Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Fsrs zoals roger al noemde is een zeer goedkope site mbt de wiel lagers.
Ik heb er zelf 2 besteld en was volgens mij 140 euro kwijt (met abs)Ik heb geprobeerd om ze er zelf onder te zetten maar ik als beginnende hobbyist is het niet gelukt omdat het op sommige punten erg vast zit.
Ben je niet bang voor onderdelen die vast zitten dan kan je dit prima doen met het juiste gereedschap.Ik heb zojuist een op-com gekregen van mn collega maar ik wil ook de nieuwste software (NL)
Ik ben echter nieuw in de op-com wereld en weet dus niet welke software er op de op-com past.Het gaat om deze: http://www.bridgat.com/index1.php?page=images&id=201287&f=http://b2bimg.bridgat.com/files/OP_COM_Opel_SAAB_Diagnostic_USB_Tool_V139.jpg
2 juni 2013 om 21:06 In reactie op: astra H, achterraam links achter blokkeert, handbediend #18149314Aangezien het met een draai hendel niet lukt dan zal het weinig zin hebben om de rubbers in te spuiten.
Grote kans dat er echt iets goed vast zit.Paneel er af en zoeken maar :)
Ik neem aan dat je er ook een powercap tussen hebt :angel
Kijk :) altijd goed als het opgelost is.
Veel rij plezier nog
Even google gebruikt en in een topic (russen) staat dit: ECN (59761) P0597 Thermostat Heater Control Circuit/Open
Hmm dat zou zeker een grote oorzaak kunnen zijn.
Idd dat is je egr klepEcht heel veel zal het niet schelen. De astra word gewoon 3x gedempt…
Midden demper er tussenuit halen en brullen maarTja wat is kapot.. Een slechte werking, of gewoon helemaal stuk en niks meer doe .
Als hij echt niks meer zou doen (denk het niet) dan blijf je de storing houden ja.Maar wie zegt dat dat die storing is?
Of wie zegt dat het je egr is? (Lees mijn topic maar eens door want bij mij is het niet de egr)Dat olie lekken cq zweten doet die van mij ook. Tegenwoordig gebruik ik wel minder olie als voorheen, mogelijk omdat ik er andere olie in heb gegooid. (geen idee welke)
Maar dat de type olie een big deal is, is 1 ding wat zeker is.Wat betreft je gaskleppenhuis dit is ook normaal. Die van mij zag er precies zo uit en een monteur (vriend van me) zei dat dit nog schoon is.
Echter dat stotteren is bij mij ook het geval. De laatste tijd is het erger geworden (zie mijn topic)
Ik ben er nog mee bezig maar kan er niet achter komen wat het is.Het stationair draaien is bij mij wel anders geworden na het vervangen van de bobine.
Ik heb op de sloop een bobine gehaald en na het installeren liep de motor ineens 900 toeren in stationair ipv 6 a 700 daarvoor.Je bougies zijn al vervangen neem ik aan? En welke kleur hadden de oude?
@radio veldmuis wrote:
Maar als ik de sleutel in het slot steek werken wel alle deuren. Het is alleen als ik de afstandsbediening bediening gebruik
Dat klopt maar dan ben je zelf de gene die het mechanische gedeelte door drukt. Als een motortje dit moet doen moet het zo soepel mogelijk lopen. Anders weigert hij ;)
31 mei 2013 om 19:15 In reactie op: waar vind ik poulie x17dt isuzu ( poulie is eraf veel schade #18148103Ligt het aan mij of doen je foto’s het niet?
Misschien heb je wat aan deze site? http://www.fsrs-opelwebshop.nl/astra/astra-f-1992-1998/#
Overigens bereik ik altijd het meeste resultaat als ik het orginele opel nummer in tik op google.
Moet je natuurlijk wel het opel nummer hebben….Wat het kan zijn zou ik niet weten, maar om het duidelijker te maken: zou jet mogelijk zijn dat je er een youtube filmpje van kan maken?
Ik hoop dat het geluid er hard genoeg voor is :DIvm aansluiten start onderbreker, of iets anders?
Hoe is de werking van het mechanische gedeelte?
Ik gok het er op dat dat niet helemaal soepel loopt..
Beetje inspuiten met wd40 kan geen kwaad :)Als het probleem blijft moet je toch echt met een multimeter aan de slag om te kijken of er elke keer spanning op komt te staan.
Zojuist de injector er af gehaald, proberen schoon te maken alleen kom je niet in het binnenwerk.
