Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
imported_jef
DeelnemerAlle bedankt
Ik heb geprobeerd met een midlock hoon apparaatje de plekjes weg tehonen,Maar het zat toch tediep de roest putjes.
Ik heb in US nieuwe wossners zuigers besteld en dan ga ik met de zuigers in de hand naar de Sutter om het blok 1e overmaat telaten boren.Wil het allemaal wel voor 200% goed hebben
imported_jef
DeelnemerIs dat met +- standaard vermogen gebeurd ?
Zuur :puke suc met de opbouwimported_jef
Deelnemerchevrolet rijd ook met de xe:wub
imported_jef
Deelnemerorigineel gepost door city77
nou mongooltjes lopen vaak slecht of bijna niet:jerry:jerry:jerry:jerry
imported_jef
Deelnemerorigineel gepost door astraTD
ja de motoren zijn het zelfdeHeb nu ook een brandstofpomp van de astra g op me astra f zitten 1.7dtl. Is vervangen 400km geleden bij 355800.
Dankje wel !:thumbup
imported_jef
Deelnemerorigineel gepost door Hacula
Welke kleur rook is het en om hoeveel gaat het?Dat is niet bekend,Het is een auto die ik zou kunnen kopen
imported_jef
DeelnemerHey Kilat
Suc6 mey je nieuwe project ben ook heeeeeeeel erg benieuwd :thumbup
jeffrey
imported_jef
DeelnemerMischien ff-offtopic hoe zit het kwa kronenburg magement systeem? of is dit ook :thumbdown
imported_jef
DeelnemerHey askitt
Jij reageerd wel op een hele oude topic laatst beandwoord op 8 okt 2006;)
Deze Auto in kwestie doet het nog steeds wonder boven wonder:Djeffrey
imported_jef
Deelnemervraagje alle schoepen zijn van de water pomp af geslagen
wat is hier de meest voor de hand kwa oplossingen om het eruit tekrijgen
ik dacht zelf aan een flex staafje met een maag neetje en dan maar die stuk kunnen op zoekenjeffrey
imported_jef
DeelnemerEen paar pic’s





De tandwiel is van de waterpomp eraf gelopen :o
De kop pakking kwam er zwaar uiteen gevallen ertussen uit
En de kleppen hebben de zuigers ook een tikje gegeven :hmmz (de kleppen waren nog recht volgens een maatje )
Kon met het oog geen scheurtje zien in de kop Zal hem nog eens grondig schoon maken :Dwat mij ook opviel dat alles bagger vet was :thumbdown
jeffrey
imported_jef
Deelnemervraag
Ik haalde een hydro stoter uit de kop en nu kon ik hem uit elkaar halen, is dat normaal of is het dekseltje gewoon lam?
Toen ik hem weer in elkaar had bleef hij gewoon zitten
is dat goed of moet ik nu dingen vernieuwen?jeffrey
imported_jef
DeelnemerSchade tot nu toe de tandwiel van de waterpomp licht er af met de kapotte lagers enz er zijn 3 inlaat tuimelaars gebroken.nu nog ff kijken wat er meer kapot is.
jeffrey
imported_jef
Deelnemerbedankt voor de info :thumbup
Maar wat zijn brandplaatjes kan dat nog een anderenaam hebben
grtjs jeffrey
imported_jef
DeelnemerNiemand ?!?:(
imported_jef
DeelnemerIk heb de vraagbaak binnen
Nou heb je volgens het boek speciaal gereedschap nodig
zo alsmeetklok=mkm-571-b
distributie timinggereedschap=km-661-1
steunplaat=km-661-2
blokkeerpen krukas=km-951
blokkeerpen inspuitpompriemwiel=km-6011Heb ik al deze gereedschappen nodig
of zijn er voor sommigen ook andere optie/truukjeszo als dat je met de distributie de timing regelt met de markering op de polie’s/nokkenas tandwielen die je gelijk zet met de markering op het blok (c20xe als voorbeeld)
wie kan mij dat vertellen :D
grtjs jeffrey
imported_jef
Deelnemer-GUNS-C20XE bedankt :wors
Nu kan ik alles bestellen en hoef ik niet 10 keer naar de auto materiaalen zaak te rijden :D
jeffrey
imported_jef
Deelnemerheb zo ik alles om te bestellen?
1x olie filter
1x koppakking
10x cilinderkop bouten
1x distributiesnaar
1xspanrol+looprol
1x waterpompWat kost een kop reparatie +- ?
En hoe weet ik welke koppakking kwa dikte ?
En welke olie is aan teraden ?jeffrey
imported_jef
Deelnemerdaar heb je gewoon een:thumbup voor nodig maar wat is dat machtig en zo lekker dat fluitje:D:wors
kicke
jeffrey
-
AuteurBerichten