Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
imported_jef
Deelnemer@jef wrote:
@ZakhooiTM wrote:
Kan kan de stuurbediening doormeten mocht je dat willen
Weet je zeker of hij überhaupt werkt.Als je een multimeter hebt, moet je alsvolgt meten :
1 : Zet meter op weerstand (Ohm)
2 : Zet zwarte meet pin op massa
3 : Haal radio eruit en koppel deze los
3 : Zet rode op de Blauw/Rode draad van de radio stekker (Pin 1)

4 : Druk een knop in van stuurbediening en kijk op je meter, deze zou moeten veranderen van waarde
Ik had een x gelezen en dacht ook dat die kleur op pin 8 zat, ik ga dat ff een x doormeten :thumbup .
Je had gelijk pin 1 had hem van de andere kant gezien vandaar pin 8 :angel
Bij het meten had ik geen verandering op de meter, oorzaak verkeerde sleepring achter het stuur.waarschijnlijk ooit vervangen.
Heb nu de juiste gevonden met het missende stekkertje voor de stuurwielbediening.Bedankt voor de hulp na monteren van de sleepring zal hij het wel gaan doen :thumbup :thumbup
imported_jef
Deelnemer@ZakhooiTM wrote:
Kan kan de stuurbediening doormeten mocht je dat willen
Weet je zeker of hij überhaupt werkt.Als je een multimeter hebt, moet je alsvolgt meten :
1 : Zet meter op weerstand (Ohm)
2 : Zet zwarte meet pin op massa
3 : Haal radio eruit en koppel deze los
3 : Zet rode op de Blauw/Rode draad van de radio stekker (Pin 1)

4 : Druk een knop in van stuurbediening en kijk op je meter, deze zou moeten veranderen van waarde
Ik had een x gelezen en dacht ook dat die kleur op pin 8 zat, ik ga dat ff een x doormeten :thumbup .
imported_jef
DeelnemerIk heb de auto net en toen zat er al geen originele radio in,dus heb hem nog niet werkend gezien.
De radio hangt er nog los bij,dus bij terug inbouwen geen stekker los gekomen.Eigenlijk zou ik een originele radio moeten scoren zodat ik kan zien of de stuurbediening überhaupt werk, en of het aftermarket scherm roet in het eten gooit.
Dat ik geen radio info kan lezen op het schermpje boeit mij niet eens, maandag de stuurwiel bediening is wel een leuke optie !!!! :hmmz
imported_jef
Deelnemerhttp://www.flatlander-ipp.nl/nl/nl-valvesprings.shtml” onclick=”window.open(this.href);return false;
Goede service :thumb
imported_jef
Deelnemer@eupol wrote:
Goedenavond allemaal,
Wij hebben begin dit jaar een vectra GTS 2.8 v6 turbo gekocht, deze liep tot 1,5 week geleden goed, alleen nu heeft de auto een probleempje.
Als ik in een laag toerental meestal in de 3e versnelling gas geef, trekt hij op, en bij ongeveer 2000 toeren soms iets meer en soms iets minder, schokt de auto een keer en trekt vervolgens zonder problemen door.
Het lijkt of het probleem erger is wanneer de motor warm is.
Ik merk nu dat het probleem wel erger wordt, en denk zelf aan een misfire of zoiets, het motorstoringslampje brand niet en bij uitlezen ook geen foutcodes opgeslagen.
De bougies zijn door de vorige eigenaar vervangen in nov 2012 40000km terug.
Misschien herkend iemand dit probleem?
Zelf denk ik aan toch een slechte bougie of bobine, maar welke…..Alvast bedankt..
Gr Eupol.
hoi
Mijn broer heeft een Saab 9-3 aero v6 turbo dat zijn bijna de zelfde motoren, Hij had er ook last van, zeker als hij zijn automaat in een hoge versnelling plaatste en vol gas gaf.
Nadat hij zijn bougie’s had vervangen was het probleem verholpen !!
Dus misschien toch de bougie’simported_jef
DeelnemerMaar pas op niet elke k26 is de juiste, Ik heb ook ooit een k26 gekocht bleek het compressor huis bijna even groot te wezen als de k16 :wtf
Ligt nog steeds op de plank te niksen.
imported_jef
DeelnemerHans AG Mag ik vragen wat jou leeftijd is ?
23 november 2013 om 19:50 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192775imported_jef
DeelnemerZijn Wossner zuigers nog een optie of hebben deze slechte eigenschappen ?
Heb ze zelf en ben er wel benieuwd naar…voor ik tegen de gevolgen aanloop.imported_jef
DeelnemerAltijd prettig om na een hoop energie erin gestopt te hebben :cry :cry :cry Het probleem dan boven water komt.
:thumbupimported_jef
DeelnemerWie kan ons helpen !!!!
30 juni 2013 om 09:19 In reactie op: wat een groot onderhoud moest worden is veel meer geworden #18096152imported_jef
DeelnemerZiet er allemaal vakkundig uit :wors
Ben dan ook vaak benieuwd wat zo’n persoon als werk doet…..Automonteur,draaifreesbankwerker,of gewoon boekhouder die een uit de hand gelopen hobby heeft en alles zich zelf leert.1 ding is zeker ziet er gaaf uit :thumbup
imported_jef
Deelnemer@Andre Botter wrote:
Heeft iemand nog een goeie originele differentieel liggen van een F28 of F20 bak.
Zo ja stuur mij even een mail acbotter@hotmail.com of tel 0622804911.
Gr André.
Er is een mailtje onderweg :thumbup
imported_jef
DeelnemerJij hoopt nu gewoon dat je 130 mag op de snelweg ( moet je wel voor de politie blijven rijden ;) )
Ziet er wel gelikt uit :thumbup
imported_jef
DeelnemerWerkte dat nog een beetje met die Hbm wielkast roller ?
Ziet er weer top uit zo :thumbupimported_jef
DeelnemerIk heb even een foto gemaakt van beide drijfstangen met in bijde de Arp bouten.

