Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hij is weer helemaal super, sturen gaat heerlijk licht nu en de herrie is inderdaad weg :wors Het is dat ik hem rustig in wil rijden zoals het hoort maar op de terugweg had ik het toch aardig moeilijk op de autobahn toen er een paar voorbijgejaagd kwamen haha :vertag
U is bedankt voor het wachtwoord, ik ga me er dit weekend als de auto weer voor de deur staat eens lekker in verdiepen :D
Vandaag weer gebeld, er blijkt een scheur in de behuizing van de verdeelbak die Hennie nog had liggen te zitten en de gebruikte stb-pomp die hij er op gezet heeft vertrouwt hij ook niet helemaal… nu gaat mijn originele bak er weer onder met revisiedelen en er komt mogelijk weer een andere stb-pomp op, fingers crossed dat ik hem zaterdag nu wel op kan halen :wub
Dan maar met herrie producerende aircopomp maar ik wilde sowieso de gehele installatie een keer laten checken dus dat komt nog wel.Het enigste wat bij mijn auto aan het janken was was de stuurbekrachtigingspomp en nu die vervangen is schijnt de aircopomp ook herrie te maken.
Verdorie zo te zien heb ik een leuke meeting met leuke auto’s gemist :cry Oh well… met een beetje geluk aankomende week de auto ophalen als de laatste problemen verholpen zijn.
Niet dat ik gehoord heb, maar hij dacht dat het stuurhuis mogelijk ook last gehad heeft van een gebrek aan hydraulische olie.
Vrijdag bericht gehad van Hennie, alles zit er weer onder alleen wil de ontluchting van het systeem niet goed lukken :hmmz Zou het stuurhuis eveneens een interne opdonder gehad hebben misschien?
Je kunt beter deze link sticky maken dan kan iedereen verder zelf uitzoeken hoe of wat:
Oktober vorig jaar is er nog een nieuwe APK op gekomen en hij rijdt al bij dezelfde eigenaar sinds 22-05-2003.
Al zowat een jaar niet meer maar hij is er blijkbaar nog wel
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming CORSA-B; X1.5DT
Brandstof DieselVervaldatum APK 23-05-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 14-04-2008BPM € 3468
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd NeeWat denk je dat ik allang gedaan heb (zie stemming) :hmmz
Het niet naar de zin kunnen maken van mensen, binnen een club het kunnen hebben van kritiek en daar fatsoenlijk mee om gaan zijn 2 geheel verschillende dingen denk je ook niet? Die laatste 2 wil je als het goed is goed geregeld hebben wil je als club een gezellige en sociale sfeer hebben.
Maar goed, over kinderachtigheid gesproken als Banmietje zo flink wil zijn om een paar voor zijn gemak verdraaide dingen, onwaarheden en misselijkheden neer te zetten over mij dan voel ik mij geroepen om mijn kant van het verhaal alsnog neer te zetten in plaats van dit via u2u te doen voordat mensen dalijk “verhalen” gaan maken/verzinnen met de halve waarheid, en moet hij ook niet bang zijn voor de inhoud ervan. Nogal jammer maar helaas moet het zo, sommige mensen kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid als die in hun gezicht gedrukt word :thumbdown
Tsjah, als dat voor anderen overkomt als het uiten van ongenoegen so be it, dit is mijn verhaal en ik blijf erbij.Ik moet me helaas afmelden, Hennie heeft de auto wel weer in elkaar maar er zijn problemen met de ontluchting van het stb-oliecircuit en in plaats van alles af te raffelen wil hij liever de tijd nemen om alles netjes af te ronden.
Jemig mina laat me niet lachen man wat een soap :jerry
1: je klaagt over een middelvinger en vervolgens zet je er zelf 1 neer? Pot, ketel, jezelf belachelijk maken…
2: hoe wil je van mij verwachten dat ik nog iets op jullie forum zet als mijn account gecanceld is? En dan heb je het gore smerige f*cking klotelef om te zeggen dat IK niet bij mijn volle verstand ben terwijl ik trouwens ook in mijn afscheidsbrief gezet heb dat ik niets meer te maken wil hebben met CTN en dus OOK niet meer met het bijbehorende forum?
Echt waar bij het minste of geringste grijntje kritiek is het janken als een klein rotkind, exact hetzelfde wat een aantal andere mensen in dit topic ook al vermeld hebben… gaat er dan een lichtje gaat branden dat het bestuur ZELF degene is die altijd aan het zeuren is als er kritiek voorbij komt zonder er iets mee te doen? Sure, natuurlijk kun je niet iedereen blij maken, maar heb dan ook de waardigheid om het niet zomaar af te wijzen waardoor je diegene afschildert als iemand die “niet voor 100% bij zijn verstand is” :thumbup
Ik zal alvast een plekje reserveren voor je in de kamer naast mij bij het Van Gogh in Venray :fy1:jerryorigineel gepost door Bandiet
Daar heb je helemaal gelijk in. Een grote club geeft vrijving, want je kunt het onmogelijk iedereen naar het zin maken. En iedereen heeft natuurlijk recht op zijn/haar mening en gevoel van beleving. Maar als door mensen zoals InjectTheVenom gal gespuwd wordt op een andere forum, doet mij dat persoonlij iets. Als dit nou iemand is die 100% bij zijn volle verstand is oké dan kan ik er mee leven.Ik heb zelf jaren in het bestuur van CTN gezeten en heb keihard gewerkt voor iedereen. Ik denk dat juist daarom ik het vervelend vind dat er door sommige ex CTN leden zo negatief gesproken wordt over CTN.
