Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ewn is dat blok compleet dan?
met alle onderdelen erop en deraan?
EN IS HIJ GOED? dat is het belangrijksteanders heb ik wel intresse.
mvg gery
bij mijn weten zit er ook geen verschil in.
heb ik alleen nog een vraagje
kun je 7j et3 ats rijden met rekord remmerij?
iemand ervaring mee?20 september 2009 om 19:38 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309885Heeft er niemand een antwoord op?
ik zou er wel heel erg mee geholpen zijn.
mvg gerry
17 september 2009 om 14:27 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309884uhm.
Oke dus als ik het goed begrijp. Dan kun je niet de gewone 6-kantige bouten gebruiken
van bijvoorbeeld een 2.0 vliegwiel. dat kan wel maar dan moet er minimaal 1 bout bijzitten die echt VAST in het vliegwiel zit?ik heb er nu 2.4 bouten inzitten volgens mij maar die zijn 12 kantig ( als ik het zo kan zien) alleen bij een bout hebben ze een keer vrolijk met een bijtel op gezeten ofzo. dus die is beschadigt.
maar kan ik gewoon die bouten gebruiken? en dan die ene vervangen door een 2.0 bout?en weet hier iemand welke maat dop je moet hebben voor die 12 kantige? of hoe die heten?
kan iemand mij hier meer info over geven.dankjewel.
mvg gerry
Sorry dat de plaatjes nu eff niet online zijn. Ik zat over mijn bandwith heen ofzoiets.
Ze zijn vanaf de 17de weer online!!!!!!!!!origineel gepost door Dietrich Concept
lijkt wel een oldtimer meeting zijn veel oudere modellen op de foto’swel allemaal mooie oldtimers
ja sorry, De nieuwe autos intreseren me belangena niet zo veel als de oldie’s. En ik kom dus ook alleen maar voor de oldie’s dus worden automatisch daar fotos van gemaakt :p
maar ik had wel meer fotos verwacht van andere
zo dan hier de rest van mijn fotos.
Ik kan er eventueel nog wel meer uploaden maar dat is wel heel wat werk :p
haha




Nu wat fotos van een hele vette ascona.

























En dan nu fotos van een van de mooiste ctjes die aanwezig waren.
Echt een hele mooie die perfect is afgewerkt tot in de kleinste details.
Super







En op zondag kwam een hele leuke verrassing.
Namelijk mijn vader en jaja zelfs mijn moeder met onze manta.( trouwens niet eerlijk op terug weg op a67 :p paps kon met de manta nog terug naar zijn 3 en ik zat aan mijn top van 147 :p haha. )














BIERTJE?????? Auto












Deze coupe kan gewoon niet fijn zijn om mee te rijden.
de wielen liggen 2mm van de wielranden af.
Hele mooie gt. waar iemand met heel veel plezier heeeeeeel lang aan heeft gewerkt.
En aan de binnekant alles van hout gemaakt!!! zelfs het stuur ( dat dat trouwens mag )



Kat von D






En om het af te sluiten:


mvg gerry
origineel gepost door schuitje
hej gerr(hulkie), toevallig nog mooie foto’s van mijn c tje gemaakt? had zelf de camera vergeten:P echt mooie foto’s man. ben benieuwd naar de restgroetjes erwin
Ik heb ook nog eff bij je ctje staan kijken
wat een pracht ding zeg. Die is echt nog mooi strak.
Hij ziet er super uit.
En je had je dubbele carbs eral opstaan.
dat heb je ook netjes gedaan moet ik zeggen.Ik zal zometeen even de rest van de fotos uploaden.
mvg gerry
27 augustus 2009 om 16:33 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515680Ikb en ook weer aanwezig het gehele weekend.
Hej mensen.
Ik het ook goed naar mijn zin gehad op sevenum.
Alleen die DJ zeg die kan echt nie draaie nie.
Maar voor de rest super goed gemaakt. Viel mij helemaal niet tegen
aangezien het toch mijn eerste echte meeting was waar ik ook bleef slapen. Volgend jaar weer.
Alleen zijn dan hopelijk die kerels met die gechopte matzwarte astra der niet met hun waterpistolen.Hier wat fotos.

