Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2011 om 21:59 In reactie op: Manta A Groep A passend gemaakt met gewone voorpijp #17894120
netjes ziet er goed uit.
weet jij toevallig nog een adres waar je gewoon rechte groep a pijp kunt krijgen?
dus met diameter 63,5??Probleem met zulke remmen is dat je met de remslang de veer moet kruisen.
(je zou dit probleem kunnen oplossen door het beugeltje die aan de chassisbalk zit
te plaatsen aan de achterkant van de veren. ( en dan je remleiding verbuigen)).Orgineel zit er namelijk vanaf de klauw een stuk stalen leiding die ervoor zorgt dat de remslang
de veer niet hoeft te kruisen en er dus niet tussen kan komen.
Met enkel remslangen vanaf de klauwen mag dit zo dus niet, want dan kan hij klem komen te zitten.Ik zou graag willen weten hoe je dit probleem oplost.
mvg gerry
8 augustus 2011 om 08:46 In reactie op: Bumblebee Manta A GT/E R opknapbeurt *update 4 ’09-08-2011’* #17901366ja, je bent goed bezig! Mooi spul ook. Dat kende ik nog niet.
En zwarte recaro’s. Tsja die zoek ik ook nog. Hhaa.Toevallig hebben wij hetzelfde interieur wat jij eruit haalt gemonteerd in vuile jetje :p (wilde pap graag)
Dus die heeft auto interieur (op achterbank na) van mij gekregen.Maar wat voor moter heb je er eigenlijk inliggen?
mvg
IK heb ze gewoon in het c-stijl gemonteerd (zit een gat in)
Zo zit het ook bij mijn c-kadett.
Ik heb er geen problemen mee.mvg
Nou ik ben al tijdje opzoek naar set 7j ats
Maar blijkbaar wil niemand ze kwijt.Ik zou namelijk graag 7j met 205 willen gaan rijden
Ik heb een zelfde set velgen op mijn manta zitten.
Voor heb ik 7j et3 met Falken ze912 banden in de maat 185/60/13.
achter heb ik 8j et01 met Falken 205/60/13.Het zijn werkelijk waar TOP bandjes. Heb ze ook op mijn kadett. Je ligt als een baksteen op de weg.
Voor zijn de velgen perfect. de et3 staat veel beter als et20 omdat deze et3 velgen wat meer naar buiten komen
en daar heb je ruimte genoeg voor bij een A manta.Achter heb ik ook het probleem van het aanlopen bij inveren. Persoonlijk vind ik dit K^T rijden.
Ik ben dus eigenlijk ook opzoek naar andere oplossing qua banden. Ik ben wel benieuwd hoe erg getrokken 185/60 ligt op 8j.
daar iemand foto’s van? (dichtbij bedoel ik dan?)Ik heb zelf koni loadajusters eronder zitten achter. dit scheelt al heel veel! hierdoor is hij wat ophoog gekomen. En ik heb er dikke
rallyveren onderzitten. Bij mij raakt de band enkel bijhet inveren op hoge snelheid zoals op autosnelwegen (van die knikken bij bruggen enz)mvg Gerry
ps. zal aankomende week wat foto’s plaatsen
Je bent goed bezig Kevin,
je levert net werk.Hou vol
mooie manta geworden hoor.
Kunnen we hem verwachten op OPN?ben benieuwd!
Mij hadden ze ook gevraagd.
Ik ben ongeveer 1 maand geleden naar de set geweest, maar helaas hwas er toen te weinig tijd om mijn scenes nog te filmen
Ze hadden contact met me opgenomen, maar ik kon afgelopen maandag helaas niet verschijnen
en dinsdag was de laatste filmdag.Helaas, maar ben blij dat er nu toch een andere manta heeft meegedaan.
Heb wel mee kunnen spelen als figurant.
maar leuk.
Hallo,
Interessant project.
Ik heb bij mijn manta een 2.4 uitlaatspruitstuk erop zitten.
Hierdoor heb ik de uitlaat ook onder de voorste stabilistator stang laten doorlopenALs ik er alleen inzit is het geen probleem
Maar als er 2 man voor inzit (200 kilo) dan wil hij nog wel eens hier en daar iets raken
En dat vind ik persoonlijk geen rijden!mvg
Mooi dingetje Joost.
Goed bezig!
EEN WAT? HOE DURF JE :P
Nee natuurlijk niet hahaha. We hebben maar een VW en die hebben we om Opel spullen te halen
en om andere rot klusjes mee te doen :thumbup
mvg27 juni 2011 om 19:34 In reactie op: Opel Manta A Rally/Slalom/Behendigheid (Wattgestänge) #17651550Interessant topic moet ik zeggen.
Dat is inderdaad bruikbare informatie.
En ik moet zeggen Joost. als je zoiets van je Manta maakt, heb je wel een uber geil ding!Wat heb jij toch allemaal voorplannen?
En jij ook al een witte? dan kunnen dat er 3 op 1 rij worden binnen nu en paar jaar :p haha.
Opzich wel mooi plan moet ik zeggen.
Ik zou een manta a met Zastrow uitbouw (breedbouw) ook wel gruwelijk vet vinden) zitten ook op C-kadett
