag net boven voorruit dak vectra c gts update #17985504
je moet het natuurlijk wel slim aanpakken, zo die tent binnen lopen en bedreigingen uiten heeft geen zin,
als je alleen in een kantoortje bent dan moet hij maar zien te bewijzen dat je iets verkeerds doet.
dus dan mag hij de politie bellen hoor, zal er nog op wachten ook, bewijs het maar zou ik zeggen.10 maart 2012 om 15:27 In reactie op: steenslag net boven voorruit dak vectra c gts update #17985507:wtf
als ik een mooie auto zou hebben waar geen krasje opzat dan zou ik meteen trug gaan naar die tent.
even flink je muil opentrekken doet vaak wonderen.
gewoon een vriend meenemen, bij voorkeur iemand die een beetje groot en breed is, en dan meteen naar de baas vragen,
die op indringende toon mededelen dat als hij het niet snel oplost dan de pleuris uitbreekt in die tent.
is niet de netste manier, maar werkt vaak wel.een baas wil geen gezeik in zijn tent, dus kiest vaak eieren voor zijn geld
ach bezuinigingen he,
ze moeten ergens het geld vandaan halen, wat is nou mooier dan het bij de automobilist weg te graaien,
rijden moeten we toch, dus betalen doen we toch wel.en als je lekker aan het cruisen bent op de snelweg en je hebt je radio vet hard aan krijg je echt geen boete.
irriteer me zelf wel aan van die luie flikkers die iemand op komen halen en dan voor de deur staan toeteren omdat ze te lam zijn om hun auto uit te stappen, die mogen ze van mij meteen 300 euro boete geven.en die invalideplaats vind ik ook belachelijk, kom vaak op een parkeerterrein waar een stuk of wat aan die parkeerplaatsen zijn , die altijd leeg zijn,
ze kunnen beter die idioten van de weg halen, die rijden of ze in een spelletje zitten
hmm die dingen maak ik nou nooit mee. king:
als iemand mij op mijn bumper zit dan ga ik express nog langzamer rijden. :jerry
ff flink gasgeven lukt toch niet met mijn 1.6je die is te log om snel weg te komen. :(tja en als ze echt aggresief gaan doen dan hebben ze toch echt de verkeerde,
dan komt het beest los :fy1 :arguemaar eigelijk nooit meegemaakt :P
zal wel verschil in hoezen zijn denk ik,
ach maakt ook niet uit, heb het gefikst king:dat zou idd best kunnen. beetje jammer, maar goed het werkt
deze zit er nu op
http://www.hetecoauto.nl/193,vectra-b-lederen-hoes-voor-de-versnellingspook..html” onclick=”window.open(this.href);return false;nee heb gewoon een B1 1.6 pearl uitvoering van 02-1998
aan de kant waar de tyrapp zit zat totaal geen rek niks in, hij kon onmogelijk over die knop heen.
omdat ik de knop zelf niet loskreeg heb ik het zomaar opgelost
zou idd zeggen dat het zo gemaakt word dat je het zonder problemen kunt monteren, maar valt toch tegen
mischien zit er wel verschil tussen de pookhoezen, dat weet ik verder ook niet,
het was een kant en klare pookhoes, dus geen doe het zelf lapje leer :P
verder perfecte pasvorm.eindresultaat!
het is me niet gelukt de knop er af te krijgen.
dus ik heb het volgende gedaan.de kant die over de knop heen moet zit een tyrapp daar heb ik de stiksels een stukje losgemaakt zodat hij er wel over heen kan,
vervolgens alles gemonteerd zoals het moet.
aan de binnenkant alles weer dichtgenaait (nog niet helemaal goed want mijn naald brak :shock: )zorg dat je meerdere naalden hebt, een platbektang, zwarte naaidraad, en een schaar en je hebt het in een half uurtje klaar.
ik moet het nog een keer overdoen omdat mijn naald brak, maar de nieuwe hoes zit erop en kan hem altijd later nog verder dichtnaaien.
@MantasticB1
ik heb het gewoon besteld via http://www.hetecoauto.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;Lapje leer van 1m2, een naaimachine, een tie-wrapje, een nietjes-apparaat / tacker en een paar uurtjes werk als je het voor het eerst doet… Meer heb je niet nodig
Hoe de knop vast zit weet ik niet, maar je hoeft ‘m naar mijn weten niet los te maken als je de hoes wilt vernieuwen. Bij de Vec B zit hij, net als bij veel auto’s, onder de kraag vast met een tie-wrap.
Ik sta zelf op het punt om dit ook uit te voeren… Alleen nog even wat leer van zolder halen
hoe moet ik die nieuwe hoes er dan opzetten zonder die knop er af te halen,
enige manier hoe dat kan is als ik het gat groter maak en later dichtnaai.
maar dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn?nou ik krijg die knop niet eens los :(
draaien trekken, dat kreng zit muurvast,
om de nieuwe hoes erom te doen moet de knop wel los, het gat aan de boven kant is te klein om hem los te krijgen.
ik vond uiteindelijk een bericht op opelforum daarover, zie link onder
had ook vanmiddag een filmpje gezien, maar die vent op het filmpje had hem wel heel snel los, en de mijne zit muurvast :(hey
heb het inmiddels al gevonden (google)
gewoon draaien en trekken.lullige is dat die hoes er niet oppast als de knop er niet afgaat. ik dacht dat het gewoon geschroeft zou zitten maar zit verlijmt schijnbaar.