Met mijn super tentje
Die gaat dus nooit meer mee. veel te klein en veel te koud heb tweede nacht in auto geslapen ahah.


Toen was het nog leeg en rustig.

Half 6 sochtends










Hele mooie manta, en hele gezellige vent.


Blijven pracht autos he. Super mooi die amerikaanse stijli.

















Hele mooie aero



Hele vette vauxhall manaro vxr altijd al een in echt willen zien.
En heb hem zelfs zien en horen scheuren wat een beeestttt :oops: :P





en jaja er waren zelfs oldskool gt,tjes een paar hele mooie.















Een van de meerdere echte 400ers deze was echt heel mooi







Hele mooie kadett.
Echt een mooi exemplaar.








Mooie coupe goed afgewerkt. En gezellige eigenaar.
Kadett c team drenthe nog bedankt het was gezellig.

tsja wel apart.




Ik zal morgen ofzo eff de rest uploaden maar ik heb er zon 400 gemaakt
ik zal er ongveer 1/4 van uploaden als voorproefje haha.mvg gerry.
23 augustus 2009 om 14:37 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448493Ik stond er dit jaar in mijn eentje ( jammer genoeg ging mijn maat niet meer mee )
en ik moet zeggen ik heb het ook goed gemaakt
( alleen die AANGENAME astra daar werd ik beetje gek van net zoals de muziek die knoerhard stond van 9 uur tot 11 uur
maarja dat hoort erbij natuurlijk)En van de quads van twee van die mannekes die zijn ook goed irritant als ze om de 1.5 minuut weer voorbij komen.
Maar voor de rest een super meeting.
En met het terrein is zeker niks mis mee. Er zijn maar weinig evenementen tereinen zo goed als daar.
en de paden waren meer dan breed zat om met 3 langs elkaar te rijden dus ruimte genoeg.Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
TOP meeting.
Hej ik pas uitgezocht voor iemand op c kadett forum hoe het moet zitten
( had ik ook nodig met mijn metertjes) en misschien heb je er wat aan???en ik heb er meteen maar even het elektrische schema bijgepakt.
En even gekeken wat wat is. lijkt ingewikkeld maar valt reuze meeFG= tankmetertje
FGU= tankelement
TG= temperatuurmeter
TGS= zenderelement
GVR= stabillisatorblokje/weerstandblokje ( ding met de drie platte steekstekkertjes (goudkleurig))
OG= oliemetertje
OGS= oliezender– het FG (tankmetertje) staat enerzijds verbonden met het FGU
(tankelement) met de kleur blauw zwart (kleur8)– en als het goed is zit hij met de andere aan de stroomkant vast ( dus niet massa ) En dat werkt via de GVR (weerstandblokje of hoe je het ook wilt noemen ) Als het goed is zit de temperatuur meter hier ook op aangesloten.
– TG (temperatuur meter) staat verbonden met TGS (zenderelement) met kleur blauw (kleur 1)
– De plus pool op de GVR ( spanningsstabilisator/weerstandblokje) staat verbonden met zwart (kleur 57) en gaat naar contactslot.
– De min pool is bruin (kleur 33)
– OG (oliedrukmeter) staat via blauwgroen (kleur 5) verbonden met OGS (oliedrukzender) die staat verbonden met blauwgroen (oliedruklampje) en vervolgens via zwart (kleur 57_ naar contactslot
Zwart zit aan zekering nummer 5
Hopelijk is het nu duidelijk hoe het moet zitten
en kun je eruit komen. ik heb het zo duidelijk mogelijk neergezet.mvg gerry
oke voor mij is het nou nog steeds niet duidelijk.
Ik heb dus een C kadett sedan met orgineel een 1.2 (60pk)
