Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
welkom
@HardcoreHell wrote:
http://link.marktplaats.nl/493238542
Niet zozeer onzinnig of raar.
Maar als je de advertentie leest is het wel duidelijk denk ik..die “zilveren” dak antenne is minder dan 5 euro op ebay, iets van 7 euro met verzendkosten.
16 oktober 2011 om 00:27 In reactie op: ik krijg geen e-mail meer op Hotmail/live OPLOSSING! #17850751@Senatorman wrote:
Momenteel hebben ik het een en ander getest, en wat instellingen veranderd.
Mijn vraag aan de hotmail/live gebruikers: Ontvangen jullie nu wel weer mail van het Opel-forum ?
Yep,
krijg weer notificaties van PM.
bedankt. :thumb
@2000 wrote:
Ik heb wel een vraag, hoe hard reed je wel niet met die (mooie) bmw? 80 km weg?
Ik reed 70 en gaf wat gas, was rond eind november en was toen al een beetje glad. (lag al zout op de weg, eind 2009)
En voor ik het wist verloor ik grip en enigste wat ik daarna hoorde was de klap.Volgend moment hing ik in mijn gordels en de auto lag op zijn linker zijkant, hoorde ik de banden nog draaien en de motor draaide ook nog. De paal was de rede dat ik niet (een paar keer) over de kop ben gegaan.
Heb toen snel de motor uit gezet, was bang voor brand. want ik zat vast in mijn gordel en hij ging niet meer los.Er komt zoveel vermogen vrij als je gas geeft is echt niet normaal, parkeren, file rijden etc, was allemaal spelen met de koppeling.
Soms was ik gewoon bang om gas te geven.Ik heb sinds mijn rijbewijs 10 jaar lang in 325i e30 gereden met 170 pk, maar de S3 is echt niet te vergelijken met zoiets, is sneller dan een E36 M3.
Dacht dat ik wel een beetje ervaring had na 10 jaar achterwiel aandrijving met wat vermogen. Dus niet…De motor heb ik nog 3000 euro voor gehad.
Die zit nu in een E30 en diegene gebruikt hem voor het circuit.Foto’s van mijn vorige wagen.
Was in een slip geraakt en well bekijk de foto’s maar.Was een originele AC Schnizter E36 S3.
opgevoerde 3.0 24v motor.
70 in 1e
110 in 2e
170 in 3e
230 in 4e
en top was 270+ :worsHeb er een porsche carrera 4 mee zoek gereden, had die gezicht van die vent moeten zien.
Toen ie even later weer naast me stond moest ik alleen maar lachen om zijn look, echt met open mond en helemaal verbijsterd.Zo had ik hem gekocht:
Crash foto’s
De Lantaarnpaal zat naast mijn versnellingspook, als er iemand naast me had gezeten was die persoon morsdood geweest.
Heb nog een rekening voor die paal gehad van 3500 euro… :shock:Aftermath….
Geloof het of niet ik ben hier zonder eens schrammetje uitgekomen, mocht het ziekenhuis na 45 minuten verlaten.
Ze hadden voor de zekerheid alleen een paar foto’s van mijn rugwervels genomen.Toen ik een paar maanden later met een calibra turbo aankwam, zei mijn vrouw dat ik gek was.
meeste mensen kopen na zo een ongeluk een normale wagen en ik koop weer met een snelle :D
@McKaamos wrote:
Plug n Play? Geen idee.
Calibra is wel ruim, dus je kan er opzich de meeste stoelen wel in kwijt.Je zit alleen met pas maken van de rails.
Als je met alle geweld andere stoelen wil, kan je imho beter even kijken voor een setje goeie sportstoelen. Dan weet je in ieder geval dat er rails bij te krijgen zijn die passen of aanpassen naar je originele frames.
Wel niet met alle geweld. maar de stoelen die ik er nu in heb zijn echt helemaal op en kraken aan alle kanten.
Opnieuw bekleden gaan ze er wel beter van uitzien, maar worden ze niet beter van als ik er op ga zitten.Sportstoelen is wel een optie, had ik ook al aan zitten denken.
Iemand hier ervaring mee?
Hier mijn calibra +/- een jaartje werk.
Ben nog niet klaar, in november krijgt ie een mike sanders vet behandeling.
Ook de voorstoelen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ben nog aan het beslissen of ik ze opnieuw bekleed of er Sparco milano prestige stoelen in doe.
Ook over de velgen ben ik nog niet uit, zit te twijfelen tussen Scmidt CC-line Chrome of Brock B13 chrome.Maar dat is pas volgend jaar lente/zomer.
Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee of wat is jullie keuze?
Ik weet dat dit een oude topic is.
Maar ik was ook op zoek naar een verzekering op basis van taxatie voor mijn calibra turbo uit ’93.
Bij Assurantiekantoor De Smale, bestaan er mogelijkheden om het op basis van taxatie te verzekeren.
Heb vandaag nog contact met ze gehad, ze hebben mijn gegevens gevraagd en moet nu op de taxateur wachten.
Ik heb ze gevraagd om een adres voor de taxatie, zodat ik zeker weet dat ze de taxatie rapport accepteren.
Hou jullie verder op de hoogte wanneer de taxateur langs is geweest en ik de taxatie rapport heb.
[youtube:ki2sd2o5]http://www.youtube.com/watch?v=qcFfVfXne8M[/youtube:ki2sd2o5]
25 jaar is te oud voor berlusconi, mag niet meer dan 18 jaar oud zijn.
geen wonder dat ie niet happy is.3 oktober 2011 om 20:11 In reactie op: ik krijg geen e-mail meer op Hotmail/live OPLOSSING! #17850738@Senatorman wrote:
Ik krijg hier de laatste weken vaker klachten over.