28 februari 2012 om 15:45 In reactie op: distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.? #17996766nee zekerheid heb je nooit, dat is waar.
ow er zijn ook best dealers waar je wel wat mee kunt, maar mijn ervaring tot nu toe is slecht.
28 februari 2012 om 14:38 In reactie op: distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.? #17996764nou ik zou mijn opel nooit naar een dealer brengen, alleen als het echt niet anders kan,
ik vind dealers veel te duur, en veel te onpersoonlijkheb mijn distributie gewoon bij universeel garage donkers in uden laten doen,
zelfde dag klaar, 280 euro maar,
en liet netjes de oude onderdelen zien die hij vervangen heeft.
daar heb ik meer vertrouwen in dat een dealer waar je maar van uit moet gaan dat ze vervangen wat je vervangen wilt hebben.ben 1x bij de dealer geweest, omdat mijn ventilator niet werkte, bleek de motor kapot te zijn.
alleen even diagnose stellen was ik al 55 euro kwijt.
die motor heb ik dus zelf maar vervangen:Phaha nou het is niet dat ik geen vertrouwen in mezelf heb hoor. ben best handig.
maar zou het zonde vinden als er iets kapot zou gaan, dat is me met die asbak ook al eens gebeurt en die kan nu nie meer dicht:(probleem is vaak dat als je ergens aan begint dat je niet weet wat je tegenkomt, en dan onbedoelt zomaar iets kunt mollen.
maar goed uiteindelijk viel het me reuze mee allemaal, alleen de stekkerkast van het licht kreeg ik er moeilijk uit, maar verder was het vrij simpel.
maar raar dat je lampje ineens uitvalt omdat de stekker dan slecht contact maakt, zou toch niet moeten kunnen
eindverslag
Lampje was goed, stekker achter de tellerunit maakte slecht contact.
puntjes iets uitgebogen, en nu werkt alles weer,en het mooiste is dat ik niks gemolt heb :jerry :jerry
bedankt voor de info allen die gereageerd hebben.
Probleem gevonden.
Het lampje is goed.
aan de achterkant van de tellerunit zit een blauw soort van printplaat achtig ding.
daar zit alles aan,
nou moet die contact maken met een soort van stekker die aan het frame er achter zit,
daar zit het probleem, als ik de unit een beetje heen en weer beweeg springt het lampje gewoon aan.lampje zit er goed in, niks mee aan de hand
wat moet ik hier aan doen?
zodra ik hem weer helemaal erin schuif dan werkt het niet meer,Tja democratie he.
we kiezen tussen een hoop idioten en gaan lekker toezitten kijken hoe ze ons land nog verder verknallen.
ondertussen geven we bakken met geld weg aan landen waar het niet terecht komt bij de mensen
wat mij betreft
ontwikkelingshulp afschaffen (als een junk honger heeft geef je hem dan geld of koop je een brood voor hem)
hulp aan griekenland nee dus ( gewoon uit de eurozone schoppen)het is toch van de zotte dat wij miljarden weggeven terwijl hier gezinnen bij een voedselbank moeten aankloppen.
haha ja met beleid loshalen, klink makkelijker dan het is.
ken mezelf, geheid gaat er iets kapot.
maar goed als er niemand in de buurt is die wil helpen zal ik het zelf wel moeten doen :Phaha owkee, maar even voor de duidelijkheid,
zonder rare dingen kun je er eigelijk niet veel aan doen.banden zijn hard, rij op 195 65 R15 banden.
schakel zo veel mogelijk niet hoger dan 2500 toeren.
rij vaak rustig 100/110 op snelweg
laat de auto uitrollen.
veel meer kan ik dus niet doen.
het maximale wat ik gereden heb is 700 km op 1 tank, geloof 45 liter benzine.maar even een andere vraag,
hoe reset je de computer van de auto, door beide accu polen los te halen toch?whahaha lach me rot hier :jerry :jerry
ach ik was gewoon nieuwschierig, en nee ga mijn achterbank er echt nie uitslopen :jerry
heb er wel aan zitten denken om de airco zooi er uit te slopen, aangezien dat de airco toch niet werkt.22 februari 2012 om 22:56 In reactie op: distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.? #17996742ik was bij een universeel autobedrijfje voor distributieriem, loop spanrollen, waterpomp en multiriem bijna 300 euro kwijt
omdat alles gefikst is.
ruitenwissersproeiers werken (was leeg)
koplamp links zat het lampje er verkeerd in,
linker achterband heb ik reserve op gegooit voor de apk (nu nieuwe banden)
en heb voor 20 euro een lambdasonde gekocht en er in geschroeft, (voldeed net aan de eisen)dus kortom alles gefikst en goedgekeurt :D
-
AuteurBerichten