Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is ook een manier ;) zo kan je direct zien waar iets zit
dit is een topic dat ik blijf volgen c rekord is gewoon :wub :wubals je voertuig verlaagd is in belgië moet je:
een montageattest hebben van de garage die de veren heeft gemonteerd
validatieverslag dat de veren voor deze auto bestemd zijn ( kan je aanvragen via de invoerder van het merk veren)
als je deze papieren hebt moet je een keuring wielgeomtrie laten doen
als je goegekeurd wordt krijg je de vermelding om het keuringbewijs “verlaagd voertuig met validatienr…”zoude deze er ook nog zijn voor men rekord van 1969?
anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;deze rekord wordt knapper en knapper weeral een pracht restauratie
ik had in men corsa gewone gele h4 lampen zonder bol rond
besteld via ebayJohnny Cash
benieuwd naar de vorderingen aan dit project
en blij dat er weer een rekord gered isjuist gekeken de vorige eigenaar heeft dit steuntje dus al gemaakt
nu nog eens rondkijken voor een moderne radio met retro lookis het gewoon het gat in het dashboard dat moet worden uitgezaagd, of moet er achter de radioopening ook worden gezaagd?
nu nog een vraagje past een 1din radio zonderaanpassingen in een c record?
eentje die ik blijf volgen
knappe werken hier :wub
en post maar regelmatig :kewlpicsknappe kadett :wub
alleen spijtig van de moderne radio maar zoiets is smaak en goestingdan zullen het 2 aparte stoelen blijven
dus ooit koop ik me gewoon een 4deurs bij of een station ;)als de bank niet kan kantelen zal ik dit plan maar laten varen
en een kantelbare bank zal een bijna onmogelijke zoektocht worden als zelfs bettus er nooit eentje heeft geziendit is de mijne


dus haico hier kan dus een bank in ? kon je vroeger ook een bank voorin krijgen in een 2 deurs sedan?parkeerrem is onder het dashboard een hendel
ik heb chroom lijstjes op men spatborden , maar geen lampje onder de motorkap
in belgië staat de uitvoering spijtig ge noeg niet op het kentekenbewijs
bouwjaar 69@haico hoe kan ik zien welke uitvoering mijn rekord is?
ik heb 2 aparte zetels en stuurbediening versnelllingenenorm knappe rekord :wub
je mag nog wat meer :kewlpics postenin België is dit zowiezo verboden
in Nederland weet ik niet zekeren in belgie met de manuele hoogtereging dan verwijdert worden
en de koplamp moet goedgekeurd zijn voor xenonlampengaico dat is gewoon de perfectie
die koplamrooster is dat zelfbouw? want da tis gewoonweg :wubals deze e goedkeuring hebben en goed afgesteld zijn zijn ze toegelaten
is idd een sr stuur dat erin zit
stond er in toen ik de rekord kocht, dacht het eerst te wisselen met een origineel
maar dit stuur rijd wel ongeloofelijk goedmijn rekord c uit 1969
is een duitser die ingevoerd is naar nederland en dan naar belgie
1700 cc met versnellingen aan het stuur


-
AuteurBerichten