Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zie iedereen over weg halen en cheaten op dit moment maar het afdek plaatje van de opel garage is toch ook gewoon goed?
Zit ie er nog, geen foutmelding en dus geen problemen :)hahaha heerlijk verhaal om te lezen :D
zeer nette auto, kwijl altijd als ik hem hier in amsterdam noord zie rijden.
succes man met de volgende projectenheb je niet een simpele multimeter waarmee je de koperen lijntjes kan volgen op de print plaat?
zal niet zoals bij een moederbord alle kanten op gaanGaatje door prikken cq boren? Huh kan iemand dat even uitleggen?
Egr klep doet wel degelijk wat bij het gas pedaal los laten dus dit kan zeker een gevolg zijn.
Lees het 1ste bericht ;)
Wtf de klepjes gestolen… kansloos…
Maar goed ze zijn niet al te duur en volgens mij zijn dit ze: http://www.fsrs-opelwebshop.nl/search/dakgoot/” onclick=”window.open(this.href);return false; (iemand die dit kan bevestigen?)
Uhm.. waar is de optie Sloop?
Daar ben je max 50 euro kwijt en zeker als het toch niet voor een lange tijd moet werken :)@michield wrote:
2. In ongeveer 70% van de gevallen als ik de auto start loopt het toerental op naar 2000, loopt vervolgens langzaam terug naar 1500 toeren en blijft daar op steken. Als ik dan nadat ik ben weggereden moet schakelen of mijn koppeling moet in duwen schiet hij weer naar de 2000/2500 toeren. Dit blijft zo totdat ik een stukje heb gereden en moet remmen. Als ik dan volledig stil sta zakt het toerental naar de 1000 en vanaf dat moment gaat alles zoals het zou moeten gaan. In de andere 30% van de gevallen heb ik geen last van bovenstaande. :swear
Ik heb precies hetzelfde probleem… Echter heb ik al eens gezocht op een vacuum lek maar niets gevonden.
Kan je ergens specifiek zoeken? Bij mij gaat het overigens om een 1.6 8vpunt 1: Ook ik vind het irritant alleen denk dat de kosten voor een andere bak lijkt me een te dure oplossing.
Punt 3: Je kabels even volgen vanaf het relais. Grote kans op de overbrenging van je achter klep.
Punt 4: Idd gewoon naar de sloop gaan, stoel slopen en alles nieuw er uit halen moet geen grote klus zijn denk ik.Zo na een tijd weer eens een update.
Ik heb er helemaal geen zin in gehad om naar de injector te kijken maar zojuist eindelijk gedaan :DIk heb een injector van de sloop gehaald en deze er in gestopt. Gevolg, auto liep voor geen meter.. Sloeg bijna af en het toerental liep van hoog naar laag.
Aangezien hier wel een juiste rubberen ring omheen zat heb ik die gebruikt op de oude injector en zo de oude weer terug geplaatst.
Ik heb het idee dat het probleem van stotteren op alle snelheden weg is alleen kaart ik nog even een ander probleem aan met de toeren.Als ik de auto in zn 1 zet en laat rollen schokt hij enorm. Dit is altijd al zo geweest en daar heb ik geen aandacht aan geschonken. Met file rijden is dat alleen wel een probleem. Dit gebeurd echter ook als ik het gas pedaal ook maar een beetje in druk op de 2 a 3000 toeren.
Ik heb de auto ook aan de op-com gehangen maar die heeft geen fouten ontdekt helaas.
Misschien dat het oude probleem samen hangt met dit probleem dus vandaar in dit topic.
Iemand dus enig idee wat het schokken bij rollen kan zijn?
@astra g x1.6szr: De kabels zitten ingepakt dus lijkt het me niet dat die stuk kunnen gaan. (iemand enig idee wat voor weerstand er op alle kabels moet staan?)Hmm het is toch geen ultrasoon bak geworden maar gewoon injector reiniger. Nieuwe (van de sloop) reed nog slechter dan de oude… (zie andere topic)
Voor hoeveel doe je hem weg?
Ik wil wel wat onderdelen van die G hebben :pIemand die het weet of heeft gedaan?
Sinds dat ik de bobine heb vervangen (1 van de sloop) loopt die een 200 toeren hoger in stationair.
Kan je er anders een filmpje van maken?