De rubbere O ring op de onderkant lag los en het leek me logisch (qua grootte) om hem te plaatsen boven de 1ste filter.Helaas was dit niet logisch want mijn auto starten niet meer :D en na een tijdje proberen was uiteraard mn accu leeg..
Toch de onderste ring maar even verplaatst naar onder de onderste filter. Toen merkte ik dat de auto wel wou starten (met het beetje stroom wat nog in de accu zat)
Uiteindelijk aan gekregen met veel moeite en hij liep weer.Echter loopt hij niet zo lekker meer als hier voor. Ik denk dat dit komt omdat de O ring te groot is geworden en hij niet meer lekker aan sluit.
Helaas moet ik naar mijn werk dus kan ik niet zo 123 een nieuwe halen.
Hij rookte net wel behoorlijk en de bougies waren zwart dus ik denk dat door de aansluiting van de o ring er te veel benzine word afgegeven.Zoals ik op het plaatje zie sluit hij perfect aan maar dat doet ie bij mij niet meer.
Dus of een 2de hands halen op de sloop, of gelijk op zoek naar een gloed nieuwe met passende ring..
Mijn vraag: Zijn dit universele rubberen ringen zodat ik er een bij de praxis kan halen?Ik snap waarom kuijperke meer info vraagt over deze.
Ik ben ook best benieuwd naar odb2 uitlees modules en klonen alleen weet je het bij een kloon weet je nooit of het allemaal top werkt en of je het hele software pakket er bij hebt.Bij de wat duurdere ( met de grotere advertenties ) is het wel duidelijker zoals op die ebay link.
Dus als iemand meer info heeft over de goedkopere en info over de software? graag :P
Ik heb laatst ook een cylinder gehad die bleef hangen. Aparte ervaring en zeker omdat je niet 100% weet wat het probleem is.
Echter voelde ik hem links voor tegen houden dus heb ik die hele remklauw vervangen met eentje van de sloop. En inderdaad de cylinder kwam niet meer terug in zn normale positie.
Dit kan zoals arontje hierboven al zegt zomaar komen.Wat betreft de hoofd cylinder, tja als het je klauwen niet zijn, je blokken niet zijn en je schijf niet is dan moet je verder kijken en dan kom je daar op uit..
(verstopte slangen eerst)
Maar een goeie monteur kijkt inderdaad verder.Uhm volgens mij heb je nog een ander topic waarin je gerust verder kan?
Het gaat daar ten slotte om het aansluiten van je angel eyes.Wat daar word gevraagd is om een foto te plaatsen zodat iedereen er zijn mening over kan geven.
Dit doe je niet dus kan ook amper iemand je helpen.Nu weer de vraag: Maak even een foto, upload hem naar het web http://www.qooqle.nl/?q=foto+uploaden Plaats hier een nieuwe reactie (door te klikken op POST REPLY), klik op IMG of URL en plak daar de link in waar je foto staat.
Doe er dan ook graag een foto bij van het aansluit schema zodat het voor andere hier gelijk duidelijk is.Thanks voor je duidelijke reactie.
Ik zal binnenkort eens gaan kijken of er problemen zijn met deze injector. Op het moment is het nogal regenachtig in amsterdam :O:???:
Waar die ongeveer zit weet ik ook wel..
Maar waar hij precies zit?Welke heb ik dan wel nodig? (nogmaals, weet niet hoe die er uit ziet)
@b07 wrote:
ik denk dat je injector niet meer goed werkt ,deze is heel makkelijk te vervangen ,zit met 1 schroefje vast onder dat zwarte ronde ding,waar ook de slang van je luchtfilter op zitten.
zou er 1 op de sloop halen want, bij de dealer betaal je ongeveer 250 euro voor een nieuwe.
Die dus..
En ja als er iemand in de buurt is en hij kan hem uitlezen, graag :)Uh ja moet je wel een op-com hebben.. (amsterdam)
Als je er dan 1 hebt moet je ook nog eens de know-how hebben van op-comEn waarom niet 25 euro uit geven aan een 2de hands bij de sloop ;)
Uh niemand weet het antwoord op mijn onderste vragen?
(of heeft andere gedachtes over mijn grote vraag?)@Haasje17 wrote:
Ik zou er 15W40 in doen.
Ze schrijven toch niet voor niets 5w30 voor?
5w30 is flink duurder maar zal ook een betere werking hebben lijkt me. -
AuteurBerichten