Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog altijd niet kunnen achterhalen hoe die kapjes er dan uit moeten zien op deze 2 plekken, vreemd :???:
Daarnaast ben ik ook nog steeds op zoek naar het kapje dat normaalgesproken op onderstaande plek tegen het kachelhuis aan bestuurderskant in de voetruimte zou moeten zitten, en hier is het wel overduidelijk dat er iets aanwezig moet zijn gezien het stompje met schroefdraad rechts onderin het geel omlijnde gedeelte:

De centrale verdeelpost naar alle 4 de schuiven toe blijkt een solenoïde klep te zijn, kapot = geen vacuüm doorstroming? Heb me ook laten vertellen dat het even kan duren voordat het motorvacuüm op het systeem staat en dat de installatie daardoor niet meteen functioneert?
@16VCalibra wrote:
Het begint toch wel te kriebelen zo nu je al die mooie/snelle auto’s ziet rijden met het mooie weer haha
Jij hebt het nog makkelijk omdat je weet dat je auto uit elkaar ligt, ik ben door al mijn vingernagels heen op dit moment omdat de mijne op een laatste schoonheidsbehandeling na (en een gefixte airco maar dat is in principe bijzaak) rijklaar is :cry:
Ik heb bij de mijne anders nog nooit de linker bolster geraakt, is ook een speciale techniek voor nodig.
Is er in het buitenland eigenlijk ook sprake van een evenementenregeling of is zoiets alleen hier in Nederland van toepassing?
Njah dashboard dan ok :jerry
Lekker simpel houden en bij bijvoorbeeld een kampeerzaak een omvormer van 220 naar 12V zoeken? Heb er zelf een van 12v naar 220.
Zelfde als bij een Calibra, rechter poot over de dorpel (en in dit geval rolkooi), jezelf op je plaats laten flikkeren en dan de linker poot binnenboord halen :lol:
Lekker pestwerk is het he interieur terug opbouwen :jerry
In plaats daarvan moet je een “hybride” logo zien te vinden.
*
*
*
19 april 2014 om 10:59 In reactie op: 7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014 #18154473Die blauwe Calibra met opzetstukken ziet er mooi uit net als die donkere met BBS LM reps :)
Zit de eigenaar van de Black Widow Astra G hier ook op het forum? Zou hem graag een vraag willen stellen over zijn of haar auto.
*
*
@16VCalibra wrote:
@ Willem: Motor in elkaar, vems monteren, 4 motion pasmaken, naar de spuiter, velgen halen etc etc etc etc etc. Is niet zo 1 2 3 gedaan haha.
@ Vannos niet kwijlen :jerry
Daarom vroeg ik me ook af of de motor eerst op een proefstand gemonteerd word zodat hij alvast afgesteld kan worden :-P
Dus nu kan de motor in elkaar en op de proefstand.
*
*
*
Weinig verschil, hij blaast nog altijd amper of geen lucht door ookal hoor je de kachelmotor op volle kracht werken. Begin bijna te denken dat het zoiets lulligs is als draden verkeerd om aangesloten op de voorschakelweerstand.
*
*
*
Kun je niets fabrieken met de pulsgever van een digidash? Ziet er mooi en netjes uit trouwens, net alsof het zo de fabriek uit kwam :thumb
-
AuteurBerichten