Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door The_Snarf
mijn opeltje kan hier ook wel, nieuwe velgjes :agentEn de rest van de spec’s dan?! :P
Laat ik ook eens een deel posten :D

Veel meer is er opt moment ook niet te zien :P
Vandaag… Voor de Brienoord… Richting Breda… Iets voor 1 uur…

Vrouwtje achter het stuur :wors
origineel gepost door youri_corsa_gsi
Daar ligt een C20Xe in met tb’s 220pkHet is de oude van Bjorn, die heeft geen 220 pk :P
Denk niet dat de nieuwe eigenaar er veel aan gedaan zal hebben, dat was al zo’n beetje de max met de Dbilas TB’s en t KMS…
:)
24 januari 2008 om 21:14 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301747origineel gepost door robbyrood
Hee Honza ik had ruzie met een draag-arm/reactie stang, maar waar is ie bij jouw??????????Foto is van de Mtech Tieg hoor. :P
Maar ook bij mij, geen problemen met de trekstang :hmmz
origineel gepost door streetrides-corsa-b
bbq zijn oude a corsa gespot in rotterdam schiebroek stond geparkeerd op de straatweg hij zag er nog goed en netjes uit :worsJongen… Straatweg is geen Schiebroek :P
20 januari 2008 om 18:16 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301743origineel gepost door Fearless
Ik heb alleen de strip er achter 2cm….Komt dat wel uit met het motorblok?20mm is teveel, zittie tegen de oliepomp aan…
Je ziet t op de foto ook wel een beetje:
Kweet nog geen snaarlengte, maar als je toch een andere neemt maakt t ook niet uit :)
Beetje grote remmen voor een TR niet? :hmmz
:)
17 januari 2008 om 17:22 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301739Hhmmm… ik wist t uit m’n hoofd hehe :hmmz
760 x 10 ofzo hahaMaar beter bestel je deze niet, kan er ook totaal naast zitten… :P
Zal eens kijken of ik tussen de snaren nog de juiste kan vinden :)
17 januari 2008 om 16:35 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301737origineel gepost door Fearless
Honza, heb je al gekeken hoe diep dat achterliggende stukje is?15mm :)
origineel gepost door Fearless
Zo moet ie toch komente zitten?Pomp moet andersom haha.
Je hebt hm nu op z’n kop en de poulie zit dus aan de verkeerde kant…origineel gepost door Fearless
Komt de steller te vervallen?Nee.
Zo komtie:

En Robby, hoe creatief was jij dan dat je de steun op z’n kop hebt gemaakt? Haha
Opzich niet eens zo gek, dan heb je ook geen gat bij de krukassensor nodig, maar ja, t stelmechaniek lijkt me wel kut uit komen :hmmz
14 januari 2008 om 18:49 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301723Ter versteviging…
Anders gaan ze altijd scheuren…
Na ja, doen ze nog wel hahaJe kan beter de hele plaat dikker maken, dan is die versteviging ook niet nodig.
Ik heb hem thuis los liggen, als je wilt kan ik hm wel ff opmeten eind van de week…
origineel gepost door *Hakkie*
Donker rode Corsa A met OZ velgenEindelijk iemand :jerry
Jongen, hoe kan je dat OZ lezen als ze zo hard ronddraaien?
Ik moet t toch zelf eens bekijken, maar is lastig als ik zelf achter het stuur zit…Ik denk die komt me wel ff spanken, toen ik er een beetje naast zat, denk zal hem uitdagen, ff volgas geven…
Maar ja, gebeurde nix :jerryDomme 1.2 haha
Ik had net de takel achterin, dus dacht, die zal wel bang zijn, die denkt, oe takel, ander blok erin… hehe
Je Corsa ziet er netjes uit hey! :thumbup
12 januari 2008 om 18:36 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301718origineel gepost door Saiko
thnx mayhem, dan gaan we dat proberen. Het ‘aangepaste’ aan zon computer zit puur en alleen in de chip dus? Dus mocht ik die chip kunnen overplaatsen dan is het daarmee af?Niet elke chip uit elke Motronic kan je uitwisselen.
Welke met welke code je kan uitwisselen weet ik niet, je kan het proberen…
Beste is om een motronic met dezelfde 2 letter code te hebben, dan kan je hem iig over zetten :)
Ik heb evt een FP liggen of een nieuwe PT :)Interne oppervlakte van de pijp boeit niet zo, aan de wand staat de lucht toch bijna stil. Als er maar geen opstakels in zitten, anders wordt het wel drastisch verstoord.
Warmere lucht heeft een groter volume, met dezelfde pijp zal de lucht sneller bewegen, wat dus de luchtafvoer uit de kop bevorderd.
Maar zodra de lucht uit de kop komt en zich afkoelt, neemt hij in volume af en past hij makkelijker door de pijp. Dus een voordeel zou je zeggen. Maar ja, snelheid neemt weer iets af, wel minder weerstand. Het is maar net hoe je het bekijkt.
De lucht gaat toch zo snel het blok uit, dat het amper tijd heeft om extra af te koelen in het spruitstuk, dus dan is het voordeel van minder warmte in de motorruimte veel groter…:)
origineel gepost door nl-tuning
okee bedankt voor de tip:thumbup, wat voor spruitstuk heb je te koop dan?????Origineel :P
origineel gepost door nl-tuning
je blok ziet er netjes uit trouwens.Thanx! Maar zag er netjes uit. Hij is helaas niet meer :(
Kga hem wel proberen te fixen, alleen zal die nooit meer de spec’s hebben die die op de foto had…
Nokkenassen, chip, sfi vervanger etc zijn verkocht… :)Zo zat het bij mijn oude blokje:

Heb het er van de week vanaf gehaald, volgens mij had ik een asbestmasker op moeten zetten haha. Wat een stof kwam er vanaf… Omdat het hard geworden is, viel het op sommige plaatsen spontaan uit elkaar als je er even aan zat haha
Heeft er 2 jaar op gezeten en ging nu ook wel los laten, door het toch iets langs elkaar schuren en bros worden, begint het te scheuren / breken.
Maar spruitstuk was gewoon nog als ervoor hoor, nix geen roest…
Kopen? :P hehe
Je hoeft t trouwens nergens mee in te spuiten. Gewoon vochtig/nattig (niet doorweekt) maken als je het er omheen wikkelt, dan gaat het beter in vorm en kan je het strakker er omheen wikkelen… En dan is het goed :)
origineel gepost door bbg_gendt
Iemand mijn oude zwarte a gsi gezien? omgeving rotterdamJongen, weet je hoe groot Rotterdam is? :P
Er rijden hier zoveel Corsa’s rond, en kom bijna nooit iemand tegen haha. Dus denk niet dat opeens iedereen je oude Corsa tegen zal komen haha
Waar in Rotterdam zou die moeten rijden dan? Noord, zuid, buiten Rotterdam?
Erg netjes ! Zeker dat neusje… lekker aan de grond :wub
De manier van de kleurstelling van het leer en het stikken enzo, is juist mooi op dit soort stoelen.
Echt luxe stoelen, met een goede uitstraling.Als je dit op deze manier had gedaan op gsi stoelen had het er niet uit gezien denk ik.
Goeie keuze dus! :thumbupEcht netjes hey! Lekker luxe, goeie uitstraling!
Zeker ook die zijpanelen, ook achter, hoe de verschillende kleuren lopen…Het is niet goed te zien op de pic’s, maar ik denk dat het netter zou zijn als je de deurbak in een andere kleur zou spuiten die meer bij het leer hoort :hmmz
Dat paars binnen steekt een beetje af bij t mooie leer :)
Maar wellicht lijkt het alleen maar…Men moet ook alleen naar het leer kijken :D
:wors :wub :thumbup
Goed bezig Beemster :thumbup
Gisteren stond deze Corsa er weer, staat er elke week wel hehe:


Waarschijnlijk zijn t z’n winter wieltjes, lekker laag bakkie iig.
Staat een 50 meter vanaf Station Arnhem Presikhaaf.
Bekende? :)
Starzilver Astra Gtje…
Erg netjes, achter (Rieger denk) en voor lip, skirts etc
Zwarte (winter) wielenGisteren (Vrijdag) rond 13.30h op de A20 bij Gouwe, dus net vanaf Utrecht van de A12 af komende…
Wie? :)
Origineel gepost door Fearless
Een kennis (met vooral echt verstand van amerikanen) zei mij, tot je eerste demper gewoon de dikte van het spruitstuk aanhouden. daar achter maakte het niet veel uit…
Zou het zo zijn?Een beetje wel ja. :) Maar ja, na middendemper 70mm lijkt me een beetje teveel hehe
Maar dit zou ik iig doen. Daarna zou je een bestaand 63.5mm systeem kunnen pakken oid. Of ook gewoon verder gaan met 50mm, wat je zelf wilt :)
Origineel gepost door Fearless
Haha die schokkers zitten er los onder :PHehe :D ok :thumbup
Uitlaat zou ik proberen rond de 50mm te maken, evt originele delen van een Astra / Kadett pas maken.
Als je flinke plannen hebt kan je evt wel iets dikker maken… -
AuteurBerichten