Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb zelf een motor die ong 3 jaar stil stond weer wakker gemaakt.
waterpomp vervangen [wel ff het blok door gespoeld]
verder met bv gamma olie de oude olie vervangen ,even warm laten lopen en toen weer vervangen door goede olie.en het filter .
soms kan het zijn dat de keerring[en] kunnen gaan lekken bij bv de voorste polie.
maar die van mij loopt neg steeds .
soms is het ook een kwestie van geluk :angel:angelen hoe werkt dit precies ?
en wat is een lock-up ?
ben wel technisch maar kan nie alles weten he:D
was verwijdert door mij foutje:angel

kon er slecht bij voor de foto maar toch gelukt
dus mocht iemand weten hoe en wat ik deze moet aansluiten [voor me manta-a]
hoor ik het graaghee johan wel door werken an de manta he :jerry er wordt hierzo hard gewerkt aan de berlie
ong februari klaar mat het voorwerk en dan nog ff een goeie auto spuiter hier in de buurt zoeken
gr van hierzooke zal van ’t weekend es ff kijken hoe of wat:agent thanks:thumbup
bij onze vectra gaat de km teller uit als ik telefoon krijg en “opneem” snap d’r echt niets van:swear
ik heb het met een ander motor geprobeert maar het probleem blijft
niemand:swear
ik kom zaterdag weer bij mijn auto en zal d’r ff wat pics van maken dus nog even geduld
Als je een 3-gang automaat hebt met lockup heb je ergens een stekker aansluiting op de bak zitten en een kabelboompje nodig,die 3-gang bakken met lockup zitten volgens mij alleen in de Rekord E2 na 85 of einde 84 zijn die gekomen… [/quote]
hoe en waar sluit je deze opaan dan
ik heb nog z’n bak met een stekker
maar wist niet waar het voor washad ik trouwens ook kunnen zien onder : “alles op een rij “:angel:angel:angel
ah fijn klusje duzz :D
oke ga dr zaterdag mee aan de gang
bedankt maar weer :wors:wors:worshaal ff het filter eruit en vervang deze of uit elkaar halen en reinigen . 99% dat het dit is.
ik heb inmiddels div bakken geprobeerd met problemen en 9 van de tien keer of te weinig olie of het filter verstoptVan harte gefeliciteerd
gr van herman uut hasselt18 september 2009 om 17:11 In reactie op: Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19 #17522090hoe laat zijn jullie er ong morgen :wtf
enne mocht er nog iemand 4 koplampen [ong 100 euro]hebben en achter rem schoenen [bijna]nieuw.
hoor ik het graag
enne ff een prijs
beetje stoffig
15 september 2009 om 20:36 In reactie op: Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19 #17522075Quote:origineel gepost door Ghanz
hm…mogelijk komen wij ook even,heb alleen geen “mooie” manta
:wors:wors:wors
er zijn ook geen lelijke manta’s
de mijne is nou ook niet geweldig gespoten maar tis en blijft een manta :jerry:jerry15 september 2009 om 18:42 In reactie op: Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19 #17522072kom wel maar niet met de blauwe

nog niet met de roode die staar er een beetje wachtend op de plamuurder bij:cry

inmiddels wel het blok erin

en hoe of wat werkt het om me ergens aan te melden om bij de rest van de manta’s te staan ?
15 september 2009 om 18:13 In reactie op: Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19 #17522071ben dr wel
12 september 2009 om 20:52 In reactie op: Manta's gevraagd voor oldtimerfestival te Appelscha (19 #17522046ben d’r ook met dn blauwe
origineel gepost door Maarten_Rekord_C
Heb een 1900 CIH motor uit 78 en rijdt op gas. Nu loopt sinds een tijdje ieder keer de klepstoter van de uitlaatklep van de derde cilinder droog. Heb de oliekanaaltjes al door geblazen met de compressor, dus die zijn open. De kop is wel een paar maanden geleden gereviseerd. Wat is er aan de hand?heb je op de geref-kop geen garantie :wtf
misschien een domme vraag maar waarom een remkrachtverdeler en niet alleen een hoofdremcilinder?:hmmz
die aan de kant van het schut bord zijn volgens mij de achterremmen
das waar ook ben dus vrij heb ik nu besloten :D
-
AuteurBerichten