Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wie heeft er voor mij nog een origineel slangetje liggen vanaf de kleppendeksel naar de inlaat toe.
En wie weet welke gaskabel dat ik nodig heb????
En ik zoek ook nog een setje bougie kabels of alleen de 2 langsteLaat maar weten of iemand iets heeft liggen en dan komen we er wel uit
Vandaag weer druk met de bedrading geweest.En met de vacuumslangen.Kadett start nu weer via de contactsleutel.de rest van de bedrading zit er ook zo goed als aan Alleen de olie sensor nog maar daar moet ik de goede stekker voor hebben.
ook de fan moet ik nog werkend krijgen
Ik heb ook nog wat aansluitingen waarvan ik niet weet waar ze heen moeten.Het gaat om de aansluiting van de kleppendeksel naar de inlaat toeMoet deze op het dunna slangetje naast de andere die van de kleppendeksle komt of moet die net daaronder.Daar zit ook een aansluiting.Deze komt er recht uit en er zitten ook nog 2 aftakkingen voor. zie foto

Ook zit er nog 1 op de inlaat aan de kant van de distributie kap.Dit is een koelwater maar is dat een aanvoer of een retour??

Koeling zit er ook een heel eind op nog 1 verbinding en dan is dat ook klaar.Zaterdag ff de fan erop maken
Hier mijn chrome uitlaatspruitstukkapje
en de tank met pomp filter enz gemonteerd.
de slangen liggen er ook onder tot voor,Begint nu redelijk op te schieten
Hier nog wat onderdelen terug van de spuiter

dit is speciale lak die wit blijft
vandaag de kop eraf gehaald en ziet er prima uit van binnen de draaingen zitten nog mooi in de cilinder wanden
De kop moest eraf omdat ik de laatste koeling niet erop kon krijgen heb hem nu met 1/2 npt opgetapt en een swagelock knie erin gezet.Moest wel eerst het oude buisje eruit halen waar de slang normaal overheen ging maar viel al met al al best mee
ook de kap van de kachel er weer pas op gemaakt
Maandag weer in elkaar zetten en dan kan eindelijk de olie en koelvloeistof erin ,,,,hoop ik :roll: :oops:
Hier heb ik de draad er al ingetapt

en leiding eraan gebogen die zo naar de kachelradiateur gaat

Gisteren het spruitstuk helemaal afgelast en gelijk de lassen schoongemaakt en gelijk de verbinding gemaakt naar de rest van de uitlaat moet er nu nog 1 keer uit om de lambda er op te lassen.Ook de pijlstok aangepast omdat deze tegen het schutbord zat.Weer wat foto’s



Het uitlaat spuitstuk alle buizen zijn ongeveer evenlang dus moet goedkomen.En zijn 44.5 dik en later 54.En verloopt naar de originele groep n uitlaat

Past allemaal net er was/is weinig plek maar het is gelukt.Nu alleen de laatste lasjes nog en klaar.


vandaag weer lekker bezig geweest.Nog even een motorsteun aanpassen en een versnellingsbak steun maken.Dan verder met de uitlaat dat word wel heel veel werk om er netjes in te krijgen


En hier iets van proberen te maken de slijptol zal er nog wel een paar keer in moeten :evil:

gisteren en vandaag aan het lassen geweest
een motorsteun gelast en versnellingsbak steun,ben ook vast begonnen met het uitlaatspruitstuk.Maar bij de flens afgeslepen want er past echt niks van

Moeten nog wel wat kortere bouten in maar die komen morgen

Gelijk de pook er maar ingezet

Had nog een andere tank gekocht omdat ik nu 2 aansluitingennodig heb.Gelijk maar hoogglans wit gespoten

