Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
imported_piet
Deelnemerwim klopt x20xev motor,bedankt vor je snelle reaktie weer :D hier kan ik wat mee ,en klopt de motor loopt vrij hoog in toeren en brandt het lampje vooral als hij koud is als hij warmer word word he tminder dus we weten nu wat we moeten doen:thumbup
imported_piet
Deelnemervolgens mij betreft dit de blauwe a manta en de bruine a manta met een 8 meter lange bovenverdieping op de garage alleen aan onderdelen van manta a in het zuiden van limburg of niet pascal:D
imported_piet
Deelnemerorigineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door piet
jammer dat er verder geen reaktie meer van de man komt :)d’r zijn zoveel garages in Amsterdam, dus ff geduld :D
het zal niet aan de tips en info liggen van hier in ieder geval:P of hij is overdonderd :D
imported_piet
Deelnemerjammer dat er verder geen reaktie meer van de man komt :)
imported_piet
Deelnemerbedankt voor je reaktie ton ,en wie weet hij hoeft niet perse volgende week weg he;)
imported_piet
Deelnemerjip met vallen en opstaan leer je het aldoende :D:D
imported_piet
Deelnemerheb je ff een u2u en mailtje gestuurd :)
imported_piet
Deelnemerasublief praatje bij he tplaatje :P
imported_piet
Deelnemeralshet goed is met een heel smal schroevendraaiertje er tussen uit wippen als je een los randje hebt is het een compleet systeem moet je hem achter het plaatje met een schroevendraaie loswippen,let ze kunnen wel wat hebben
imported_piet
Deelnemernog proficiat gewenst he:):thumbup
imported_piet
Deelnemerdat ook:D maar ik heb nog een hobby en daar wil ik ook nog tijd insteken dus en kost ook geld;) dus keuzes,tja is altijd moeilijk moet wel zeggen ben goed geholpen waardoor hij vlug weer op de weg is gekomen,via deze weg kurt en herm bedankt:thumbup
en ik moet e rniet volgende week vanaf dus want hij rijd nu verder prima :)
imported_piet
Deelnemercommocruiser bedankt maar ben e ral inmiddels met massa en geschakelde pls achter bij het is precies andersom ze hebben gerommeld aan de kabels en die 2 hebben ze verlengd in de normale situatie klopt het wat je zegt:)
wingersv ik kan ff morgen een foto maken van het oude dash is van achter hetzelfde alleen 1 stkker extra maar daar weet ik wat daar op moet maar als je het voor mij wilt nakijken dan super:thumbup
18 oktober 2010 om 22:53 In reactie op: nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws #17735134imported_piet
Deelnemersupermooie wagen popke ,en die velgen :wub die mag ide echt wel hebben
imported_piet
DeelnemerQuote:origineel gepost door redmanta
heb ff mee gelezen, voor dr.antrax is het zwaar klote das ze hem zo naaien, alle andere hebben niks over te zeggen over hoe iemand met zijn spullen omgaat.
piet jij hebt je nu ex manta verkocht, maar blijft telkens spreken mijn manta dit, en mijn manta dat, klopt niet he je hebt hem verkocht aan iemand en als die hem af wil trappen is dat zijn vrije keuze, beetje stomme praat om dan te gaan zeggen dat ze een probleem hebben als ze dat doen, dan had je die niet moeten verkopen.
ik heb er in mijn auto historie ook zeker 4 gaar getrapt in diverse autocrossen, was echt fun. [/quotedat is jouw mening ,maar jij weet niet wat ik voor afspraken heb gemaakt met deze mensen en hier op papier heb staan en ik vind dit geen stomme praat als ik hier mijn mening over kwijt wil doe ik dat en iemand vraagt iets over mijn manta geef ik antwoord en wat jij doet moet jezelf weten maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn wat er gebeurt is en wat ze zouden flikken met mijn manta dan houden ze zich niet aan de afspraak klaar dus voordat je oordeelt vraag eerst even
imported_piet
Deelnemerdank je voor de foto,hier heb ik wat aan:D nu de vraag alleen nog waarom ik er een dubbele aansluiting dan op heb zitten ??:D
imported_piet
Deelnemerorigineel gepost door noci
Haal de vlotter er even uit dan kan je kijken of je er een slang aan kan maken,
kan je ook gelijk kijken wat de aanvoer en retour moet worden.;)als de tank niet bomvol zat had ik dat allang gedaan;) maar en geen opvangbak ervoor plus ongelukkig zooi is dat ik geen put meer heb dus onder de auto liggen is al een heel geklooi ,plus de stank ik heb enorme zeikerds van buren die voor het minste geringste helaas de mileupolitie bellen de zieligerds ,kijk als ik het nou weet via hier kan en hoef ik maar snel de afgedopte leiding eraf te trekken en de andere er meteen op duwen,maar als ie eenmal eraf is kan hij er niet meer terug op omdat het een sort plastic afdoping is en zal breken
imported_piet
Deelnemerorigineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door piet
dank je wel voor de foto’s en de reaktie’ ,wel vraag is die retour een vaste leiding die aan de tank vastzit??of zit deze aan de vlotter mee vast??:Dde vlotter heeft maar 1 aansluiting de retour zit aan de tank vast
dan ben ik even tegenstrijdig in normale gevallen wel dat wist ik al lang maar waar het zich om gaat is ik heb een vlotter met een dubbele aansluiting zoals in het hoofdtopic gevraagd ,misschien dat het bij rekord toch anders is ,de vraag was dus of iemand bekend is met de dubbele aansluiting en wie er meer over weet over deze aansluiting oftewel of ik daar de retour op kan zetten ivm het geen retour hebben op dit moment.
imported_piet
Deelnemerdank je wel voor de foto’s en de reaktie’ ,wel vraag is die retour een vaste leiding die aan jouw tank vastzit??of zit deze aan de vlotter mee vast??:D
imported_piet
Deelnemerkan ook zijn dat ie niet de remklauw raakt maar wel langs de schokbreker afschuurd,heb dit probleem al meegemaakt,spacer ertussen en probleem opgelost:D
imported_piet
Deelnemerdank je voor de reaktie,wat ik zo dus nu gezien heb heb ik dus idd een dubbele aansluiting op de vlotter maar de stomme vraag is zit normaal de aanvoer niet onder?? en de retour boven of ben ik me nu aan het vergissen of maakt het in principe geen hol uit:D
imported_piet
Deelnemeriemand een idee over de vlotter?? of een voorbeeld misschien??
imported_piet
Deelnemerinmiddels een remus gevonden van een calibra denk dat ik die zal aanpassen voor eronder dan ziet het er beter uit :D:D
imported_piet
Deelnemerin ieder geval beter als die steigerpijp wat eronder zat en voor de meter niet klonk
imported_piet
Deelnemerhey ja klopt maar ik ga ff nieuw topic posten met de vraag over de vlotter ben ergens achter gekomen:D
imported_piet
Deelnemerhe dubbele post dan maar:P ,inmiddels alles van voren na gelopen en het viel me nog mee ,de aandachtspunten eens gelast en wat nog goed was eens goed schoongemaakt en grondig weer in de ijzermainie en scheepsbitum gezet.
verder heb ik wel de carburateurd er af gegooid want het zoop wie een ketter en steeds toch weer bij stellen en voor daily dan wordt ik lui:P moet gewoon starten en netjes zoemen dus inmiddels ook tegleijk bezig met ombouw naar inspuiting 1 struikelpunt volgens mij heb ik geen retour op de tank zelf zitten dus daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden maar het zal wel los lopen:D
-
AuteurBerichten