Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik denk eerder dat of je image corrupt is of je brander stuk is. Test je brander eens door iets anders te branden dan kan je dat wegstrepen. Met wat brand je de images en om welk land en jaar gaat het?
Die originele filter box staat mooier dan die van Dblias :thumbup
Heb zelf ook bij EDS laten doen, maar de Tuners hier in Nederland doen het ook goed. Gewoon bellen en vragen naar de mogelijkheden :thumbup
Gewoon Zimmerman schijven erop gooien en originele GM blokken, kijk anders even op ebay.
1 april 2014 om 19:43 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094982Gewoon verhelpen, met doorrijden heb je kans op grotere schade.
23 maart 2014 om 16:16 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094980@Spacejam wrote:
@iquick, is de speling bij jou in de 3e versnelling nu helemaal weg, sommige zeggen namelijk dat het in de derde altijd af en toe voorkomt. Die van mij doet dat ook een heel klein beetje als ik de pook zo ver mogelijk in de derde druk en hem dan bot op laat komen, dan verspringt hij een paar mm (onder de halve cm zeker). Had gelezen dat dit normaal gedrag was.
De speling is er nog steeds, der staat bijna 2 ton op dus heb zo al een ton mee gereden sinds aanschaf. Zolang hij er niet uitschiet is er niks aan de hand. Schijnt normaal te zijn.
Als je aan de hand van de Turbo Nr zoekt, krijg je veel turbo’s zoals deze
http://turbosbenelux.com/nl/2391-turbos-gereconstrueerde-opel-astra-cdti-755042-0003.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.turbochargers.nl/turboshop/oenummer/55205179.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://m.ebay.de/itm?itemId=271371346383&roken=r8ge7o” onclick=”window.open(this.href);return false;Volgens mij kan deze turbo zowel op de 74kw als de 88kw motoren
DB riem is om de 150k km
In eerste instantie wilde ik deze in mijn dashboard kast bouwen omdat deze kabel dan dicht bij de radio was, deze kabel kan je dus overal inbouwen waar je wilt. De voorbereiding had ik zelf ook niet, ik ga ervan uit dat jij dat ook niet hebt omdat je vanuit een CD30 komt zonder AUX. Wij hebben compleet een male aux aangesloten met speciale bevestigingspinnen in de lege pinnen van de stekker van de radio kabelboom. Jij moet dus de pinnen 18 AUX signal Ground, 24 AUX left input en 25 AUX right input, nog voorzien van een AUX kabel. Dan ben je klaar. Ik heb een goede handleiding hiervoor die je meer duidelijkheid geeft, die kan ik je eventueel doorsturen.
Een dealer MOET het terug zetten, hoe bedoel je ze zetten het niet terug? Het gaat hier om orginele software. Ander dealer proberen misschien?
Dat SMD gedoe weten ik en Mark als geen ander beter, is echt klote dat soldeer werk, het werkt pefect alleen de risico’s die er aan verbonden zijn wil je niet hebben, ik heb hier nog een AUX kabel liggen ook nog in verpakking, zouden wij gebruiken maar achteraf zijn we toch voor een male aux gegaan.
http://www.ebay.co.uk/itm/280563379688?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_136wt_1121″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze heb ik liggen dus als je er iets aan hebt laat maar weten via PM. Deze hoort bij de handrem gedeelte.
Ik zeg, NIET DOEN, vooral niet bij die lui, ik heb een vriend, en die heeft een klasgenoot die daar een auto heeft gekocht, valt helemaal uit elkaar, een auto van 3000 euro heeft hem nog eens 4000 reparatie gekost, ik weet niet wat ze met die auto’s doen, maar beter doe je het niet. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
5 december 2013 om 14:20 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094969@corsaboy wrote:
@iquick wrote:
Nee is echt max 320Nm.
The maximum input torque for the M32-6 manual transmission is 320 Nm. Bron: http://www.diagnostics.org.uk/common-faults/m32-6-speed-manual-transmission-1-9-cdti-vxr/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Waardes zijn nooit in nm opgegeven bij de bakken. Zoals mayhem en haasje al aangaven. Lb-ft.