Ik ga deze ombouwen naar een 2.4 injectie (125 pk) met een 5-bak, dikke achteras, 1600 vooras(en verstevigt)
en een groep A uitlaat die tuff gekeurd is van voor tot achter, rolkooi, 2.2 schijven met alfa 75 klauwen.Dit zou dus gewoon 42/48 euro kosten? en dan hoef ik geen gekke bedragen te betalen?
En ook geen aparte testen te ondergaan? De auto moet gewoon piekfijn in orde zijn en alles netjes gemonteerd.?
en dan krijg ik het op kenteken te staan?mvg gerry
paullus met de velgen van stefan :p
Dus voor mij is het gelijkspel
OO maar hij zakt nog wel bij hoor
geloof dat maar
de mijne ligt nu zowat op mijn band.
Dat is best wel klote kan ik je vertellenHeb jij er nog geen last van met je 8j? bij drempels ed.
en als je stuurt in de bocht waar gat zit :p
dat is niet funny heb je band tegen scherm aan zitten.Maar echt vette sedan man.
ben er zuinig oporigineel gepost door Bear79
Hulkie & The Beast…
wat voor name gebruik je allemaal Gerry! ha.aGreetz,
BearTsja moet wat verzinnen he
maar mijn auto heet ”The beast” ( ook sticker onder motorkap ) maarja die zien jullie nooit he :p haha.
Nu is het nog niet echt een beest maar next year wel.Vet sedanneke trouwens heb je er nog meer fotos van?
hoeveel is hij trouwens verlaagt? -40 met welke bandenmaat?mvg gerry, Daigo, The Beast, Hulkie,
ooo haha was jij dat :p
lol
Dat was net bij de afslag liempde st-gestel.
We kwamen toen van budel af.Leuk dat je tumps up deed is wel lache natuurlijk.
mvg gerry
Hij is weer online
hij is ook anders
het zijn inderdaad beide geen dikke kadett achterassen.
En die van wokkel is toch net weer iets anders inderdaad
zo zit de pen van de panhardstang aan de andere kom al die van paullusVette wagens hoor
( die van mp ken ik al maar die duitse niet )
ik zou voor de gele gaan maar dan wel in appeltjes groen :p hahamvg gerry
hej black champion
Heb jij mischien een duidelijke foto van hoe getrokken jou banden staan?
Ik wil namelijk ook plattere banden hebben
Ik heb achter 13 inch 8j ats met 205/60/13 en wil hier 195/45/13 op.
En voor wil ik op 7j 175/50/13.Zou dat aangenaam zijn om mee te rijden en niet te gevaarlijk?
en heeft misschien iemand fotos van de banden maat op de goede breedte velg?mvg gerry
16 juni 2009 om 16:26 In reactie op: een kadett c coupe met 2.4i op kenteken? (kan dus toch) #17488780En hoe zit het verhaal eigenlijk met de sedan?
Daar is nooit een 2.0 voor geleverd ( orgineel) max een 1.6origineel gepost door black champion
ik heb op mijn coupe rondom 8J liggen is naar mijn mening de perfecte maat 9J vind ik te breed maar ja smaken verschillenliggen 175 / 50 / 13 bandjes op en die lopen echt niet leeg
Heb jij misschien een fototje van je velgen?
met de 175/50 bandjes? En hoe erg ze getrokken zijn?En jankt het niet gruwelijk erg?
Ik krijg dadelijk 2.4 met 1.6 achteras maar ben bang dat het teveel gaat janken.
@ Paullus, goed mp in de gaten houden daar staan af ten toe de perfecte setjes op
voor een HELE nette prijs.mvg gerry
Hej hanzel,
Leuk projectje man.
Ik hoop dat je eruit kunt komen.
Alleen even een vraagje. Zou jij even een paar duidelijke fotos kunnen toesturen
van jouw inlaatspruitstuk? Ik zoek er namelijk 1 van een 3.0 en dan weet ik precies hoe zoiets eruit ziet.
En weet jij toevallig wat zoiets kost?mvg gerry
-
AuteurBerichten