Dat is echt heel mooi. loopt alles na deur totaan kont breed uit
en voor eht gehele spatbord. En niet enkel rondom de wielen zoals bij Te.hahahahaha nee.
Wel grappig dat je het hebt gevonden.
pap vond het gewoon een vunzige hoerige grappige naam haha.
Vandaar eigenlijkIk ehb een kooi staan in mijn kadett, dus we weten wel hoe hij moet lopen.
Maar we hebben zelf geen ervaring met het buigen. En weten dus ook niet goed
hoe we de maten moeten handhaven.Geschroefde kooi vinden is idd lastig. Eentje erin laten lassen is geen punt. en ook niet met
certificaat. Dat is zelfs nog betaalbaar ook, maar er hangen nadelen aan.
– je kunt hem er nooit meer uithalen
– bodem opnieuw behandelen (bitak)
– interieur opnieuw spuiten (incl. kooi)
– de kokers en alle andere dingen zitten al vol met ML en dat brand als een dolle!Dus eentje erin lassen is NOG niet echt een optie
dus weet iemand iets? of iemand die wel voetjes aan de pijpen maakt zodat hij er alsnog uit kan?
Pascal, (black magic) verkoopt complete sets
Goede kwaliteit (van 3M) voor mooie prijs
neem eens contact met hem op zou ik zeggen.schandalig.
al 6 maanden geen update meer!!
ik zal aankomende week eens een update plaatsen met hoever hij nu is.
mvg
Tsja, met vuile jetje is het goed.
Schiet al heel erg op. Hij is al bijna klaar haha.maar goed.
@kevin, daar heb ik helaas niks meer van. Dat is toen binnen 1 week allemaal verkocht
aangezien wij geen automaten rijden en ik het geld nodig had.mvg
Ja ik weet dat het al lang geleden is dat ik een update heb geplaats.
Moet zeggen dat ik er ook niet veel foto’s meer van heb gemaakt.
Maar hij is bijna zover dat hij gespoten kan worden.Assen zitten eronder.
moter hangt erin.
spatborden en deuren zitten er weer op.
tevens de moterkap en kofferklep.
spoiler zit erop.dus nu is het schuren en dan binnen nu en paar weken buitenkant spuiten.
dan is het een kwestie van opbouwen. En voor dat opbouwen heeft hij een rolkooi nodig.mvg
ikw il heel graag meer foto’s zien van de meeting in duitsland
Ik zou er eigenlijk ook naar toe gaan, maar door omstandigheden is het er neit van gekomen.We weten het al.
Zoals gewoonlijk stelt het weer niks voor.
Is eigenlijk gewoonhetzelfde als bij contactpunten, alleen zit er nu een module op ontsteking.Nog steeds gewoon. Blauw voor pomp
rood/zwart voor startmoter
en zwart voor bobine.Thanks voor het reageren.
mvg
Goed bezig Zatlap :p haha
(ps. nog heel thuisgekomen?)
En het word goed aangepakt :kewlpics
Gerry
Goed bezig Kevin,
Meer foto’s zijn gewenst :p haha
Dan ook even een reactie vanuit onze hoek (namens mijn vader en mij zelf)
Wij zijn ook zeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr tevreden over de meeting. We zijn helaas alleen op zondag
gekomen vanwege omstandigheden, maar hebben ons echt heel goed vermaakt. Het was een zeer net terein
(jammer dat dit meteen laatste keer is dat het hier kan worden gehouden). Ik vond de opkomst zelf niet echt
tegenvallen voor een eerste keer dat het werd georganiseerd!!!. (had alleen gehoopt dat er nog meer Manta”s zouden zijn)
Jullie mogen heel trots zijn met zijn alle dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen.@JOZO wrote:
Wij waren en zaterdag en zondag geweest. Alleen maar lof over het terrein en organisatie! Mooi Mooi!
Ook nog eens in de prijzen gevallen en een beker naar huis mee mogen nemen. Helaas niet voor het concours, daar 4de geworden:) haha
Afijn, goed geregeld allemaal! Volgend jaar weer :worsWij hebben wel prijzen gewonnen met concours :p :jerry :jerry
Ik was tweede met mijn manta
en paps was derde.Was opzich al leuk, want pap wist in het begin niet eens dat ik hem ook had ingeschreven :p
Daarnaast heel wat geouwehoert met aantal forum leden. Was ook nog eens gezellig. een koppie bij het verhaaltje :p
maar goed ik kan er nog heeeeeeeeel veeeeeel over vertellen.
ik zal het houden bij wat foto”s.
Van te voren even tanken natuurlijk.



1e, 2e, 3e plaats alle maal bij/naast elkaar.





















En misschien wel de beste foto als laatste :p :kewlpics :wub :wors :D :D

mvg Gerry En Berry
-
AuteurBerichten