Is het namelijk onregelmatig: Bijna afslaan of schommelend tussen de 700 en 1000?Het kan natuurlijk dat de schakelaars een lage weerstand hebben en dat er meerdere stuk zijn.
zekering kan 10amp hebben maar de schakelaar kan maar 5 amp hebben. Gevolg de schakelaar gaat van binnen stukDe schakelaar demonteren is denk ik zo gebeurd.
@RISL wrote:
Er staat inderdaad heel veel informatie op dit forum en inderdaad ook heel veel op pagina’s ver weg.
Hiervoor hebben wij de zoekmachine, zodat je met enkele trefwoorden de topics vind die je zoekt, waar ze ook staan.Een ranking-systeem lijkt mij dus niet zo nodig?
De zoek mogelijkheid is idd een optie om waardevolle info terug te lezen, echter zit je nog met een aantal topics die je dan wel leest maar waar niet de juiste info tussen staan.
Bijvoorbeeld: Porbleem, banden zijn kaal aan 1 kant.
Ts zet onderaan: Probleem is opgelost. (zonder uitleg)Jezus wat een bedragen…
Ik zou lekker naar de sloop gaan of het zelf doen want 74 euro voor een midden console is niet normaal… Laat staan dat je de 115 euro versie nodig hebt ;( kansloos smiley
Je schakel pook volgen tot aan de bak. Zit hier speling in en is het een beetje te bewegen dan moet je het echt zoeken in je schakel bak…
En die melding: Is dat een storing in je display? en heb je de mogelijkheid om er een aanhanger (fietsendrager) achter te zetten? Zo ja even kijken of die verlichting enz het nog juist doen.
Ik heb ooit eens met mn domme hoofd koperdraad tussen de polen van een zekering gedaan.. Gevolg: Heul veel rook :D
Maar ff zonder dollen, ik denk dat je het circuit toch goed moet na gaan kijken. Zowel je deur als de kabel en de binnen verlichting.
Pak er een multimeter bij en begin met meten.
(begin vanuit je deur sensor en volg het kabeltje naar de doorvoer naar je auto. Hier gaat hij over in de juiste kleur en die kan je weer volgen tot aan je verlichting.)Wat voor astra is het?
Yep, hier ook.
Radio aan betekend datum weg.Echter krijg ik het idee dat de ts hiervoor geen problemen had met de datum en zijn radio :P
Wat is koud… bij de 1ste minuut mag hij idd hoger lopen dan 1000 toeren maar daarna moet hij al snel terug zakken naar de 800 toeren (als je rijdt).
tussen de 800 en 900 toeren is normaal.Schommelt de toerenteller ook als hij stationair draait?
Ik weet dat het een oud topic is maar misschien een leuk idee om zichtbaar te maken voor iedereen wat er gedoneerd word per maand?
Als het weinig is kan iemand denken, ach ik stort ff 5 euro ( zoals ik )Kijk als jullie nu omkomen van het geld dan is het niet nodig maar als er maar 10 euro gestort is dan wil ik daar best 5 euro boven op doen.
Ps: Misschien een chatbox voor donateurs? ;)Hmm ik heb er zelf ook eens naar gekeken echter denk ik niet dat deze app gaat werken met een usb kabel.
Ik heb een andere app gebruikt en die bleef zeuren om bluetooth en nergens kon ik een optie vinden met usb.Als het wel op usb zou werken dan ben ik ook happy en koop ik ook een losse adapter :)
Ik heb de bobine ook vervangen voor een 2de hands vanaf de sloop.
Vanaf dat moment liep hij 150 a 200 toeren hoger dan met de oude.
Koste me 25 euro en hij was zo vervangen.
Eventueel ook de temp sensor mee pakken zoals wim en bonito al zeiden. Volgens mij is deze bij een x16xel veel makkelijker te vervangen dan een x16szr(bedoel je dit topic met de reactie in het kleine vragen topic?)
@dennis93 wrote:
k heb een vraagje…
de laatste tijd zuipt me astra eg veel, ik rij nu op snelweg met kwart tank dus zon 12.5 liter 80 km ofzo.
en met een volle tank red ik mischien net 450km
k heb een x16xel
hoe komt dit? vgm was dit eerst nog niet zoDit kan meerdere oorzaken hebben. Ik denk dat je beter een apart topic aan kan maken en daar in precies vertellen wat er veranderd is, sinds wanneer het is en of je andere klachten hebt. (Enz)
Normaal ben ik niet zo een zeur qua taal, maar in dit geval wil ik je toch echt vragen om je verhaal opnieuw te posten.
Ik snap echt totaal niet wat je bedoeld met op gang tijdens het starten??? -
AuteurBerichten