Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
*
*
@the aviator wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Als ik er eentje kan redden dan kan een ander het ook verdorie we hebben meer mensen nodig om Calibra Turbo’s in leven te houden.
Don’t worry. Ik heb die Turbo vorige week overgenomen. Wordt een donor voor mn eigen Cali Turbo. Mocht de basis van deze auto daadwerkelijk goed genoeg zijn, bouw ik deze turbo zijnertijd ook weer op :). Als het zover is maak ik een topic aan in het restauratiegedeelte. Eerst nog even een sleutelruimte vinden :).
Zelfs als er een beetje kroepoek aan zit op de schermranden is hij ook op te bouwen he waarvan akte :) Al die jankerds die liggen te zeiken en zeuren over de gevoeligheid van de 4×4 ik heb een schijthekel aan dat soort mensen.
Wat heb je nodig ik kan het hier uit de Haynes manual voor je scannen.
Paar aftermarket verwarmingsmatjes kopen en aan de hand van het schema werkend aansluiten die handel.
Heb ik helemaal niets van gezien wel een hele rij Corsa B achter elkaar, paar Astra F’s en een enkele Vectra A, wat Vectra B’s en 2 Renault Alpines.
Mja maar deze is natuurlijk een flinke portie zeldzamer.
*zucht* kan m’n dashboard wéér uit elkaar :-P
8 april 2014 om 13:50 In reactie op: Gaan er nog meer Calibra(rijder)s naar Dronten 13/4/14? #18227490Behoorlijk schaars, toevallig vanochtend weer 2 op een lokale sloperij tegen gekomen.
En ben weer op de weg terug naar huis, volgende keer beter.
Als iemand nog iets moet hebben dan NU melden ik sta op een grote ruim gesorteerde sloperij en kan nog kijken/mee nemen, heb al een vectra b v6 met aluminium klepdeksels gespot voor degene die van zijn plastic rommel af wil.
Hoe hebben ze die voor elkaar gekregen?
Het vinden van die krengen valt vies tegen tot nu toe :(
Staan die 700 restauratiefoto’s nog ergens online? Was wel benieuwd eigenlijk.
Het binnenste stekkerblok (carrosseriekant) van een Omega zou bijvoorbeeld het zelfde moeten zijn alleen het schroevende gedeelte waarmee je dit vast zet om de stekkerhelft in de deur verschilt in dit specifieke voorbeeld.
Ik weet niet of de pinnen die in iedere stekkerhelft zitten anders zijn maar deze moeten in ieder geval wel overeen komen met de 2 foto’s in mijn gezocht topic.
Had al een gezocht topic lopen haha ik sta er letterlijk om te springen want dit is HET allerlaatste wat ik nog moet hebben heb om de auto in 1 keer af te kunnen bouwen. Een nette niet gescheurde parafaanplaat en de plastic moeren die om de wisser asjes gaan zouden een bonus zijn
Wie oh wie kan me aan de deurstekkers helpen die ik zoek :cry
Lijkt wel op E270 Spectral Blau net als de mijne.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m785186631-opel-calibra-2-0i-eerste-eigenaar.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
*
*
*
*
Klopt las ik ook iets over :shock: Nog ff en ze kunnen gecompliceerde botbreuken gewoon repareren in plaats van dat er geamputeerd moet worden.
Het lijkt er inmiddels op van wel, zo te zien (Google) zijn de ontwikkelingen al zo ver dat er inderdaad een paar bedrijven opgericht zijn. Tijdje geleden was er nog niets te vinden.
-
AuteurBerichten