Heb het zojuist geprobeerd met een gewoon mailadres, en dan zijn er geen problemen. Dit houdt dus in dat het script wel activatiemailtjes verstuurd, maar deze bij sommige host niet aankomen.
Zijn er meer mensen die geen activatiemailtjes ontvangen? en wie is dan je mailhoster?
Ook worden er kennisgevingen verzonden bij nieuwe reacties in een topic. Ontvangt je deze dan wel of niet?
Ik heb zelf ook hotmail en kennisgeving bij nieuwe reacties heb ik nooit gehad.
In het begin kreeg ik nog een kennisgeving als ik een PM/U2U had.
Maar die krijg ik nu ook niet meer.Misschien dat er een probleem of iets dergelijks is ontstaan bij hotmail, gmail etc, gebruikers.
3 oktober 2011 om 19:34 In reactie op: ik krijg geen e-mail meer op Hotmail/live OPLOSSING! #17850735misschien een spelfout gemaakt in email?
anders even wachten, bij sommige sites sturen ze een activatiemail,
maar duurt het een paar uurtjes, soms zelfs volgende dag, voor je het bij hotmail binnen krijgt.Woonnet is hier een voorbeeld van.
Anders zou ik het ook niet weten.
3 oktober 2011 om 19:07 In reactie op: ik krijg geen e-mail meer op Hotmail/live OPLOSSING! #17850733Heb je ook bij ongewenst gekeken?
Was dit bij een routine controle, dat ze voor of achter je reden of was het van die grote controles met douane etc.
@vla007 wrote:
Het is gewoon een sport, dus geen edition. Voor zover ik kon zien zijn de veren en schokdempers origineel.
Nog steeds de vraag of de gewone g sport verlaagd is of een ander onderstel heeft dan de andere normale astra’sAls het goed is heeft de astra sport een ander onderstel dan de “normale” uitvoeringen.
Ik weet nog in 1999 heb ik toen nieuw bij Eef en huub in rotterdam een astra 2.0 16v gekocht voor 44.000,- guldens.
Kenteken was ZJ-RX-16Wacht tijd toen was 3 maanden.
Ik wou in eerste instantie voor de sport uitvoering gaan, waar o.a een ander/sportievere onderstel opzat, lichtmetalen velgen, witte tellers etc.
Maar de club uitvoering had iets meer “luxe” elektrische ramen/spiegels en zo, zat er bij de sport uitvoering niet standaard op.
Daar moest je eerst een elektrisch pakket voor aanschaffen van rond de 5.000,- guldens.Dus als alles nog standaard is op je astra sport, dan zit er een ander onderstel op dan de “normale uitvoeringen”.
Heb ik later wel wat spijt van gehad, want die astra ging gewoon 50km in elke versnelling,100 in zijn 2, 150 in zijn 3 en 200 in zijn 4.
En met een niet echt sportief onderstel was het niet fijn rijden. Vooral in de bochten.rond 22:45 een groene manta, bij tankstation op de A13, den haag richting rotterdam.
Ik kwam net in mijn calibra aanrijden en ging ernaast staan aan de andere kant van de pomp.
maar hij reed achteruit, omdat er een auto voor hem stond en toen via een andere pomp reed ie weg richting rotterdam.21 september 2011 om 13:07 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #17915293Even een kleine foto update.
Spuiter (Rob Boogers) is nu met vakantie en heeft nog meer foto’s.
Als ie weer terug is, volgen er meer foto’s.Heb eindelijk een turbo spoiler kunnen vinden in de buurt, ga die vanavond ophalen.
En heb er ook een Bearlock in laten plaatsen.
Dingen zijn gemaakt in polen tegen auto/camper diefstal.
Als onze ooster-ooster buren dat zien laten ze hem met rust.
Kost te veel tijd om dat ding onschadelijk te maken en je hebt er een snijbrander voor nodig.welkom en nice cars.
10 september 2011 om 11:02 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #17915292@rallyastra wrote:
Ziet er al goed uit! Ben benieuwd hoe hij er uit ziet als die gespoten is !
wel als ie klaar is ben jij de eerste die hem te zien krijgt, in het echt.
Moet voor 10 oktober APK doen. Dus rond die tijd even een afspraak maken.
9 september 2011 om 21:21 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #179152907 september 2011 om 17:26 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #17915288@InjectTheVenom wrote:
Kijk zo moet dat, weer een Calibra turbo die gerestaureerd word ipv geofferd voor de motor :wors Kan niet wachten tot de mijne ook weer de weg op mag. Waar komt Panther Black origineel van af?
Is een (amerikaans) Ford kleur, vroeg aan de spuiter een mooie glimmende/glanzend kleur zwart.
En hij kwam met deze kleur.Bij vandalisme zie je misschien nog wat op de grond liggen en ik snap ook niet waarom iemand de kentekenplaat moet losschroeven als het vandalisme betreft.
De voorbumper rechterkant was ook los geschroeft.Ik weet niet, maar mijn vermoeden is dat ze van plan waren het mee te nemen.
Ik zag deze staan.
http://link.marktplaats.nl/475521908″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat ik wil is gewoon een standaard bumper met een rieger onderlip.
Dus ik neem aan dat deze gewoon op mijn calibra past?Ga hem zaterdag ophalen.
Klopt, moest heel wat aan gebeuren.
Staat al sinds september bij Niels.
Als het goed is, kan ik hem volgende week ophalen.
Dan kan ik weer van mijn calibra genieten.Vaag, advertentie is er niet meer.
-
AuteurBerichten






