En ook daarop zit nog zat tolerantie.
Dus jij zegt dat de M32 bak nu 320lb-ft is en als ik dat omzet naar Nm kan de bak dus 430Nm aan?
18 november 2013 om 16:22 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094964Nee is echt max 320Nm.
The maximum input torque for the M32-6 manual transmission is 320 Nm. Bron: http://www.diagnostics.org.uk/common-faults/m32-6-speed-manual-transmission-1-9-cdti-vxr/” onclick=”window.open(this.href);return false;
18 november 2013 om 15:59 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094962De 32 staat toch voor MAX 320Nm als ik mij niet vergis, zoiezo de eerste en tweede versnellingen sla ik over, maar dacht dat deze bakken 320Nm maximaal aan konden.
18 november 2013 om 14:40 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094960Precies, maar toch de bak kan max 320nm aan. Dus gechipt zal deze meer NM moeten verwerken en verdragen dus extra pijn lijden met extra snelle slijtage van dien, 1 en 2 skip ik altijd, 3 en 4 trek ik em altijd door.
18 november 2013 om 13:46 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094958Had die mijn M32 ook laten reviseren via een collega van m’n vader, 2200 euro, inclusief DMF vliegwiel etc, alle lager vervangen. Had er ook geen problemen mee maar we hebben het preventief laten doen.
3 november 2013 om 01:24 In reactie op: Z19DTH 150PK (astra H GTC) Geen vermogen bij laag toerental #18086260Pakking vervangen is altijd het beste, en ik zou je auto maar eens uitlezen, maar het kan ook zomaar je Turbo zijn, welke turbo heb je hier opgezet zodat je 240pk hebt bereikt, een andere of is het de originele gt1749mv -> hybride?
Dat wat jij hebt gedaan is interval reset, bij mij gaf die ook precies 30000km aan na een reset. Zolang jij je beurten uitvoert is er niks aan de hand. Wat dat servicelampje betreft, soms gaat die uit bij contact aan en soms blijft die branden en gaat het pas weg wanneer je de auto start, dit heb ik laatst ook opgemerkt. Dit komt waarschijnlijk doordat er een foutcode in zit die niet meer aanwezig is. Dus de code zat er in maar bestaat niet meer, bijv. de storing in het elektronisch gaspedaal die je had, die was aanwezig, je hebt de stekkers schoongemaakt en alles functioneert nu naar behoren dus is de code niet meer aanwezig maar de foutcode zit er nog in, klaar om gewist te worden, als je een niet meer aanwezige foutcode wist, dan gaat dat lampje dus ook uit. Moet je maar eens proberen.
Elk merk heeft zijn maandag ochtend auto.
Dubbele koppeling, jeetje, VW heeft het sinds 2004? Een en al ellende met die dingen, hoop dat Opel hier wat van heeft opgestoken. De oudere automaatbakken zijn vrijwel altijd perfect.
Mark, dat aan en afmelden lukt bij mijn op-com dus niet echt vreemd :hmmz Sommige zaken lukken wel, maar sommigen weer niet. Het beste is natuurlijk tech-2, maar dat ding is duur :jerry Dat was zoals mijn teller kon niet afmelden met de opcom had echt de tech nodig.
Wel duidelijk vragen of die sloperijen dat ding hebben afgemeld, nu zeggen sloperijen ja het is afgemeld maar ik had zelf een nieuwe teller gekocht welke dus niet afgemeld was, een ritje dealer heeft mij 35 euro gekost, Had geluk dat de chassisnummer erop stond anders had ik er helemaal niks aan, was nog een belgische auto ook. Niet alle dealers geven de security code van de sloopauto waar de onderdelen vandaan komen. Let hier dus op.
Aan en afmelden gaat niet met op-com, daarvoor moet je echt de tech-2 hebben en natuurlijk de security code, de gid toont meer uitgebreide info zoals je kan zien op de foto die mark ook gedeed heeft.
-
AuteurBerichten