wat ook raar is dat de bout 2slagen in de nieuwe drijfstang gaan en dan lopen ze vast,of klopt dat bij nieuwe drijfstangen?
Wie weet wat er nu niet klopt ? zijn het de drijfstangen die mischien niet goed zijn ? :(imported_jef
Deelnemer@Corsa_GSi wrote:
Wat betekend i.n.p ??
Beetje raar afgekort voor in principe king:
Heb het verandert :thumbup
Dus Arp 2000 bouten zouden dan korter moeten zijn (209-6003)
Als ik naar de verpakking kijk zijn ze even lang.Ik zal de drijftangen is na meten en vergelijken met anderen die ook de h-profiel drijfstangen hebben
imported_jef
Deelnemer@freek corsa wrote:
Ik heb deze drijfstangen ook, ik heb ze alleen nog niet gemonteerd.
Ik kan wel opmeten hoe lang de bouten zijn die ik erbij heb.
Bedankt voor je reactie !De maat is het probleem niet, die zou ik zelf ook kunnen opmeten.
Ik ben in principe alleen opzoek naar de type Arp bouten die ik moet bestellen.Hebben jou bouten ook de verdikking om de speling op tevangen?
Mijn drijfstangen hebben pas bussen dus zou in principe geen verdikking nodig hebben.imported_jef
Deelnemer@otdh wrote:
Flatlander is wel ok
Ik haal me bouten uit engeland ( ebay ) en me lagers bij de lokale brezan, die kunnen ook lagers ACL lagers enzz bestellenWat komt er nog bij als je via ebay engeland wat koopt kwa extra kosten?(btw,invoerkosten)
:thumb
imported_jef
DeelnemerOja :thumb nu wel
imported_jef
DeelnemerNu Kwam ik deze zaak tegen ziet er allemaal goed overzichtelijk uit en de prijzen zijn volgens mij ook goed (wel even de btw erbij optellen)
Iemand ervaring met deze zaak ?
imported_jef
DeelnemerIntresse gewekt zit met de zelfde vraag ???
imported_jef
Deelnemer@corsabc20xe wrote:
m tech levert ze ook.
heb zelf ook zbk werkt prima
wel idd aan te raden een betere pomp te monteren.
mijn blok heeft warm altijd 3 bar stationair en +/- 4.5 op toeren.Op hun site staan de types :hmmz
Wil exact de zelfde als die in de how to zijn gebruikt en als bij klasen op de site staan:thumb
imported_jef
DeelnemerWie weet waar ik deze sproeiers kan bestellen in NL ? En anders toch bij Klasen

imported_jef
Deelnemerhttp://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/850000-874999/855572-an-01-de-NIGHT_FLIGHT_DIGITAL_OEL_TEMP_ANZEIGE.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb je hier wat aan ?
imported_jef
Deelnemer@iuza wrote:
Er zijn heel veel soorten k26’s met verschillende wiel diameters. K26_200(audi) is de kleinste uit de serie met 42,7mm compressor wiel en 54,4 turbine wiel. Dat is niet veel groter dan een k16 dus. Het is niet proberen waard want hij gaat niet effectief meer pk’s leveren dan een gemiddeld k16. Max flow capaciteit rond de 30l die goed is voor 290-310pk als ik me goed kan herinneren. Dus denk goed overna.
Ahha Ik vond het al zo tegen vallen hoeveel groter het huis was vergeleken met de K16….in dit geval bijna niks groter dus.
Dan zet ik hem weer tekoop voor de audi 200 mannen hij zal best wel weer verkocht worden voor 50,- of meerbedankt
-
AuteurBerichten