Maar laten we niet vergeten dat we allemaal mensen zijn met dezelfde passie, nl onze Calibra’s.
origineel gepost door timmy_Loco
de kabelboom aan de bestuurderskant komt uit een astra station.Ik gok dat je hier je probleem hebt, helemaal als de auto’s waar alles uit komt in bouwjaar verschillen. Toen de electrische raambediening eenmaal in mijn vorige Cali zat had ik precies het tegenovergestelde, spiegelverstelling werkte niet maar de ramen wel, die laatste zelfs permanent en dus ook bij contact uit :jerry:hmmz
Sloper waar het uit kwam was er eentje van het latere type en dus heb ik wat stekkers en draden om moeten katten van oud naar nieuw en andersom.origineel gepost door timmy_Loco
spiegels zijn van binnenuit te verstellen maar dan wel elektrisch, de deuren zijn ook van binnenuit te openen. ik hoor net van de apk keurmeester dat hij hem gewoon kan keuren.@ Dirk : we gaan nu meteen kijken of het met een relais wel werkt…
Als de spiegels van binnen uit te verstellen zijn dan is het bullshit dat hij met je niet functionerende ramen niet meteen goed gekeurd word.
Het bestuurdersraam van mijn vorige auto werkte ook niet toen ik een keer voor APK moest bij de dealer (toen zat er nog handbediening op, slinger draaide dol op het mechaniek) maar omdat de spiegelverstelling wel werkte was alles in orde en kreeg ik zonder makken mijn nieuwe briefje.CTN kan aan 1 kant sociaal zijn, maar als het op regels aankomt wee degene die daaraan durft te tarten, en als sommige mensen op het forum een gewone sociale discussie willen voeren dan wordt dat off-topic genoemd… dat wou ik “spreken met 2 gezichten” noemen, om nog maar niet te spreken van de aanpak bij een ruzie tussen clubleden onderling want daar hebben ze dus echt geen kaas van gegeten :sleeping
Ik zal wel een aantal mensen flink over me heen krijgen dat ik openlijk de waarheid spreek en wat vuile was buiten hang maar dat zal me aan mijn reet roesten, gezeik blijf je toch altijd houden. That’s me… geen oorzaak = geen gevolg.Haakse overbrenging zal denk ik 1 van de hoofdonderdelen zijn die het boven een bepaald vermogen gaan begeven.. de vraag is waar light die grens precies :hmmz
origineel gepost door rallyastra
Ergens in Zweden rijd ook een Calibra met 500+ pk en 4×4, maar zelfs met de 4×4 heeft hij nog spinnende wielen. Ik heb hier wel 2 wiel aangedreven auto’s gereden met meer dan 300 pk maar daar is totaal niet fatsoenlijk mee te rijden.http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vqtic
Morgen gaat de motor er trouwens uit. Om later 750 pk te halen moet er nu wel meer aangepas worden, zoals o.a een gesmeede krukas.
Ik ben echt serieus benieuwd wat die gozer met zijn verdeelbak gedaan heeft :o Gister een mail naar VMAX gestuurd of zij meer weten, nu nog op antwoord wachten.
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door mr.f
en wat zou dat ong. kosten bij de dealer?, de sleutelboer is goedkoper denk ik maar moeten ze wel passen..
me oude sleuteltje is bijna dood:omet transponder voor de startblokering en inleren
ongeveer 5 tientjeszonder veel minder;):hmmz
Valt zoiets ook achteraf in te bouwen op een auto die het niet origineel gehad heeft (voor zover ik van de Calibra weet tenminste)? Ik heb nu zo’n suffe sensor aan de kant van de lichtschakelaar waar ik telkens een klein rechthoekig gevalletje langs moet halen :puke Beetje omslachtig en hou er niet van.
origineel gepost door gertwert
Deurpanelen zijn netjes, ik denk dat je m´n ijskrabber ziet liggen in het opbergvakje. Er zit alleen 1 luchtbelletje in, maar dat boeit me niet zo erg. :DNou kijk dan nog maar eens goed naar de armleuning in foto 2, dat hoort toch echt niet zo te zijn de bolling die daar zit :o Geloof me ik heb er ook last van:
http://img230.imageshack.us/my.php?image=dsc0695vn4.jpg
Onder de tweeter en naast de deurgreep zie je een gedeelte waar de bekleding los gelaten heeft van het paneel zelf, en aan de bestuurderskant heb ik het nog erger.
Ziet er zeer netjes uit, wees er maar zuinig op! Alleen even een paar nieuwe deurpanelen zien te scoren zie ik aan je 2e foto :o
Ik = jaloers op dat in goede staat verkerende Turbo kapje boven de inlaatbuis haha :cry Mooie motorruimte verder :thumbup Die XLINE meters waar heb je die vandaan en hoeveel hebben ze gekost?
Nice :D Ik ben kort geleden aangestoken door het turbo virus, maar ben zeker wel benieuwd naar :kewlpics van deze V6.
Als de tegen die tijd vers gerepareerde 4×4 zich gedraagt kom ik misschien ook even spieken, heb eigenlijk wel zin in een meeting zo vroeg in het jaar :)
Zeer goed zelfs, supers :wors:thumbup
-
AuteurBerichten