Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Kermitkiller
en volgens mij buiten die van johan om zijn er om de turbo,s te maken als basis bordeauxrode manta berlinettas gebruikt
:DWAT DA DOE JE TOCH NIE ZONDE SCHANDE:argue:argue:fy1:fy1:hmmz:hmmz:D
enne de ‘p’ bout daar staat dus ook een ”p” op en als het goed is op de rest van de bouten niet hab je er op geen 1 een p staan wel zorgen dat je er 1 krijgt anders gaat het echt fout
de ”p” bout past maar in 1 gat in deze past hij zonder speling :vertag
anders krijg je ook zoals de bovenste foto..
ff goed kijken dusja hij is er onderweg maar met een pers druk ik het rubber kapot
boven de 1600 is het 6.0 N-M
zou ik wel doen bij mij was het nie gebeurt en dan krijg je dit of erger………:hmmz


kun je hem neit bij een garage laten afstellen ivm co2?
kijk dat dacht ik al
scheeld me weer een uurtje heen en weer crossen
bedankt he :wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:worsQuote:origineel gepost door mantamafkees01
Zou het dezelfde kleurnummer als de mijne zijn?Kleurnummer van de mijne is 204.
denk het wel zo te zien mooie wagen trouwens:wors:wors
235 staat trouwens niet op deze lijst zal denk ik Lemans Blue wel zijn
dag johan ja heb hem nog en hou hem denk ik ook wel
kijk die leist zocht ik
denk dat het 204 is de anderen zijn veel lichter van kleurja oke:hmmz:hmmz:hmmz lekker dan toch maar voor de zekerheid heen en weer jaggen:argue:argue
eh:P en past je motor kap wel :P
maar soms passen de bovenste gaten ook maar net en bij de andere past het weer goed
met passen en meten gaat de meeste tijd versleten .hmm…gaat lekker hier:jerry:jerry:jerry
geeft niet hebben alemaal onze dag wel es niet:D:D:D;)
oke dan dus een beetje van dit en een beetje van dat ff roere en klaar king:
voor zover ik weet en kan zien zit alles goed
heb inmiddels het ”stekertje” op de startmotor schoongemaakt en tot nu toe nog starten en lopenvuurtje:P:P:P:P
oke ga er van de week mee aan de gang bedankt alvast
origineel gepost door postbusmanta
origineel gepost door bettus accu
waarschijnlijk zit er rotzooi tussen het stekkertje van de startmotor. dus als je voor de auto staat, aan de linker kant. rechtse kant is het startkabeltje en de linkse is het draatje die naar de bobine toe loopt. is een extra imuls voor het starten. die zal wel roestig zijn.want als je auto eenmaal loopt heb je dat kabeltje niet meer nodig. want dan neemt de weerstandskabeltje het over.
die moet je dus ff schoonmaken met schuurpapier.
Het is een GSI dus die heeft geen weerstandskabel.
Er is wel een extra stekkertje op je startmotor welke in verbinding staat met je computer.
Deze zorgt eervoor dat tijdens het starten de koudstartinjector wordt geactiveerd.
De koudstartinjector kan er ook voor zorgen dat hij verzuipt.
Ook kan de benzinedruk te hoog zijn, waardoor de motor verzuipt.oke en waar vindt ik die koudstartinjector [ben nie zo thuis met injectie]
stotteren doet ie niet echt hij valt gewoon uit net alsof hij verzuipt
deze zijn allemaal vervangen …..
ow ja
voor ik de manta op stalling had gezet reed ie goed alleen sloeg ie onder het rijden [net alsof hij verzoop] af en kreeg ik hem slecht aan de praat .
wat kan dit dan zijn:wtfoke ik zal hier morgen es ff naar kijken
bedankt alvast2 februari 2010 om 16:39 In reactie op: Nu in de winkel: Manta A in "de onschatbare klassieker& #17601225origineel gepost door Duurt
Ook de TE2800 komt nog even aan bod:worsen de berlinetta:P:P
leuke side kom nog wel s ff kijken suc6:jerry:jerry
-
AuteurBerichten