En hier staat tie voorlopig nog wel ff denk ik


Het oude blok

En nogmaals maar dan eruit

Ruimte is niet echt groot voor de c20xe maar morgen proberen of tie past

blok opgehaald nu de laatste delen aan het zoeken om hem in te bouwen
gaat hoop ik allemaal goedkomen
Hier wil ik heel graag meer van weten
want wil me kachel eigenlijk wel behouden en ben al op het internet aan het zoeken maar kan niet echt goede foto’s vindenAlvast bedankt 16v kadett c
je kan me ze ook mailen stuur me anders een u2u krijg het email adresbedankt voor de reacties allemaal
ik kan er weer mee verder en ga donderdag mijn c20xe ophalen.
Tunnel van mijn cqp is van een automaat dus al groot.
De radiateur zit al naar voren en het gat voor de computer zit er ook al in heeft al eens een 20cih ingelegenLas ergens op dit forum dat ze het wel met manta 1.8 s steunen.Maar ga het gewoon proberen en de ontsteking naar voren verplaatsen is dat een optie en met welk tandwiel heb ik dan nodig??
gr
mijn coupe is origineel een automaat dus die is al goed
dikke voras van een 2 ltr zit er ook al op incl de remmen.
Gashendel is ook al aangepast moet alleen een losse kabel hebben.maar passen de motorsteunen van een manta 1.8 s
is een 1.2
maar alvast bedankt kan ik weer verder
ga ook nog even opzoek naar een vraagbaakis idd 15 inch
en de meningen lopen nogal uit een op verschillende forums over de wielen.;)
ik ben er in ieder geval,blij mee.Misschien dat er toch wel weer eens wat anders op komt:)Heb nu ook een kadett coupe van 1978.
Is een 1.2 met hoge tunnel dus zeer geschikt voor een andere motor.was een automaat
De auto is dus 32 jaar oud en heeft wel een paar plekjes.
Maar van onder hard.Die jongen had een brug dus hebben hem goed na kunnen kijken.
Ook zaten er nog 5 kratten met onderdelen bij :D Waaronder nog een koni setje.kabelbomen.koplampen,achterlichten,luchtfileters enzZit nu al een koni set onder exakte verlaging weet ik niet.
Gte stuur en dashbord en de 3 meters.
Witte knipperlichten
Vooras en remmen van een 2.0e
zwarte hemel en deurpanelen
Ook komt er nog een originele GTE voorspoiler op en kofferklep spoiler en de ruitenwisserschakelaar,ook deze heb ik erbij gekregen.Hier een foto hoe die was en nu met de verbrede stalen wielen.
Dit past veel beter als op de corsa en steekt niet meer uit.


bedankt allemaal
kan weer verderoke bedankt voor de antwoorden
Maar kan me herinneren toen ik een tijdje terug bij een kadett coupe 2.0e rallye ben wezen kijken en een flinke kardan onder hing.Kwa afmetingen bedoel ik.
Dus de buiten maten enz zijn allemaal hetzelfde en er staat niks opnee kwamen niet overeen met mijn inruil omdat het een vw dealer was wilde ze mijne eigenlijk helemaal niet hebben.Daarom wil ik hem zo eerst proberen te verkopen
Maar als ik kijk staat hij er nog wel op;)Ik heb er van het weeknd ook andere velgen opgezet.Het zijn 18 lenso shu.
ook nog ff een foto spoorverbreders achter komen er nog tussen

zo’n coupe is egt dik.Mooie auto:thumbupRamen zijn ook super geblindeert
leuke astra’s allebei:thumbup ga zo door:)
Origineel gepost door Astralfred
Dikke Assie Roy, maar dat heb ik je in Oss ook al verteld ;)Ja dank je.Die van jou ziet er ook erg mooi uit.Ook al eens gezien in Belgie bij de opel fabriek Tog? en oss was zeker een gezellige meeting
Origineel gepost door jeroen_astra g
Ha roy mooie astra hoor, alleen wat is er met je grill?
gr. Jeroen (ik zie je niet vanaaf hahaah)Die zat er op de foto nog niet in.Zit nu wel een grill in. misschien een andere keer hahaha:)
thnx voor de leuke reacties.En jeroen zie je vanavond:thumbup
Hallo ik ben roy en dit is mijn astra
Auto: Opel Astra uit 1999
Pk’s: 100 PKStyling: Rieger voorbumperlip
M3 skirts
opc achterspoiler
Carbon motorkap
Achterramen geblindeerd
irmscher grill
Irmscher deurpinnen
Irmscher achterlichten
carbon handremhendel
chroom deurklinken
smoke knipperlichten
booskijkers
3 cm verlaagt (koni)
Sportpedalen
powerlifters
Alles in kleur gespoten
Interieur zilver gespoten
Alles electrisch
autostyle aansteker
Neon verlichting bij de pedalen/kofferbak en onder de auto
Volt/oile temp. meters in middenconsolePerformance: Remus Dtm uitlaat
Green twisterICE: Jbl composet
jbl gt3 subwoofer
2 X jbl decade versterker Da 1002
jbl gto 6\\\\\\\”9\\\\\\\” speakers
Kenwood kdc 5021 Head unit
Condensator 1,0 Farad
Caliber bekabelingOok nog ff wat foto’s




-
AuteurBerichten